Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Εκπαίδευση - Κατάρτιση Εκπαίδευση - Κατάρτιση > Κινητική και Ρυθμική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση από τη Θεωρία στη Πράξη


Κινητική και Ρυθμική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση από τη Θεωρία στη Πράξη

Κινητική και Ρυθμική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση από τη Θεωρία στη Πράξη

ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΕΥΑ
€30,00  €27,00 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 3
Χρονολογία έκδοσης:  2012
ISBN: 9789608065871
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 355
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΖΥΓΟΣ
Κωδικός βιβλίου: 39208
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ (ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΑΠΟΘΕΜΑ ΣΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ)
Περιγραφή
Έκφραση, μάθηση, φυσική ανάπτυξη και κοινωνικοποίηση συναντιούνται μέσα από αυτό που κάθε παιδί γεννήθηκε για να αγαπάει: την κίνηση όλου του σώματος. Το βιβλίο παρουσιάζει τις συντεταγμένες μιας μεθόδου αγωγής της κίνησης, εμπλουτισμένης με στοιχεία μουσικοκινητικής αγωγής, χορού και θεατρικού παιχνιδιού, που απευθύνεται σε αγόρια και κορίτσια προσχολικής και πρώτης παιδικής ηλικίας. Το Α' μέρος πραγματεύεται το θεωρητικό υπόβαθρο, τους άξονες, τις διδακτικές προσεγγίσεις και άλλα θέματα σχετικά με την Κινητική και Ρυθμική Αγωγή με στόχο την επικοινωνία και όχι τον ανταγωνισμό. Στο Β' μέρος περιγράφονται παραδείγματα οργανωμένων δραστηριοτήτων κίνησης, ταξινομημένων σε πέντε κατηγορίες ιδιαίτερων χαρακτηριστικών, τα οποία μπορούν να εφαρμοσθούν στο Νηπιαγωγείο και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού σχολείου.
 
Περιεχόμενα>>  
ΠΡΟΛΟΓΟΣ 13
Ευχαριστίες 15
Α' ΜΕΡΟΣ 17
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ 19
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ 19
ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΓΩΓΗ Η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 22

ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ 25
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΜΟΣΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 35
1.2.. ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 39
1.2.4. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ 40
1.2.5. ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ ΟΡΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ
ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ 44
1.2.6. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 47
1.2.7. ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 49
Φυσική αγωγή και Κινητική και Ρυθμική αγωγή 50
Μουσικοκινητική αγωγή και Κινητική και Ρυθμική αγωγή 58
Θεατρική αγωγή και Κινητική και Ρυθμική αγωγή 59

1.3. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ 62

2.1. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ-ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ... 69
2.1.1. ΜΟΥΣΙΚΗ 72
Ηχογραφημένη 72
Αναπαραγωγή ήχων από παιδιά και εκπαιδευτικό 73
ΧΟΡΟΣ 74
Δημιουργικός χορός 76
Ελεύθερος Αυτοσχεδιασμός 77
Καθοδηγούμενος Αυτοσχεδιασμός 79
Εξέλιξη Αυτοσχεδιασμού 79
Ρυθμικές κινητικές φόρμες 80
Μίξη αυτοσχεδιασμού με οργανωμένα μέρη 80
Χορός σε οργανωμένη φόρμα 81
Παραδοσιακός χορός με τροποποιημένα στοιχεία 82
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ 85
Απλές αναπαραστάσεις 85
Παντομίμα 86
ΑΝΑΠΝΟΗ 87
Σχέση αναπνοής και κίνησης 87

