Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων
Αρχική
Εγγραφή
Είσοδος
Λίστα
Λογαριασμός
Επικοινωνία
Η Εταιρεία
Ταυτότητα
Θέσεις εργασίας
Βραβεύσεις
Ισολογισμοί
Νέες εκδόσεις
eBooks
Οικονομία & Διοίκηση
Γεωτεχνικές Επιστήμες
Εφηβικά
Θεολογία
Παιδικά
Θετικές Επιστήμες
Περιβάλλον - Ενέργεια
Ιατρική
Πληροφορική - Τεχνολογία
Δίκαιο
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
Κοινωνικές Επιστήμες
Λεξικά
Διάφορα
Ιστορία - Λαογραφία
Μαγειρική
Πολιτική
Λογοτεχνία
Ανθοδετική
Όλα
Προτάσεις
Οικονομία & Διοίκηση
Γεωτεχνικές Επιστήμες
Θεολογία
Παιδικά
Θετικές Επιστήμες
Περιβάλλον - Ενέργεια
Ιατρική
Πληροφορική - Τεχνολογία
Δίκαιο
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
Κοινωνικές Επιστήμες
Όλα
Προσφορές
Συγγραφείς
Άρθρα
Γενικά
Business
Παιδικά
Θεολογία
Γεωτεχνικές Επιστήμες
Best Sellers
eBooks
Αγγλικα
Οικονομία & Διοίκηση
Γεωτεχνικές Επιστήμες
Εφηβικά
Θεολογία
Παιδικά
Θετικές Επιστήμες
Περιβάλλον - Ενέργεια
Ιατρική
Πληροφορική - Τεχνολογία
Δίκαιο
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
Κοινωνικές Επιστήμες
Λεξικά
Διάφορα
Ιστορία - Λαογραφία
Μαγειρική
Πολιτική
Λογοτεχνία
Ανθοδετική
Κατάλογοι
Αναζήτηση
Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0
προϊόντα
επιλογή γλώσσας
Κατηγορίες
eBooks
Οικονομία & Διοίκηση
Γεωτεχνικές Επιστήμες
Εφηβικά
Θεολογία
Παιδικά
Θετικές Επιστήμες
Περιβάλλον - Ενέργεια
Ιατρική
Πληροφορική - Τεχνολογία
Δίκαιο
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
Κοινωνικές Επιστήμες
Λεξικά
Διάφορα
Ιστορία - Λαογραφία
Μαγειρική
Πολιτική
Λογοτεχνία
Ανθοδετική
Πανεπιστημιακά
Οι εκδόσεις μας
Αρχική
>
Οικονομία & Διοίκηση
>
Μικρο / Μακροοικονομία
>
Αρχές της Οικονομικής τ.Α
Αρχές της Οικονομικής τ.Α
MANKIW N.GREGORY
€47,76
€42,98 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 4
προσθήκη στο καλάθι
προσθήκη στη λίστα
Χρονολογία έκδοσης:
2001
ISBN:
9604020056
Σχήμα:
17X24
Σελίδες:
642
Κατηγορία είδους:
ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης:
ΤΥΠΩΘΗΤΩ-ΔΑΡΔΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Κωδικός βιβλίου:
19785
Εξώφυλλο:
ΣΚΛΗΡΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα:
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ (ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΑΠΟΘΕΜΑ ΣΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ)
Περιεχόμενα
>>
Πρόλογος για την ελληνική έκδοση (Αναστ. Ξεπαπαδέας) 25 Πρόλογος: Για τον καθηγητή 27 Για τον σπουδαστή 50
ΜΕΡΟΣ 1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ 53-142
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
ΔΕΚΑ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ 55-77
Πώς οι Άνθρωποι Λαμβάνουν Αποφάσεις 57
Αρχή 1η: Οι άνθρωποι αναγκάζονται να επιλέγουν μεταξύ πραγμάτων που συνδέονται αντίστροφα 57
Αρχή 2η: Το κόστος ενός αγαθού είναι ένα άλλο αγαθό από το οποίο παραιτείται κανείς για να το αποκτήσει 59
Αρχή 3η: Οι ορθολογικοί άνθρωποι σκέφτονται οριακά 60
Αρχή 4η: Οι άνθρωποι ανταποκρίνονται σε κίνητρα 61
Πώς οι Άνθρωποι Αλληλεπιδρούν Μεταξύ τους 64
Αρχή 5η: Το εμπόριο μπορεί να βελτιώσει τη θέση όλων 64
