Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Θεολογία Φιλοκαλικά Γενικά Αρχαία & Νεώτερα Κείμενα > Μικρός Ευεργετινός


Μικρός Ευεργετινός

Μικρός Ευεργετινός

ΠΑΥΛΟΣ ΕΥΕΡΓΕΤΙΝΟΣ
€28,01  €25,21 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 3
Χρονολογία έκδοσης:  2001
ISBN: 17887
Σελίδες: 608
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΥ
Κωδικός βιβλίου: 17887
Εξώφυλλο: ΣΚΛΗΡΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιγραφή
Μια μικρή αλλ' ανεπανάληπτη εγκυκλοπαίδεια της πνευματικής ζωής. Εκλεκτά κείμενα, σε νεοελληνική απόδοση, από τη "Συναγωγή των θεοφθόγγων ρημάτων και διδασκαλιών των θεοφόρων και αγίων Πατέρων" του μοναχού Παύλου Ευεργετινού (+1054). Τα θέματα ποικίλα και ενδιαφέροντα: Η μετάνοια, η απελπισία, ο θάνατος, ο τελωνισμός των ψυχών, η κόλαση, οι πειρασμοί, οι αρετές και τα πάθη, η πνευματική καθοδήγηση, η πρόνοια του Θεού, η άσκηση και η εγκράτεια, ο σαρκικός πόλεμος, η υποταγή και η υπομονή, οι λογισμοί, η προσευχή, η θεία κοινωνία κ.λπ. Ο τόμος είναι εμπλουτισμένος α) με γλωσσάρι-ερμηνευτικά σχόλια, β) με σύντομους βίους των αγίων, από τη ζωή και τα έργα των οποίων σταχυολογήθηκε το έργο, γ) με ευρετήριο ονομάτων και θεμάτων, δ) με πίνακα αγιογραφικών χωρίων.
 