2.2. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΗΣ
ΑΓΩΓΗΣ 89
ΧΩΡΟΣ 89
Εξωτερικός χώρος 90
Εσωτερικός χώρος 92
ΜΟΥΣΙΚΗ 94
Ρυθμός 94
Α. Η κίνηση σε σχέση με τον ισόχρονο ρυθμικό τονισμό 97
Β. Η κίνηση σε σχέση με τα ρυθμικά μοτίβα 97
Γ. Η κίνηση σε σχέση με τις διαφοροποιήσεις της έντασης 98
Δ. Η κίνηση σε σχέση με τις διαφοροποιήσεις του tempo 99
Ε. Η κίνηση σε σχέση με τη χροιά 100
ΣΤ. Η κίνηση σε σχέση με το τονικό ύψος της μουσικής 101
Ζ. Η κίνηση σε σχέση με τη ροή της μουσικής 102
Η. Η κίνηση σε σχέση με το ύφος και το είδος της μουσικής 102
Θ. Ηχογραφημένα τραγούδια και στίχος 103
Σκέψεις και προτάσεις για τη συλλογή μουσικού υλικού 104
2.2.3. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ 109
Φορητά όργανα 111
Ρυθμικής Γυμναστικής 111
Αυτοσχέδια υλικά και άλλα αντικείμενα 116
Όργανα Φυσικής αγωγής και Ψυχοκινητικής 117
Καθημερινά αντικείμενα χώρου 118
Σταθερά όργανα γύμνασης 119
Υλικό Μεταμφίεσης 120

2.3. ΤΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΙΝΗΣΕΩΝ 121
ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ 121
ΟΠΤΙΚΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ 123
Άμεσα οπτικά ερεθίσματα - Μίμηση προτύπου 123
Έμμεσα οπτικά ερεθίσματα - Στατική εικόνα, χώρος, υλικά 124
2.3.3. ΑΠΤΙΚΑ - ΚΙΝΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ 125

3. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 129

3.1. ΑΞΟΝΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΗΣ
ΑΓΩΓΗΣ 129

3.2. ΣΤΟΧΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΡΥΘΜΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 136
3.3. ΣΤΟΧΟΘΕΤΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 138

3.4.ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
141
ΑΠΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 142
Διαπολιτισμικές προσεγγίσεις με απλές δραστηριότητες 142
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ (ή ΜΙΚΤΕΣ) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 143
Επιλογή της μουσικής 144
Η προσέγγιση του ελληνικού παραδοσιακού χορού μέσα από μεταβατικές
δραστηριότητες κινητικής και ρυθμικής αγωγής 144
Διαπολιτισμικές προσεγγίσεις με μεταβατικές δραστηριότητες: 145
ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΕΣ (ή ΣΥΝΘΕΤΕΣ) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 146
Οργάνωση - εφαρμογή συνδυαστικών δραστηριοτήτων 147
Ποιες ιστορίες είναι κατάλληλες για τις συνδυαστικές δραστηριότητες; 150
Επίπεδα δυσκολίας συνδυαστικών δραστηριοτήτων 151
Πιθανά προβλήματα στην επιλογή ρόλων 155
Οι σκηνές ενός «χοροθεατρικού-μουσικοκινητικού δρωμένου» 156
Επιλογή-διευθέτηση της μουσικής-ηχητικής επένδυσης των σκηνών 157
Τοποθέτηση σημείων αναφοράς στο χώρο - λειτουργική σκηνοθεσία... 159
Ειδικότερες ευθύνες του εκπαιδευτικού 160
Μετατροπή αναδυόμενης απλής δραστηριότητας σε συνδυαστική με τη
συνεργασία των παιδιών 161
Συνδυαστικές δραστηριότητες και ελληνικός παραδοσιακός πολιτισμός 162
Διαπολιτισμικές προσεγγίσεις με συνδυαστικές δραστηριότητες 164
Σκέψεις σχετικά με τις συνδυαστικές δραστηριότητες 165