Αρχή 6η: Οι αγορές είναι συνήθως ένας καλός τρόπος οργάνωσης της οικονομικής δραστηριότητας 65
Αρχή 7η: Το κράτος μπορεί, μερικές φορές, να βελτιώσει τα αποτελέσματα που προκύπτουν μέσω των αγορών 66
Πώς Λειτουργεί η Οικονομία ως Σύνολο 68
Αρχή 8η: Το βιοτικό επίπεδο μιας χώρας εξαρτάται από την ικανότητα της να
παράγει αγαθά και υπηρεσίες 68
Αρχή 9η: Οι τιμές ανέρχονται όταν το κράτος εκδίδει πολύ χρήμα 70
Αρχή 10η: Η κοινωνία αντιμετωπίζει μια βραχυχρόνια αντίστροφη σχέση μεταξύ πληθωρισμού και ανεργίας 71
Συμπέρασμα 72
Περίληψη 73
Έννοιες - Κλειδιά 74
Ερωτήσεις Επανάληψης 74
Προβλήματα και Εφαρμογές 75
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΣΚΕΦΤΟΜΕΝΟΙ ΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ 79-122
Ο Οικονομολόγος ως Επιστήμονας 80
Η Επιστημονική Μέθοδος: Παρατήρηση, Θεωρία και ακόμη περισσότερη Παρατήρηση 81
Ο Ρόλος των Υποθέσεων 82
Οικονομικά Υποδείγματα 84
Το Πρώτο μας Υπόδειγμα: Το Διάγραμμα Κυκλικής Ροής 85
Το Δεύτερο Υπόδειγμα μας: Τα Όρια των Παραγωγικών Δυνατοτήτων 87
Μικροοικονομική και Μακροοικονομική 91
Ο Οικονομολόγος ως Διαμορφωτής Πολιτικής 92
Θετική έναντι Κανονιστικής Ανάλυσης 93 Οικονομολόγοι στην Ουάσιγκτον 94
Γιατί Διαφωνούν οι Οικονομολόγοι 96
Διαφορές σε Επιστημονικές Κρίσεις 97
Διαφορές σε Αξίες 97
Τσαρλατάνοι και «Ψώνια» 98
Αντίληψη έναντι Πραγματικότητας 100
Και Τώρα Ας Προχωρήσουμε 102
Περίληψη 102
Έννοιες - Κλειδιά 103
Ερωτήσεις Επανάληψης 103
Προβλήματα και Εφαρμογές 104
Παράρτημα: Γραφική Απεικόνιση - Μια Σύντομη Επισκόπηση 107
Διαγράμματα Μιας Μόνο Μεταβλητής 107
Διαγράμματα Δύο Μεταβλητών: Το Σύστημα των Συντεταγμένων 109
Καμπύλες στο Σύστημα των Συντεταγμένων 110
Κλίση και Ελαστικότητα 115
Αίτιο και Αιτιατό 118
Παραλειπόμενες μεταβλητές 119
Αντιστροφή της αιτιότητας 119
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
ΑΛΛΗΛΕΞΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ 123-142
Μια Παραβολή της Σύγχρονης Οικονομίας 124
Παραγωγικές Δυνατότητες 125 Εξειδίκευση και Εμπόριο 128
Η Αρχή του Συγκριτικού Πλεονεκτήματος 131
Απόλυτο Πλεονέκτημα 131
Κόστος Ευκαιρίας και Συγκριτικό Πλεονέκτημα 131
Συγκριτικό Πλεονέκτημα και Εμπόριο 133
Εφαρμογές του Συγκριτικού Πλεονεκτήματος 134
Θα Πρέπει ο Μάικλ Τζόρνταν να Κουρεύει ο ίδιος το Γρασίδι του; 134
Θα Πρέπει οι Ηνωμένες Πολιτείες να Κάνουν Εμπόριο με Άλλες Χώρες; 135
Για την ενημέρωσή σας: Η Κληρονομιά του 'Ανταμ Σμιθ και του Ντέιβιντ Ρικάρντο 136
Συμπέρασμα 137 Περίληψη 138 Έννοιες - Κλειδιά 138 Ερωτήσεις Επανάληψης 138 Προβλήματα και Εφαρμογές 139
ΜΕΡΟΣ II
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΗ Ι:
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ 143-251
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
ΟΙ ΑΓΟΡΑΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΗΣ 145-181
Αγορές και Ανταγωνισμός 146
Ανταγωνιστικές Αγορές 146
Ανταγωνισμός: Τέλειος ή Μη 147
Ζήτηση 148
Οι Προσδιοριστικοί Παράγοντες της Ατομικής Ζήτησης 148
Τιμή 148
Εισόδημα 149
Τιμές των Συνδεόμενων Αγαθών 149
Προτιμήσεις 150
Προσδοκίες 150
Ο Πίνακας Ζήτησης και η Καμπύλη Ζήτησης 150
Ceteris Paribus 152
Αγοραία Ζήτηση έναντι Ατομικής Ζήτησης 152