Περιεχόμενα>>  
ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ Ν' ΑΠΕΛΠΙΖΕΤΑΙ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΩΘΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.11
ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΟΥΜΕ. ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΒΑΛΛΟΥΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ.26
ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΛΛΟΥΣΑ ΚΡΙΣΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ, ΕΥΚΟΛΑ ΚΥΡΙΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΘΗ.32
ΑΝΕΚΦΡΑΣΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΡΑ ΚΑΙ Η ΔΟΞΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΠΟΘΟΥΜΕ ΟΛΟΨΥΧΑ.38
ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΝΑΡΕΤΟΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΪΚΗ ΕΠΙΣΚΙΑΣΗ, ΕΝΩ ΟΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΚΥΡΙΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΡΟΜΟ. ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥΣ.43
ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ. Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΝΗΡΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ.51
ΟΙ ΘΕΟΦΙΛΕΙΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΡΕΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΟΜΕΝΟΥΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ.57
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΕΝΑΡΕΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.65
Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ, Η ΩΦΕΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠ' ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.71
ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΥ.76
ΑΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΒΛΑΠΤΟΥΝ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ Ή ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ. ΣΑΝ ΠΡΟΤΥΠΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ.82
ΑΠΟ ΠΟΥ Ν' ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ. ΟΙ ΑΡΧΑΡΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ, ΓΙΑΤΙ Η ΑΡΕΤΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ, ΥΣΤΕΡΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΗ.87
ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΘΕΝΑΡΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, ΕΝΩ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΕΛΕΙΣ. ΟΣΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ, ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΟ ΤΟ ΘΕΟ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.93
ΣΥΧΝΑ Η ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ ΔΙΔΑΣΚΕΙ, ΜΕΣΩ ΑΠΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ, ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΟΙ ΤΑΠΕΙΝΟΙ ΚΑΤΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΥΧΑΙΟΥΣ.100
ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΡΙΣΤΙΚΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΣΕ ΟΛΑ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ.105
ΟΛΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙ' ΑΥΤΟ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ.112
Η ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΑΤΑΝΙΚΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ. ΠΩΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ.115
ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΤΑΠΕΙΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ. ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΡΠΟΙ ΤΗΣ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗΣ.119
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΤΙΜΕΣ Ή ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΩΤΕΙΑ. Η ΤΑΠΕΙΝΟΛΟΓΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΒΛΑΠΤΕΙ, ΕΝΩ ΟΙ ΕΠΑΙΝΟΙ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕΙ.127
Ν' ΑΓΑΠΑΜΕ ΣΤΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ.130
ΟΣΟΙ ΤΑΠΕΙΝΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ, ΔΟΞΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ.133
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΨΑΛΜΩΔΙΑ. ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ.141
ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΑΥΤΙΑ, Η ΜΗΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ.148
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΦΕΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΒΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΤΡΗ ΟΙΝΟΠΟΣΙΑ.150
ΠΩΣ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ.156
ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ. ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ.162
ΓΙΑ ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΤΑ. ΠΟΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ Ν' ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ.168
ΠΩΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ Ο ΣΑΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ Ν' ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.172
Η ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΡΚΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΓΝΕΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΤΗΣ ΠΟΡΝΕΙΑΣ.179
ΝΑ ΜΗ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΙΣΧΡΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΛΕΜΕ Ή Ν' ΑΚΟΥΜΕ ΑΙΣΧΡΑ ΛΟΓΙΑ. Η ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΝΟΧΗ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΠΡΑΞΗ.185
Η ΚΑΤΑΝΥΞΗ, ΤΟ ΠΕΝΘΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ. ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ.199
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΘΥΜΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ Ή ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ. ΠΩΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ Ο ΘΥΜΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΕΡΑΠΕΥΕΤΑΙ.208
ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΑΔΙΚΟΥΝ Ή ΜΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΑΚΡΟΘΥΜΟΥΜΕ. ΟΙ ΤΕΛΕΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΕΝΟΧΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΥΣ.216
Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ Ν' ΑΝΤΙΜΑΧΕΤΑΙ ΟΣΟΥΣ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΥΠΟΜΕΝΕΙ ΜΕ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΤΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΞΙΚΑΚΙΑ ΤΟΥ.223
Ν' ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΩΦΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΗΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΥΕΡΓΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ.233
ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ Η ΜΝΗΣΙΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΘΡΙΑ ΠΑΘΗ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΧΡΗΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.242
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΛΟΓΟ ΝΑ ΚΑΤΑΠΡΑΫΝΟΥΜΕ ΤΟ ΘΥΜΟ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΡΙΖΟΥΝ.246
ΝΑ ΜΗ ΛΕΜΕ ΨΕΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΤΙΚΑ ΤΟ ΨΕΜΑ.248
Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΜΑΡΤΙΑ. ΟΣΟΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΕΝΟΥΝ ΑΓΟΓΓΥΣΤΑ, ΤΕΛΙΚΑ ΔΟΞΑΖΟΝΤΑΙ, ΕΝΩ ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΖΩΗ.251
ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ Ή ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ. Η ΑΡΓΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ.259
Ο ΟΡΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Ή ΕΠΙΟΡΚΙΑ, ΠΟΥ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ. ΑΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΠΙΠΟΛΑΙΑ ΟΡΚΟ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΕΝΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΚΑΛΟΥΜΕ.264
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΙΤΕ ΚΡΥΦΑ ΕΙΤΕ ΦΑΝΕΡΑ, ΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟΚΑΤΗΓΟΡΟ Ν' ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ.269
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΥΠΟΝΟΙΕΣ, ΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΠΙΣΤΗ Σ' ΑΥΤΕΣ.273