3.5. ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ
ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 165
3.6. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 177
Πιθανές στιγμές αναταραχής στην τάξη 179
3.6.1. ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ
ΟΜΑΔΑ 185
3.6.2. Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΩΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ
ΠΑΙΔΙΩΝ 187
Β' ΜΕΡΟΣ 191
4. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 193
4.1 ΑΠΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 194
I. ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΠΕΡΠΑΤΑΣ 194
2. ΧΟΡΕΨΕ ΟΠΩΣ ΕΓΩ 196
ΓΑΤΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΓΑΤΟΥΛΗΔΕΣ 198
ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗΝ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ 199
ΤΑ ΖΩΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ 202
ΠΕΡΠΑΤΩ, ΣΤΑΜΑΤΩ, ΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΩ 204
ΚΑΒΟΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΛΑΡΟΙ 205
0 ΦΑΚΙΡΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΜΠΡΕΣ ΤΟΥ 207
ΠΟΙΑ ΤΡΟΜΠΕΤΑ ΠΑΙΖΕ!; 208

Η ΛΙΜΝΟΥΛΑ 210
Η ΣΚΕΠΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΦΙ 212
12. ΗΛΙΟΣ-ΦΕΓΓΑΡΙ 214
13. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ 215
14. ΖΥΜΩΝΩ ΤΟ ΨΩΜΑΚΙ ΜΟΥ 217
ΗΡΩΑΣ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 218
ΗΧΗΤΙΚΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ 220
ΚΟΥΔΟΥΝΑΚΙΑ ΚΑΤΣΙΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑΜΠΟΥΡΛΟ ΕΛΕΦΑΝΤΑΚΙΑ 221
Ο ΑΜΑΞΑΣ 222
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 224
ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΨΑΧΝΟΥΝ 227
ΦΟΡΑΩ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ 230
ΦΥΣΩ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ 232
ΑΣΤΕΡΙΕΣ, ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕΔΟΥΣΕΣ 233
Η ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ 235
ΟΙ ΤΡΕΛΕΣ ΝΙΦΑΔΕΣ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ 236
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΧΕΛΩΝΑΚΙΑ 237
ΤΟ ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΟ 239
ΓΥΑΛΙΝΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ 240

4.2 ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 241
ΠΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ; 241
ΤΟ ΜΗΛΟ, ΤΟ ΑΧΛΑΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ 245
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ 248
Ο ΟΡΕΙΒΑΤΗΣ 251
ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΔΩΜΑΤΙΑ 254
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ; 256
ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ 260
ΣΕΡΠΑΝΤΙΝΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΦΕΤΙ 262
ΒΙΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ 266
ΤΟ ΠIΝΕΛΟ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ 268
ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΙ 270
Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΣΠΑΘΙΩΝ 274
ΜΑΝΤΗΛΑΤΟΣ 277
ΣΒΑΡΝΙΑΡΑ 280
ΠΟΔΑΡΑΚΙ Ή ΤΡΙΠΟΔΙ 284
ΧΟΡΟΣ TARANTELLA 288
ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΜΕ ΟΥΡΕΣ 292

4.3 ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 296
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΗ 296
ΤΑ ΠΙΘΗΚΑΚΙΑ ΣΤΙΣ ΧΟΥΡΜΑΔΙΕΣ 301
48.ΟΙ ΑΡΚΟΥΔΕΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΜΕΛΙ 305
ΙΝΔΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΧΛΟΜΑ ΠΡΟΣΩΠΑ 309
ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ 315

4.4 ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΙ ΜΕ ΦΟΡΗΤΑ ΟΡΓΑΝΑ-ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 319
ΕΞΕΡΕΥΝΩ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΜΟΥ 319
ΤΟ ΓΙΓΑΝΤΙΟ ΣΕΛΑΧΙ 323
ΕΞΕΡΕΥΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΧΑΡΤΟΚΥΛΙΝΔΡΟ 327

4.5 ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΣΗΣ 331
ΤΟ ΠΛΑΤΑΝΟΦΥΛΛΟ 331
ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 334
ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΑΒΕΣ 337
ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ 340

5. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 345
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Κινητική και Ρυθμική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση από τη Θεωρία στη Πράξη - ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΕΥΑ
€30,00 €27,00
 
 
 
^BACK TO TOP