Μετατοπίσεις της Καμπύλης Ζήτησης 153
Μελέτη περίπτωσης: Δύο Τρόποι να Μειώσουμε τη Ζητούμενη Ποσότητα
Καπνού 155
Προσφορά 157 Οι Προσδιοριστικοί Παράγοντες της Προσφοράς 157
Τιμή 157
Τιμές Εισροών 157
Τεχνολογία 158
Προσδοκίες 158
Ο Πίνακας Προσφοράς και η Καμπύλη Προσφοράς 158
Αγοραία Προσφορά έναντι της Ατομικής Προσφοράς 160
Μετατοπίσεις της Καμπύλης Προσφοράς 161
Προσφορά και Ζήτηση Μαζί 162
Ισορροπία 163
Τρία Βήματα για να Αναλύσουμε τις Μεταβολές της Ισορροπίας 166
Παράδειγμα: Μεταβολή της Ζήτησης 167
Μετατοπίσεις των Καμπυλών έναντι (Μετα)κινήσεων πάνω στην
Καμπύλη 168
Παράδειγμα: Μεταβολή της Προσφοράς 169
Παράδειγμα: Μεταβολή τόσο της Προσφοράς όσο και της Ζήτησης 170
Συμπέρασμα: Πώς οι Τιμές Κατανέμουν τους Παραγωγικούς Πόρους 171
Περίληψη 173
Από τον τύπο: Προσφορά, Ζήτηση και- Τιμή Χάρτου - Η Πραγματικότητα τον
Χαρτοπολτού 174
Έννοιες - Κλειδιά 176
Ερωτήσεις Επανάληψης 177
Προβλήματα και Εφαρμογές 177
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
Η ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ 183-216
Η Ελαστικότητα της Ζήτησης 184
Η Ελαστικότητα της Ζήτησης ως προς την Τιμή και οι Προσδιοριστικοί της
Παράγοντες 184
Αναγκαία Αγαθά και Είδη Πολυτελείας 184
Η Διαθεσιμότητα Στενών Υποκατάστατων 185
Ορισμός της Αγοράς 185
Ο Χρονικός Ορίζοντας 185
Υπολογίζοντας την Ελαστικότητα της Ζήτησης ως προς την Τιμή 185
Η Ποικιλομορφία των Καμπυλών Ζήτησης 186
Για την ενημερωσή σας: Υπολογίζοντας Ελαστικότητες με τη Χρησιμοποίηση
της Μεθόδου του Μέσου Σημείου, Η Τοξοειδής Ελαστικότητα 187
Συνολικά Έσοδα και η Ελαστικότητα της Ζήτησης ως προς την Τιμή 188
Μελέτη περίπτωσης: Προσδιορισμός του Ύψους του Εισιτηρίου σε ένα Μουσείο 193
Η Εισοδηματική Ελαστικότητα της Ζήτησης 194
Η Ελαστικότητα της Προσφοράς 194
Για την ενημέρωσή σας: Ελαστικότητα και Συνολικά Έσοδα κατά μήκος της Γραμμικής Καμπύλης Ζήτησης 195
Η Ελαστικότητα της Προσφοράς ως προς την Τιμή και οι Προσδιοριστικοί της Παράγοντες 195
Από τον τύπο: Στο Δρόμο με Ελαστικότητα - Για Εκείνον που Εκμεταλλεύεται τον Ιδιωτικό Δρόμο, η Τιμή Έχει Σημασία 197
Υπολογίζοντας την Ελαστικότητα Προσφοράς ως προς την Τιμή 199
Η Ποικιλομορφία των Καμπυλών Προσφοράς 199
Τρεις Εφαρμογές της Προσφοράς, της Ζήτησης και της Ελαστικότητας 202
Είναι Δυνατόν τα Καλά Νέα για τη Γεωργία να Είναι Κακά Νέα για τους Αγρότες; 203
Γιατί ο ΟΡΕC Απέτυχε να Κρατήσει σε Υψηλό Επίπεδο την Τιμή του Πετρελαίου; 206
Η Απαγόρευση των Ναρκωτικών Αυξάνει ή Μειώνει τα Εγκλήματα που Συνδέονται με τα Ναρκωτικά; 209
Συμπέρασμα 212
Περίληψη 212
Έννοιες - Κλειδιά 213
Ερωτήσεις Επανάληψης 213 Προβλήματα και Εφαρμογές 214
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 217-251
Έλεγχος των Τιμών 218
Πώς οι Ανώτατες Τιμές Επηρεάζουν τα Αποτελέσματα της Αγοράς; 219
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: Ουρές στα Πρατήρια Βενζίνης 221
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: Ο Έλεγχος των Ενοικίων στη Βραχυχρόνια και Μακροχρόνια Περίοδο 222
ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ: Ο Έλεγχος των Ενοικίων στην Πόλη της Νέας Υόρκης -Απελευθέρωση Ενοικίων: Μερικοί Πλούσιοι και Διάσημοι της Νέας Υόρκης Απολαμβάνουν την Προστασία τον Νόμου για τα Ενοίκια 226
