Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Οικονομία & Διοίκηση Μάρκετινγκ - Πωλήσεις > Διεθνές Μάρκετινγκ


Διεθνές Μάρκετινγκ

Διεθνές Μάρκετινγκ

SANDHUSEN
€38,32  €34,49 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 3
Χρονολογία έκδοσης:  2003
ISBN: 960209365X
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 576
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδικός βιβλίου: 15535
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ (ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΑΠΟΘΕΜΑ ΣΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ)
Περιεχόμενα>>  
Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ - ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.17
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.43
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.69
ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣ Ι - ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ.97
ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣ ΙΙ - ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ.125
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ / ΝΟΜΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ.155
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ.179
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ.209
ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ.237
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ.261
ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΓΟΡΑ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗΣ.303
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.327
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ Ι - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ.355
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΙΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ.395
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ Ι - ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ.425
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΙΙ - ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΩΝ.455
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ.481
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ Ι - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ.511
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΙΙ - ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΛΙΚΩΝ.545
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Διεθνές Μάρκετινγκ - SANDHUSEN
€38,32 €34,49
 
 
 
^BACK TO TOP