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΑΜΑΡΤΑΝΕΙ ΦΑΝΕΡΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ.279
ΝΑ ΜΗ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΥΜΕ, ΑΛΛ' ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΜΑΣΤΕ. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ Ν' ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΝΤΑΙ.291
ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΘΟΝΟ. ΒΑΡΙΑ ΑΜΑΡΤΑΝΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΝΗΡΕΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.296
Ο ΘΕΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΑΛΛ' ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ ΜΑΣ. ΜΕΓΑΛΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΟΛΥ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΚΟΥΕΙ.300
ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ, ΓΙΑΤΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ ΑΠ' ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ.305
ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ.309
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΛΗΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΛΑΒΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΙΣ ΕΚΤΕΛΟΥΜΕ ΟΛΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΚΑΚΙΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΠΟΛΥ.313
Ν' ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΑΚΗΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΛΥΠΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ.318
ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ. ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΘΕΟ. ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΜΕΣΑ.325
ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΤΙΣ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ. ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΝΑΡΕΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝΤΑΙ, ΚΑΤΑ ΘΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΟΥΣ.331
ΜΕ ΣΚΛΗΡΟ ΘΑΝΑΤΟ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΑΡΕΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΟΜΑΣΤΕ, ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ.336
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΕΡΟΥΜΑΣΤΕ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΝΑ ΜΗ ΛΙΠΟΨΥΧΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΜΑΣ.344
ΠΟΤΕ Η ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟ ΘΕΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ.352
ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ Ή ΜΕΓΑΛΗ ΥΛΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ. ΕΠΙΣΗΣ, ΝΑ ΜΗ ΛΟΓΑΡΙΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ Ή ΤΟΥΣ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.354
ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΣΚΟΥΜΕ ΚΡΥΦΑ, ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗ Ή ΚΑΥΧΗΣΗ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΑΡΕΣΚΕΙΑ. ΑΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ Η ΚΕΝΟΔΟΞΙΑ, ΠΟΙΑ ΚΑΚΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΙΚΙΕΤΑΙ.360
Η ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΠΕΦΤΟΥΝ.367
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ.374
ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ Ν' ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ Ν' ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ. Η ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΣ.378
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΣΜΩΝ, ΠΟΙΑ Η ΩΦΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ.383
ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΚΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ Σ' ΑΥΤΟ. ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ Ή ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΜΕΝΟΥΜΕ.395
ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ. ΟΣΟΙ ΖΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΔΕΝ ΥΣΤΕΡΟΥΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥΝ.402
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠ' ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΤΗΝ ΩΦΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΗΣΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.410
ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ, ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΞΕΝΕΙ ΛΥΠΗ ΣΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΑΣΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.417
ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ, ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΥΕΡΓΕΤΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ.422
ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΑΜΕ Ή ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ Ή ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΖΗΜΙΩΝΕΤΑΙ Ο ΠΛΗΣΙΟΝ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΕΚΕΙΝΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ.426
ΝΑ ΜΗ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΧΕΡΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΜΑΣ ΖΗΤΑΕΙ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΣΤΑΛΜΕΝΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ.431
Η ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΗ, ΕΝΩ Η ΦΙΛΑΡΓΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠ' ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΘΗ.443
ΠΩΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΘΕΟ, ΠΩΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΧΕΙ.447
ΠΩΣ ΝΙΚΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ.456
Η ΑΣΚΟΠΗ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ Η ΛΗΘΗ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΟ. ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ, Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΕ ΚΑΚΙΑΣ.470
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΠΩΣ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΩΦΕΛΕΙΑ ΤΗΣ.473
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.480
Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΛΑ ΕΡΓΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΕΧΘΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΙΛΙΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ.485
Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΦΕΛΙΜΗ, ΕΑΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ. ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΣΧΩΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥΣ.493
ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΛΥΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΤΑ ΥΨΗΛΑ ΝΟΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΡΙΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.500
Ο ΠΙΣΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ Ν' ΑΠΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΔΩΝΥΜΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ ΣΟΦΙΑ.504
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ. ΤΙΠΟΤΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟ ΠΡΙΝ.507
ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΠΑΘΗ ΝΙΚΙΕΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠ' ΟΣΑ ΛΕΜΕ Ή ΚΑΝΟΥΜΕ.513
ΠΩΣ Ο ΝΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.518
ΜΕ ΠΟΣΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΤΕ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΠΑΛΙ.529
ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΩΝ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΩΝ. ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠ' ΑΥΤΗΝ.532
ΠΩΣ, ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΤΙΜΙΩΝ ΔΩΡΩΝ. Η ΣΥΧΝΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΦΕΛΙΜΗ.537
ΓΛΩΣΣΑΡΙ - ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ.543
ΣΥΝΤΟΜΟΙ ΒΙΟΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ, ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΣΤΑΧΥΟΛΟΓΗΘΗΚΕ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΥΕΡΓΕΤΙΝΟΣ.563
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΩΝ.581
ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΧΩΡΙΩΝ.591
ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ.597
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Μικρός Ευεργετινός - ΠΑΥΛΟΣ ΕΥΕΡΓΕΤΙΝΟΣ
€28,01 €25,21
 
 
 
^BACK TO TOP