Πώς οι Καθορισμένες από το Νόμο Κατώτατες Τιμές Επηρεάζουν τα Αποτελέσματα της Αγοράς 228
μελετη περιπτωσησ: Τα Κατώτατα Ημερομίσθια και Μισθοί 230
Αξιολόγηση του Καθεστώτος Ελέγχου των Τιμών 234
Φόροι 235
Πώς οι Φόροι στους Αγοραστές Επηρεάζουν τα Αποτελέσματα της Αγοράς 236
Πώς οι Φόροι στους Πωλητές Επηρεάζουν τα Αποτελέσματα της Αγοράς 239
Μελέτη περίπτωσης: Μπορεί το Κογκρέσο να Κατανείμει το Βάρος ενός Φόρου Μισθωτών Υπηρεσιών; 241
Ελαστικότητα και Επιμερισμός του Φόρου 243
Μελέτη περίπτωσης: Ποιος Πληρώνει το Φόρο των Ειδών Πολυτελείας; 245
Συμπέρασμα 246
Περίληψη 246
Έννοιες - Κλειδιά 249
Ερωτήσεις Επανάληψης 249
Προβλήματα και Εφαρμογές 249
ΜΕΡΟΣ III
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΗ ΙΙ: ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ 253-352
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ, ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ 255-285
Το Πλεόνασμα του Καταναλωτή 256
Προθυμία Πληρωμής 256
Χρησιμοποιώντας την Καμπύλη Ζήτησης για να Μετρήσουμε το Πλεόνασμα
του Καταναλωτή 258
Πώς μια Χαμηλότερη Τιμή Αυξάνει το Πλεόνασμα του Καταναλωτή 261
Τι Μετρά το Πλεόνασμα του Καταναλωτή; 263
Το Πλεόνασμα του Παραγωγού 264
Κόστος και Προθυμία Πώλησης 264
Η Μέτρηση του Πλεονάσματος του Παραγωγού με τη Βοήθεια της Καμπύλης
Προσφοράς 265 Πώς μια Ανώτερη Τιμή Αυξάνει το Πλεόνασμα του Παραγωγού 267
Αποτελεσματικότητα της Αγοράς 269
Ο Πεφωτισμένος Σχεδιαστής της Κοινωνίας 271
Για την ενημέρωσή σας: Το Αόρατο Χέρι της Αγοράς 273
Αποτιμώντας την Ισορροπία της Αγοράς 273
Από τον τύπο: Κερδοσκοπία στα Εισιτήρια -Εισιτήρια; Η Προσφορά Ικανοποιεί τη Ζήτηση στο Πεζοδρόμιο 277
Συμπέρασμα: Αποτελεσματικότητα της Αγοράς και Αποτυχία της Αγοράς 279
Περίληψη 281
Έννοιες - Κλειδιά 281
Ερωτήσεις Επανάληψης 281
Προβλήματα και Εφαρμογές 282
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
ΕΦΑΡΜΟΓΗ: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ 287-315
Η Μη Αντισταθμιζόμενη Απώλεια της Φορολογίας 288
Πώς ο Φόρος Επηρεάζει τους Συμμετέχοντες στην Αγορά 288
Ευημερία χωρίς Φόρο 290
Ευημερία με Φόρο 292
Μεταβολές στην Ευημερία 292
Μη Αντισταθμιζόμενες Απώλειες και Οφέλη από το Εμπόριο 293
Οι Προσδιοριστικοί Παράγοντες της Μη Αντισταθμιζόμενης Απώλειας 295
μελετη περιπτωσησ: Η Μη Αντισταθμιζόμενη Απώλεια των Φόρων
Εργασίας 298
Μελέτη περίπτωσης: Ο Χένρυ Τζωρτζ και ο Έγγειος Φόρος 299
Η Μη Αντισταθμιζόμενη Απώλεια και το Φορολογικό Έσοδο καθώς Μεταβάλλονται οι Φόροι 301
Μελέτη περίπτωσης: Η Καμπύλη Laffer και η Οικονομική της Πλευράς της
Προσφοράς 304 Συμπέρασμα 308
Από τον τύπο: Θα Πρέπει η Ουκρανία να Μειώσει τους Φορολογικούς Συντελεστές της για να Αυξήσει τα Φορολογικά της Έσοδα; -Μια Μεγάλη Μείωση των Φόρων για να Δοθεί Ώθηση στην Οικονομία - Όχι Εδώ, στην Ουκρανία 309
Περίληψη 311
Έννοιες - Κλειδιά 311
Ερωτήσεις Επανάληψης 311
Προβλήματα και Εφαρμογές 312
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9
ΕΦΑΡΜΟΓΗ: ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ 317-352
Οι Προσδιοριστικοί Παράγοντες του Εμπορίου 318
Η Ισορροπία χωρίς Εμπόριο 318
Η Διεθνής Τιμή και το Συγκριτικό Πλεονέκτημα 320
Για την ενημέρωσή σας: Συγκρίνοντας Τιμές και Συγκριτικό Πλεονέκτημα 321
Εκείνοι που Κερδίζουν και Εκείνοι που Χάνουν από το Διεθνές Εμπόριο 322
Τα Οφέλη και οι Ζημιές μιας Εξαγωγικής Χώρας 322
Τα Οφέλη και οι Ζημιές μιας Εισαγωγικής Χώρας 325
Οι Επιπτώσεις ενός Εισαγωγικού Δασμού 328
Οι Επιπτώσεις μιας Ποσόστωσης στις Εισαγωγές 331
Τα Συμπεράσματα για το Ελεύθερο Εμπόριο 335
Τα Επιχειρήματα για τον Περιορισμό του Εμπορίου 337
Το Επιχείρημα της Απασχόλησης 337 Το Επιχείρημα της Εθνικής Ασφάλειας 338
Το Επιχείρημα της Νηπιακής Βιομηχανίας 339
Απο τον τύπο: Συμφωνία Βορειοαμερικανικής Ζώνης Ελεύθερων Συναλλα-γών και Μεξικανικές Ντομάτες - Ο Πρόεδρος Κερδίζει τη Συμφωνία της Ντομάτας προς Όφελος των Παραγωγών της Φλόριντα: το Μεξικό Συμφωνεί να Σταματήσει τις Αποστολές Φορτίων Φθηνής Ντομάτας 340
Το Επιχείρημα του Αθέμιτου Ανταγωνισμού 341
Το Επιχείρημα υπέρ της Χρησιμοποίησης του Προστατευτισμού ως Διαπραγματευτικού Όπλου 342
Μελέτη περίπτωσης: Η GATT και η Πολυμερής Προσέγγιση στο Ελεύθερο
Εμπόριο 342
Από τον τύπο: Εισβολή Κοτόπουλων - Κοτόπουλα των ΗΠΑ σε Κάθε Κατσαρόλα; Όχι! Φωνάζουν Οργισμένα οι Ρώσοι 344
Συμπέρασμα 345
Περίληψη 347
Έννοιες - Κλειδιά 347
Ερωτήσεις Επανάληψης 347
Προβλήματα και Εφαρμογές 348
ΜΕΡΟΣ IV
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ 353-452
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΕΣ 355-386
Εξωτερικότητες και Αναποτελεσματικότητα της Αγοράς 357
Οικονομική της Ευημερίας: Ανακεφαλαίωση 357
Αρνητικές Εξωτερικότητες στην Παραγωγή 359
Θετικές Εξωτερικότητες στην Παραγωγή 361
μελετη περιπτωσησ: Ο Διάλογος για την Τεχνολογική Πολιτική 362
Εξωτερικότητες στην Κατανάλωση 363
Ιδιωτικές Λύσεις στις Εξωτερικότητες 365
Οι Τύποι των Ιδιωτικών Λύσεων 365
Από τον τύπο: Ένας Εξαγριωμένος Πολίτης τα λέει έξω από τα δόντια - Καπνιστές, Μαζέψτε τα Αποτσίγαρα σας 367
Το Θεώρημα Coase 367
Γιατί οι Ιδιωτικές Λύσεις δεν Αποδίδουν Πάντοτε; 369
Πολιτική του Κράτους Απέναντι στις Εξωτερικότητες 371
Ρυθμιστική Παρέμβαση 371
Πιγκοβιανοί Φόροι και Επιδοτήσεις 372
Εμπορεύσιμες Αδειες Εκπομπής Ρύπων 374
Από τον τύπο: Άδειες Ρύπανσης στην Πράξη - Ανταλλαγή Αερίων Νέφους: Νέοι Κανόνες Τιθασεύουν τη Δύναμη των Ελεύθερων Αγορών με Σκοπό τον Περιορισμό της Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης 377
Αντιρρήσεις στην Οικονομική Ανάλυση της Ρύπανσης 379
Συμπέρασμα 380
Περίληψη 381
Έννοιες - Κλειδιά 381
Ερωτήσεις Επανάληψης 381
Προβλήματα και Εφαρμογές 382
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11
ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΚΤΗΤΟΙ ΠΟΡΟΙ 387-414
Τα Διάφορα Είδη Αγαθών 388 Δημόσια Αγαθά 391
Το Πρόβλημα του «Τζαμπατζή» 391 Μερικά Σημαντικά Δημόσια Αγαθά 392
Εθνική Άμυνα 392
Βασική Έρευνα 392
Προγράμματα για την Καταπολέμηση της Φτώχειας 394
Μελέτη περίπτωσης: Είναι οι Φάροι Δημόσιο Αγαθό; 395 Το Δύσκολο Έργο της Ανάλυσης Κόστους-Οφέλους 396
Μελέτη περίπτωσης: Πόσο Αξίζει η Ανθρώπινη Ζωή; 397
Κοινόκτητοι Πόροι 399
Η Τραγωδία των Κοινόκτητων Πόρων 399
