Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Εκπαίδευση - Κατάρτιση Εκπαίδευση - Κατάρτιση > Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικών


Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικών

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικών

ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ Γ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
€14,00  €12,60 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 1
Χρονολογία έκδοσης:  2023
ISBN: 9786185063832
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 223
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΖΥΓΟΣ
Κωδικός βιβλίου: 42195
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ (ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΑΠΟΘΕΜΑ ΣΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ)
Περιγραφή
Οι κοινωνικές ανάγκες στον 21ο αιώνα δίνουν έμφαση στη γνώση, την προσαρμοστικότητα και την ευρηματικότητα. Απαιτούν ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας, συνεργασίας, ταχείας αντίδρασης σε προκλήσεις, ανάληψη πρωτοβουλιών και διαχείριση επιλογών. Το εκπαιδευτικό σύστημα, βασικό δομικό στοιχείο διαμόρφωσης του αυριανού πολίτη, κρίνεται αναγκαίο να βελτιωθεί ποιοτικά, προκειμένου να ανταποκριθεί σε νέες και σύνθετες επιλογές δυνατοτήτων και ευκαιριών. Θα ήταν ίσως ουτοπικό να πιστεύει κανείς ότι μπορεί να παρέχεται ποιοτική και αποτελεσματική εκπαίδευση δίχως ποιοτικούς και καλά καταρτισμένους εκπαιδευτικούς. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτκού έργου στην ελληνική εκπαίδευση πρέπει να έχει ως στόχο την ενίσχυση της ποιότητας των διδακτικών πρακτικών. Με την πάροδο των ετών, η Ελλάδα, ενώ εδώ και είκοσι χρόνια εφαρμόζει την αξιολόγηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, μόλις πρόσφατα - από το 2022- άρχισε να εφαρμόζει την αξιολόγηση στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης των εκπαιδευτικών και την παροχή ανατροφοδότησης για την επαγγελματική τους ανάπτυξη. Τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων αν αξιοποιηθούν κατάλληλα μπορούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό των τομέων που χρήζουν ενίσχυσης, στη διασφάλιση της συνεργασίας, στην καλλιέργεια μιας κουλτούρας συνεχούς βελτίωσης και στην παροχή στοχευμένης υποστήριξης και ευκαιριών επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς. Το βιβλίο αυτό ενημερωμένο με τις τρέχουσες νομοθεσίες και εξελίξεις, ενώ υπγραμμίζει τη σημασία της αξιολόγησης, αναγνωρίζει παράλληλα την κοινωνικοπολιτική της διάσταση και ζητεί ολοκληρωμένες και συστηματικές μελέτες και πρακτικές που εξετάζουν τις υπάρχουσες προκλήσεις και ευκαιρίες. Υπογραμμίζει την ανάγκη για ενεργό συμμετοχή, αποτελεσματικούς διαύλους επικοινωνίας και την εφαρμογή βιώσιμων δράσεων για τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας της διαδικασίας αξιολόγησης
 
Περιεχόμενα>>  
ΠΡΟΛΟΓΟΣ ......................................................................................13
ΜΕΡΟΣ I: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ............................................................17
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ ........................................................26
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ..............................................27
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ.............................................................................87
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ....................................87
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ..................................................................................................131
ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ...................................................131
ΜΕΡΟΣ II: ΕΡΕΥΝΑ .................................................................................................145
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ .............................................................................................147
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ .............................................................................................161
ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ ...............................................161
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ ...................................................................................................184
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ...............................................................185
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ ............................................................................................201
ΑΝΑΦΟΡΕΣ ............................................................................................................208
Ξενόγλωσση........................................................ 209 Ελληνόγλωσση....................................................................................... 214
Νόμοι & Προεδρικά Διατάγματα για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση ...222
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικών - ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ Γ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
€14,00 €12,60
 
 
 
^BACK TO TOP