Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Οικονομία & Διοίκηση Μάρκετινγκ - Πωλήσεις > Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ


Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ

Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ

BLYTHE JIM
€27,37  €24,63 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 2
Χρονολογία έκδοσης:  2002
ISBN: 9602095504
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 384
Κατηγορία είδους: CD/DVD
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδικός βιβλίου: 21555
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ (ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΑΠΟΘΕΜΑ ΣΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ)
Περιεχόμενα>>  
Κατάλογος πινάκων ix
Κατάλογος εικόνων xi
Πρόλογος xiii
Ευχαριστίες χν

1 Τα καθήκοντα των μάρκετερ; 1
Εισαγωγή · Στόχοι · Λίγα λόγια για το μάρκετινγκ · Η πορεία ανάπτυξης της έννοιας του μάρκετινγκ · Το μάρκετινγκ και άλλα τμήματα της επιχείρησης · Το μάρκετινγκ σε καθημερινή βάση · Καθήκοντα μάρκετινγκ · Ορισμοί μερικών όρων των μάρκετινγκ · Αντιμετώπιση της αντίστασης στο μάρκετινγκ · Απόψεις για το μάρκετινγκ · Μελέτη 1 : Η εταιρεία Ο' Gara-Hess & Eisenhardt · Περίληψη · Ερωτήσεις του κεφαλαίου · Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής · Περαιτέρω μελέτη · Γλωσσάρι · Βιβλιογραφία

2 Το περιβάλλον του μάρκετινγκ 21
Εισαγωγή · Στόχοι · Το περιβάλλον του μάρκετινγκ · Το εξωτερικό περιβάλλον · Το εσωτερικό περιβάλλον · Μελέτη 2: Η αγορά κινητής τηλεφωνίας στην Ευρώπη · Περίληψη · Ερωτήσεις του κεφαλαίου · Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής · Περαιτέρω μελέτη · Γλωσσάρι · Βιβλιογραφία

3 Καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά 45
Εισαγωγή · Στόχοι · Συμπεριφορά του καταναλωτή Αντίληψη · Επιρροές στην αγοραστική συμπεριφορά · Παρορμητική αγορά · Συμπεριφορά βιομηχανικού αγοραστή · Μελέτη 3: Πρόσκληση σε δείπνο · Περίληψη · Ερωτήσεις του κεφαλαίου · Ερωτήσεις
πολλαπλής επιλογής · Περαιτέρω μελέτη · Γλωσσάρι · Βιβλιογραφία

4 Τμηματοποίηση, στόχευση, και χωροθέτηση 75
Εισαγωγή · Στόχοι · Λόγοι τμηματοποίησης των αγορών · Μεταβλητές της τμηματοποίησης · Τμηματοποίηση των βιομηχανικών αγορών · Η αποτελεσματικότητα της τμηματοποίησης · Στόχευση · Χωροθέτηση · Πρόβλεψη πωλήσεων · Μελέτη 4: Ο άνθρωπος του 21ου αιώνα · Περίληψη · Ερωτήσεις του κεφαλαίου · Ερωτήσεις πολλαπλής
επιλογής · Περαιτέρω μελέτη · Γλωσσάρι · Βιβλιογραφία
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ - BLYTHE JIM
€27,37 €24,63
 
 
 
^BACK TO TOP