Μελέτη περίπτωσης: Καπιταλισμός, Κομμουνισμός και Συλλογικοί Πόροι 401 Μερικοί Σημαντικοί Κοινόκτητοι Πόροι 402
Καθαρή Ατμόσφαιρα και Καθαροί Υδάτινοι Πόροι 402 Κοιτάσματα Πετρελαίου 403
Μποτιλιαρισμένοι Δρόμοι 403
Ψάρια, Φάλαινες και Άλλα Είδη της Άγριας Ζωής 404
Από τον τύπο: Η Λύση της Σιγκαπούρης - Η Οικονομική της Τιμολόγησης
των Δρόμων 405
Μελέτη περίπτωσης: Γιατί οι Αγελάδες δεν Κινδυνεύουν με Εξαφάνιση; 407
Από τον τύπο: Θα Έπρεπε το Γιέλοστοουν να Είναι Τόσο Ακριβό Όσο ο Κόσμος του Ντίσνεϋ; -Σώστε τους Εθνικούς Δρυμούς, και Κερδίστε 408
Συμπέρασμα: Η Σπουδαιότητα των Δικαιωμάτων Ιδιοκτησίας 410
Περίληψη 410
Έννοιες - Κλειδιά 411
Ερωτήσεις Επανάληψης 411
Προβλήματα και Εφαρμογές 411
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12
Ο ΣΧΕΔ1ΑΣΜΟΣ ΕΝΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ 415-452
Μια Επισκόπηση των Οικονομικών του Αμερικανικού Κράτους 416
Η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση 417
Έσοδα 417
Δαπάνες 420
Πολιτειακές Διοικήσεις και Τοπική Αυτοδιοίκηση 422
Έσοδα 422
Δαπάνες 424
Φόροι και Αποτελεσματικότητα 425
Μη Αντισταθμιζόμενες Απώλειες 425
μελετη περιπτωσησ: θα Πρέπει να Φορολογείται το Εισόδημα ή η Κατανάλωση; 427
Διαχειριστικό Βάρος 428
Οριακοί Φορολογικοί Συντελεστές έναντι μέσων Φορολογικών Συντελε-στών 429
ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ: Μικρές Επιχειρήσεις και Φορολογική Νομοθεσία - Η Συμ-μόρφωση με τη Φορολογική Νομοθεσία: Το Βάρος για τις Μικρές Επιχειρήσεις 430
Εφάπαξ Φορολογία 432
Φόροι και Δικαιοσύνη 433
Η Αρχή των Οφελών 434
Η Αρχή της Φοροδοτικής Ικανότητας 435
Κάθετη Δικαιοσύνη 435
Μελέτη περίπτωσης: Πώς Επιμερίζεται το Φορολογικό Βάρος; 436
Οριζόντια Δικαιοσύνη 438
Μελέτη περίπτωσης: Οριζόντια Ισότητα και Φόρος Γάμου 438
Επίπτωση του Φόρου και Φορολογική Δικαιοσύνη 440
Μελέτη περίπτωσης: Ποιος Πληρώνει το Φόρο Εισοδήματος Ανώνυμων Εταιρειών; 442
Μελέτη περίπτωσης: Ο Ομοιόμορφος Φόρος 443
Συμπέρασμα: Η Αντίστροφη Σχέση μεταξύ Δικαιοσύνης και Αποτελεσματικότητας 446
Περίληψη 447
Έννοιες - Κλειδιά 448
Ερωτήσεις Επανάληψης 448
Προβλήματα και Εφαρμογές 449
ΜΕΡΟΣ V
Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΠ1ΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ 453-630
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 455-481
Τι Είναι Κόστος; 456
Συνολικό Έσοδο, Συνολικό Κόστος και Κέρδος 456
Το Κόστος ως Κόστος Ευκαιρίας 457
Το Κόστος Κεφαλαίου ως Κόστος Ευκαιρίας 458
Οικονομικό Κέρδος έναντι Λογιστικού Κέρδους 459
Παραγωγή και Κόστος 460
Η Συνάρτηση Παραγωγής 460
Από τη Συνάρτηση Παραγωγής στην Καμπύλη Συνολικού Κόστους 463
Οι Διάφορες Κατηγορίες του Κόστους 464
Σταθερό ή Πάγιο και Μεταβλητό Κόστος 466
Μέσο και Οριακό Κόστος 466
Καμπύλες Κόστους και οι Μορφές τους 468
Αύξον Οριακό Κόστος 468
Μέσο Συνολικό Κόστος Σχήματος υ 469
Η Σχέση μεταξύ Οριακού Κόστους και Μέσου Συνολικού Κόστους 470
Τυπικές Καμπύλες Κόστους 471
Το Κόστος στη Βραχυχρόνια και στη Μακροχρόνια Περίοδο 473
Συμπέρασμα 475
Περίληψη 476
Έννοιες - Κλειδιά 477
Ερωτήσεις Επανάληψης 477
Προβλήματα και Εφαρμογές 477
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ 483-512
Τι Είναι Ανταγωνιστική Αγορά; 484
Η Έννοια του Ανταγωνισμού 484
Τα Έσοδα μιας Ανταγωνιστικής Επιχείρησης 485
Μεγιστοποίηση του Κέρδους και η Καμπύλη Προσφοράς της Ανταγωνιστικής Επιχείρησης 487
Ένα Απλό Παράδειγμα Μεγιστοποίησης του Κέρδους 487
Η Καμπύλη του Οριακού Κόστους και η Απόφαση Προσφοράς της Επιχείρησης 489
Η Βραχυχρόνια Απόφαση της Επιχείρησης να Διακόψει την Παραγωγική της Δραστηριότητα 492
Μελέτη περίπτωσης: Σχεδόν Άδεια Εστιατόρια και εκτός Εποχής Μίνι Γκολφ 494
Για την ενημέρωσή σας: «Χυμένο Γάλα» και «Χαμένο Κόστος» 494
Η Μακροχρόνια Απόφαση της Επιχείρησης να Εξέλθει από έναν Κλάδο ή να Εισέλθει σε Αυτόν 496
Μέτρηση του Κέρδους στο Διάγραμμα μας για την Ανταγωνιστική Επιχείρηση 497
Η Καμπύλη Προσφοράς σε μια Ανταγωνιστική Αγορά 499
Η Αγοραία Προσφορά με Σταθερό Αριθμό Επιχειρήσεων 499
Η Αγοραία Προσφορά με Δυνατότητα Εισόδου και Εξόδου 500
Η Μεταβολή της Αγοραίας Ζήτησης στη Βραχυχρόνια και στη Μακροχρόνια
Περίοδο 502
Για την ενημέρωσή σας: Γιατί Ανταγωνιστικές Επιχειρήσεις Μένουν στον
Κλάδο αν και τα Κέρδη τους Είναι Μηδενικά; 503
Γιατί η Μακροχρόνια Καμπύλη Προσφοράς θα Μπορούσε να Είναι
Ανερχόμενη; 504
Συμπέρασμα: Το Υπόβαθρο της Καμπύλης Προσφοράς 507 Περίληψη 508
Έννοιες - Κλειδιά 508
Ερωτήσεις Επανάληψης 509
Προβλήματα και Εφαρμογές 509
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15
ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ 513-564
Πώς Δημιουργούνται τα Μονοπώλια 515
ΜΕΛΕΤΗ περιπτωσησ; Το Μονοπώλιο Διαμαντιών της DeBeers 516
Μονοπωλιακοί Πόροι 517
Μονοπώλια Δημιουργημένα από το Κράτος 517
Φυσικά Μονοπώλια 518
Πώς τα Μονοπώλια Λαμβάνουν τις Αποφάσεις τους για την Παραγωγή και την Τιμολόγηση 520
Μονοπώλιο έναντι Ανταγωνισμού 520
Έσοδα του Μονοπωλίου 522
Μεγιστοποίηση Κέρδους 524
Το Κέρδος του Μονοπωλίου 527
Για την ενημέρωσή σας: Γιατί το Μονοπώλιο δεν έχει Καμπύλη Προσφοράς; 528
Μελέτη περίπτωσης: Φάρμακα Μονοπωλίου έναντι Φαρμάκων Ελεύθερης Κυκλοφορίας 529
Το Κόστος Ευημερίας του Μονοπωλίου 530
Η Μη Αντισταθμιζόμενη Απώλεια 532
Το Κέρδος του Μονοπωλίου: Ένα Κοινωνικό Κόστος; 535
Πολιτική του Κράτους Απέναντι στα Μονοπώλια 537
Η Ενίσχυση του Ανταγωνισμού με την Αντιμονοπωλιακή Νομοθεσία 537
Κρατική Ρύθμιση 539
Από τον τύπο: Η Δύναμη Αγοράς της Boeing - Πολλές Αεροπορικές Εταιρείες δεν Ανησυχούν για τη Συμφωνία Boeing-McDonnell 540
Κρατική Ιδιοκτησία 541
Αφήστε τα Πράγματα ως Έχουν 542
Διακριτική Πολιτική Τιμών 543
Μια Παραβολή για τον Καθορισμό των Τιμών 543
Από τον τύπο: Το Μέλλον του Ηλεκτρισμού - Το Τέλος τον Τελευταίου Μεγάλου Μονοπωλίου 545 Το Δίδαγμα της Παραβολής 548
Τα Αναλυτικά Στοιχεία της Διακριτικής Πολιτικής Τιμών 549
Παραδείγματα Διακριτικής Πολιτικής Τιμών 551
Εισιτήρια Κινηματογράφου 551
Τιμές Αεροπορικών Εισιτηρίων 551
Κουπόνια Εκπτώσεων 552
Οικονομική Βοήθεια 552
Εκπτώσεις Ποσότητας 553
Συμπέρασμα: Η Επικράτηση του Μονοπωλίου 553
Από τον τύπο: Ανταγωνιστείτε για να Γίνετε ο Καλύτερος Μονοπωλητής - Ας
Παίξουμε Μονόπολι 554
Περίληψη 557
Έννοιες - Κλειδιά 559
Ερωτήσεις Επανάληψης 559 Προβλήματα και Εφαρμογές 559
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16
ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΟ 565-604
Μεταξύ Μονοπωλίου και Τέλειου Ανταγωνισμού 566
Αγορές με Ελάχιστους Μόνο Πωλητές 568
Το Παράδειγμα του Δυοπωλίου 568 Ανταγωνισμός, Μονοπώλια και Καρτέλ 570
Η Ισορροπία για το Ολιγοπώλιο 571
Πώς το Μέγεθος του Ολιγοπωλίου Επηρεάζει το Αποτέλεσμα της Αγοράς 573
Μελέτη περίπτωσης: Ο ΟΡΕC και η Παγκόσμια Αγορά Πετρελαίου 575
Από τον τύπο: Διαφωνίες στον ΟΡΕC - Αναμένεται να Καθυστερήσει η Αντίδραση τον ΟΡΕC στη Νέα Παραγωγή Πετρελαίου από το Ιράκ 576
Θεωρία των Παιγνίων και Οικονομική της Συνεργασίας 578
Το Δίλημμα του Φυλακισμένου 579
Το Ολιγοπώλιο ως Δίλημμα του Φυλακισμένου 581
Άλλα Παραδείγματα με το Δίλημμα του Φυλακισμένου 582
Το Κυνήγι των Εξοπλισμών 582
Από τον τύπο: Σύγχρονοι Πειρατές - Τα Ποντοπόρα Πλοία Σπάνε τις Συμφωνίες για τις Τιμές 584
Διαφήμιση 585
Κοινόκτητοι Πόροι 586
Το Δίλημμα του Φυλακισμένου και η Ευημερία της Κοινωνίας 588
Γιατί οι Άνθρωποι Ενίοτε Συνεργάζονται; 588
Μελέτη περίπτωσης: Αγώνες με το Δίλημμα του Φυλακισμένου 590
Η Κρατική Πολιτική έναντι των Ολιγοπωλίων 591
Περιορισμός του Εμπορίου και Αντιμονοπωλιακοί Νόμοι 592
Μελέτη περίπτωσης: Ένα Παράνομο Τηλεφώνημα 592
Διαμάχες Σχετικά με την Αντιμονοπωλιακή Νομοθεσία 594
Τήρηση της Τιμής Μεταπώλησης 594
«Δέσιμο» ή «Συνδεδεμένες Πωλήσεις» 595
Από τον τύπο: Είναι Αντι-ανταγωνιστική η Τοys "R" Us; - Η Τοys "R" Us Αναμένει ότι θα της Επιβληθούν Πρόστιμα για Παραβίαση της Αντιμονοπωλιακής Νομοθεσίας 596
Συμπέρασμα 599
Περίληψη 599
Έννοιες - Κλειδιά 600
Ερωτήσεις Επανάληψης 600
Προβλήματα και Εφαρμογές 600
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17
ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ 605-630
Ανταγωνισμός σε Διαφοροποιημένα Προϊόντα 606
Η Μονοπωλιακά Ανταγωνιστική Επιχείρηση στη Βραχυχρόνια Περίοδο 607
Η Μακροχρόνια Ισορροπία 607
Μονοπωλιακός έναντι Τέλειου Ανταγωνισμού 610
Υπερβάλλουσα Παραγωγική Ικανότητα 612
Προσαύξηση Τιμής (όταν ΚUΡ) έναντι του Οριακού Κόστους 612
Μονοπωλιακός Ανταγωνισμός και, Κοινωνική Ευημερία 613
ΠΑ την ενημερωση ΣΑΣ: Είναι Κοινωνικό Πρόβλημα η Υπερβάλλουσα Παραγωγική Ικανότητα; 615
Διαφήμιση 616
Η Διαμάχη για τη Διαφήμιση 616
Η Κριτική της Διαφήμισης 616
Η Υπεράσπιση της Διαφήμισης 617
Μελέτη περίπτωσης: Διαφήμιση και Τιμή Γυαλιών 618
Η Διαφήμιση ως Ένδειξη Ποιότητας 619
Αναγνωρισμένο Εμπορικό Σήμα Προϊόντος 621
Μελέτη περίπτωσης: Αναγνωρισμένο Εμπορικό Σήμα Προϊόντος σε Κομμουνιστικά Κράτη 623
Από τον τύπο: Δίκτυα ΤV ως Αναγνωρισμένα Εμπορικά Σήματα - Εποχή Τηλεόρασης: Όταν τα Πάντα Είναι Εικόνα 624
Συμπέρασμα 625
Περίληψη 626
Έννοιες - Κλειδιά 626
Ερωτήσεις Επανάληψης 627
Προβλήματα και Εφαρμογές 627
Γλωσσάρι 631
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας
Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!
Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε
εδώ
Είδατε πρόσφατα
1
Αρχές της Οικονομικής τ.Α
-
MANKIW N.GREGORY
€47,76
€42,98
Copyright
|
Βοήθεια
|
Όροι χρήσης
|
Προστασία δεδομένων
|
Ασφάλεια συναλλαγών
|
Χάρτης ιστοχώρου
|
Σύνδεσμοι
Powered by
eShopkey
^
BACK TO TOP