Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική > Άρθρα > Νέα > Μάρκετινγκ Επίπλων και Προϊόντων Ξύλου


Μάρκετινγκ Επίπλων και Προϊόντων Ξύλου

Ημερομηνία: 15/11/2010
 
Μάρκετινγκ Επίπλων και Προϊόντων Ξύλου

 

Στόχος του συγγράμματος αυτού, πέρα από την απόκτηση πρακτικών γνώσεων στο αντικείμενο του Μάρκετινγκ Επίπλων και Προϊόντων Ξύλου, είναι να καλλιεργήσει την απαραίτητη κουλτούρα και υπευθυνότητα στους αναγνώστες από τον χώρο του επίπλου και ξύλου, ώστε να ασκήσουν καλύτερα τα επαγγελματικά τους καθήκοντα, να βρουν λύσεις σε προβλήματά τους, να οργανώσουν σωστά την επιχείρηση και να βελτιώσουν τη λειτουργία της.
 
Παρουσιάζονται όλοι οι τομείς του μάρκετινγκ που μπορούν να βρουν εφαρμογή σε μια σύγχρονη επιχείρηση επίπλου και προϊόντων ξύλου.
 
Σχολιάζονται τα ευρήματα εξειδικευμένων ερευνών σε θέματα του μάρκετινγκ και παρατίθενται ερωτηματολόγια που έχουν συνταχθεί ειδικά για τη διεξαγωγή σχετικών ερευνών.
 
Επιχειρείται να δοθούν, μεταξύ άλλων, απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • Ποιες είναι οι πηγές νέων ιδεών για νέες γραμμές επίπλων, ποια είναι τα ερωτήματα και οι προβληματισμοί που θα πρέπει να υπάρχουν για την ανάπτυξη νέων προϊόντων ώστε να μην αποτύχουν;
  • Με βάση ποια χαρακτηριστικά τμηματοποιείται η αγορά επίπλου και προϊόντων ξύλου, πώς προσδιορίζονται οι στόχοι της και πώς γίνεται η ανάλυσή της;
  • Πώς μπορούν να οργανωθούν σωστά για να είναι αποτελεσματικές οι δημόσιες σχέσεις μιας επιχείρησης;
  • Ποιες είναι οι εφαρμοζόμενες τεχνικές και τα μέσα προώθησης των πωλήσεων επίπλων;
  • Ποιες είναι οι κατάλληλες τεχνικές προσωπικών πωλήσεων;
  • Ποιο είναι το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή επίπλων;
  • Πώς «χτίζεται» η επωνυμία μιας επιχείρησης και ποια είναι τα κοινά χαρακτηριστικά των επιτυχημένων και προσφιλών εταιρειών του κλάδου επίπλου;
  • Πώς διεξάγεται μια αποτελεσματική έρευνα αγοράς και πώς ερμηνεύονται τα ευρήματά της;
  • Πώς διαμορφώνεται μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ ειδικά για τις επιχειρήσεις επίπλου;
  • Ποια είναι σήμερα τα βασικά οικονομικά και παραγωγικά μεγέθη της αγοράς επίπλων και προϊόντων ξύλου; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των ελληνικών προϊόντων, ποιες οι προοπτικές τους και οι απειλές που αυτά δέχονται;
 
 
 
 
Συγγραφέας: Δρ. Ιωάννης Ι. Παπαδόπουλος
Χρον. Έκδοσης: 2010
Σχήμα: 17x24
ISBN:9789603518488 Σελίδες: 600 Τιμή: 53,99 €
Κωδ. Βιβλίου: 2282

 

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP