|
|
|
|
> >
|
|
|
|
|
|
|
|
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει ΜΒΑ από το Cleveland State University, στο Οχάιο της Αμερικής.
Αποσπάσματα από τα βιβλία του, καθώς και συνεντεύξεις του, έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, όπως: Ανοιχτό ΜΒΑ της εφημερίδας Τα Νέα, Κέρδος, Ιndex, Marketing Week, Maxim, Ε της Ελευθεροτυπίας, Le Chef, Επιστημονικό Μάρκετινγκ, Food Service, Τουριστική Αγορά, Salt & Pepper.
Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, ενώ έχει διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης σε προγράμματα πιστοποίησης του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Ως μέλος του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικής Πιστοποίησης Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ε.Κ.Ε.ΠΙ.Σ.) είναι εισηγητής σε χρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση προγράμματα σπουδών, που απευθύνονται σε στελέχη επιχειρήσεων και ανέργους. Επίσης, έχει διατελέσει μέλος του Ενιαίου Μητρώου Αξιολογητών (Ε.Μ.Α.) του Υπουργείου Εργασίας, όπου αξιολόγησε εκπαιδευτικά προγράμματα χρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών |
Ποια είναι η ιστορία πίσω από το σήμα της Rolls-Royce; Τι ήταν το «διάταγμα της κόκκινης σημαίας»; Ποιο ήταν το πρώτο βενζινοκίνητο όχημα; Ποιοι ήταν ... |
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ |
Χρονολογία Έκδοσης: 2008 |
ISBN: 9789603517702 |
Κωδικός βιβλίου: 2056 |
Πόντοι που κερδίζετε: 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
Επιχειρείν αλά Ελληνικά! |
Οι εκδόσεις Αθ. Σταμούλης σάς προτείνουν να ταξιδέψετε πίσω στο χρόνο, σε αναμνήσεις και εικόνες που μας κάνουν να χαμογελάμε... αλλά και να θυμόμαστε... |
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ |
Χρονολογία Έκδοσης: 2010 |
ISBN: 9789603518341 |
Κωδικός βιβλίου: 2227 |
Πόντοι που κερδίζετε: 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
Τουριστικό Μάρκετινγκ |
«Ο καταναλωτής είναι βασιλιάς. Οι επιθυ΅ίες του είναι νό΅οι και οι παραξενιές του πλουτίζουν ή καταστρέφουν τους ε΅πόρους και τους παραγωγούς. Όποιος ... |
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ |
Χρονολογία Έκδοσης: 2020 |
ISBN: 9789606180361 |
Κωδικός βιβλίου: 2704 |
Πόντοι που κερδίζετε: 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
Δημόσιες Σχέσεις |
Όσοι πιστεύουν ότι οι Δημόσιες Σχέσεις είναι απλώς οι διασυνδέσεις, οι γνωριμίες, η διοργάνωση εκδηλώσεων, ο πρόσχαρος και εξωστρεφής χαρακτήρας, το χ... |
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ |
Χρονολογία Έκδοσης: 2021 |
ISBN: 9789606180392 |
Κωδικός βιβλίου: 2771 |
Πόντοι που κερδίζετε: 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
Marketing Εστιατορίου |
Ένας πρακτικός και εύχρηστος οδηγός για οποιονδήποτε σχετίζεται με τον επισιτιστικό κλάδο και επιθυμεί να επενδύσει στο κεφάλαιο «πελάτης», μαθαίνοντα... |
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ |
Χρονολογία Έκδοσης: 2005 |
ISBN: 9603515957 |
Κωδικός βιβλίου: 1919 |
Πόντοι που κερδίζετε: 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
Super Flops |
Διαβάστε για τις πιο ηχηρές αποτυχίες επώνυμων προϊόντων, πάνω στα οποία επενδύθηκαν τεράστια κεφάλαια χωρίς αντίκρισμα. Τι δεν πήγε καλά, τι θα μπορο... |
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ |
Χρονολογία Έκδοσης: 2009 |
ISBN: 9789603518037 |
Κωδικός βιβλίου: 2204 |
Πόντοι που κερδίζετε: 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας
|
|
|
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!
|
|
|
|
|
|