Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική > Άρθρα > Γενικά > Άρθρα του μήνα > Social media στη δουλειά: Απόλυση ή επιβράβευση;


Social media στη δουλειά: Απόλυση ή επιβράβευση;

Ημερομηνία: 28/04/2011
 
Social media στη δουλειά: Απόλυση ή επιβράβευση;

Τι κάνει μια επιχείρηση όταν οι υπάλληλοι της ασχολούνται με υπηρεσίες όπως το Facebook ή το Twitter;

Πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε η είδηση ότι μια υπάλληλος απολύθηκε από τη δουλειά της για υπερβολική χρήση του Facebook. Είναι ιδιαιτέρως διαδεδομένο –και η τάση εξαπλώνεται– στις ελληνικές επιχειρήσεις να απαγορεύεται η πρόσβαση σε site όπως το Facebook αλλά και εφαρμογές τύπου messenger. Γενικότερα, υπάρχει η αντίληψη ότι οτιδήποτε μπορεί να αποσπάσει τους υπαλλήλους από τη δουλειά τους δαιμονοποιείται και απενεργοποιείται με συνοπτικές διαδικασίες.

Δεν θα επιχειρηματολογήσω περί συζητήσεων με ανθρώπους που εργάζονται στο εξωτερικό και περί της (σχεδόν κλισέ) έκπληξής τους με το ότι τα social media μπλοκάρονται στις ελληνικές εταιρείες –διότι πολύ απλά και έξω ισχύει σε κάποιο βαθμό αυτό. Τέτοια μέτρα παρ’ όλο που μπορούν βραχυπρόθεσμα να φέρνουν αποτέλεσμα (δηλαδή να μη χάνονται εργατοώρες) επί της ουσίας είναι ζημιογόνες και κοντόφθαλμες πρακτικές. Τα νέα μέσα έχουν τη δύναμη να επιτρέπουν και να ενθαρρύνουν τη δικτύωση και την επικοινωνία. Μια έξυπνη επιχείρηση επομένως θα επεδίωκε να τα χρησιμοποιήσει προς όφελός της.

Αυτό θα σήμαινε αυξημένη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικές με τον χώρο που δραστηριοποιείται η επιχείρηση, πρόσβαση σε άτομα που μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των εκάστοτε προκλήσεων, δυνατότητα να συνομιλήσουν απευθείας με τους πελάτες είτε για λόγους έρευνας αγοράς είτε για λόγους υποστήριξης κ.λπ. Ακόμα, αν το επιτρέπει το αντικείμενο, μπορεί η επικοινωνία να είναι αμφίδρομη και οι πελάτες να έχουν ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση του προϊόντος –και άλλα τέτοια ωραία που υπόσχονται τα social media.

Κάποια μπορεί να είναι σε πρακτικό επίπεδο ακόμα μακριά αλλά σίγουρα δεν είναι σίγουρα άπιαστα.

Η προϋπόθεση όμως για να καρπωθούν οι επιχειρήσεις αυτά τα οφέλη είναι να ξέρουν πως να τα χρησιμοποιούν οι υπάλληλοι για επαγγελματικούς σκοπούς. Όσοι ασχολούνται λίγο παραπάνω με το αντικείμενο ξέρουν πως για να αποκτηθεί η αντίστοιχη τεχνογνωσία (γιατί περί τέτοιας πρόκειται) απαιτείται πειραματισμός και συνεχής ενασχόληση – η οποία βέβαια δεν μπορεί να γίνει εύκολα εκτός ωρών γραφείου.

Αντιθέτως, πρέπει ο κόσμος να ενθαρρύνεται να ασχοληθεί με τα νέα μέσα. Δεν είναι απαραίτητο κάτι τέτοιο να συμβεί χωρίς όρια και χωρίς προγραμματισμό αλλά σίγουρα η ορθή κατεύθυνση είναι προς την τεχνολογία και όχι αντιστρόφως.

Πηγή: tovima.gr

 

 

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP