Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Εκπαίδευση - Κατάρτιση Εκπαίδευση - Κατάρτιση > Management Εκπαιδευτικών Μονάδων και Εκπαίδευσης


Management Εκπαιδευτικών Μονάδων και Εκπαίδευσης

Management Εκπαιδευτικών Μονάδων και Εκπαίδευσης

ΜΠΡΙΝΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
€34,49  €31,04 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 3
Χρονολογία έκδοσης: 12 2008
ISBN: 9789603517634
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 392
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Κωδικός βιβλίου: 2147
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιγραφή
Συνδυάζοντας το θεωρητικό υπόβαθρο (know) του επιστημονικού management με συγκεκριμένες και εμπεριστατωμένες προτάσεις για τις μεθόδους εφαρμογής του στην εκπαίδευση (how), το βιβλίο αυτό μεταδίδει στον αναγνώστη με τρόπο σαφή, εύληπτο και κατανοητό γνώσεις σχετικές με τις διοικητικές λειτουργίες του προγραμματισμού, της οργάνωσης, της διεύθυνσης, του ελέγχου και της λήψης αποφάσεων στην εκπαιδευτική μονάδα. Παράλληλα, εξετάζει σύγχρονες προσεγγίσεις του management με εφαρμογή στην εκπαίδευση όπως η διοίκηση ολικής ποιότητας, η κοινωνική ευθύνη, η συναισθηματική νοημοσύνη, η διοίκηση αλλαγών, η συγκριτική διοίκηση, η διαχείριση κρίσεων, η διαχείριση χρόνου, η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού κ.ά.
 
Look inside - Αποσπάσματα του βιβλίου

Πατήστε την εικόνα για μεγέθυνση
  1/7
 
 
Περιεχόμενα>>  
Πρόλογος Καθηγητή Κώστα Χρυσαφίδη 9
Πρόλογος Καθηγητή Ιωάννη Πολλάλη 15
Πρόλογος Συγγραφέα 17
Επισκόπηση Κεφαλαίων 33


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Εισαγωγή στη Διοικητική Σκέψη
1.1 Ιστορική Αναδρομή στην Εξέλιξη της Επιστήμης
της Οργάνωσης και Διοίκησης 37
1.2 Κυριότερες Σχολές της Επιστήμης της Οργάνωσης και Διοίκησης 42
1.3 Η Επιρροή της Επιστήμης της Οργάνωσης και Διοίκησης
στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα 45


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Δομή και Λειτουργία του Ελληνικού
Εκπαιδευτικού Συστήματος
2.1 Εισαγωγή 49
2.2 Η Οργανωτική και Διοικητική Διάρθρωση του Ελληνικού
Εκπαιδευτικού Συστήματος 52


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
Συστημική Προσέγγιση της Λειτουργίας
της Εκπαιδευτικής Μονάδας
3.1 Εισαγωγή 65
3.2 Η Εκπαιδευτική Μονάδα ως Σύστημα 68
3.3 Στόχοι της Εκπαιδευτικής Μονάδας στη Συστημική Προσέγγιση 71
3.4 Παρατηρήσεις για την Εκπαιδευτική Μονάδα ως Σύστημα 73


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Το Περιβάλλον της Εκπαιδευτικής Μονάδας
4.1 Εισαγωγή 75
4.2 Το Περιβάλλον της Εκπαιδευτικής Μονάδας 77
4.3 Τα Χαρακτηριστικά του Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος και
οι Βασικές Ομάδες Αναφοράς 81
4.4 Σχέση Εκπαιδευτικής Μονάδας και Κοινωνίας: Μια Δυναμική Σχέση 86
4.5 Προκλήσεις που Αντιμετωπίζει μια Σύγχρονη
Εκπαιδευτική Μονάδα 89


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
Βασικές Έννοιες και Ορισμοί της Οργάνωσης
και Διοίκησης (Management)
5.1 Εισαγωγικές Έννοιες της Οργάνωσης και Διοίκησης 93
5.2 Σημασία του Management για την Εκπαιδευτική Μονάδα 95
5.3 Διαδικασία του Management στην Εκπαιδευτική
Μονάδα 96
5.4 Η Οργανωτική Κουλτούρα της Εκπαιδευτικής Μονάδας 103


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
Προγραμματισμός της Δράσης της Εκπαιδευτικής
Μονάδας
6.1 Εισαγωγή 109
6.2 Λόγοι που Επιβάλλουν τον Προγραμματισμό στην
Εκπαιδευτική Μονάδα 111
6.3 Οι Στόχοι του Εκπαιδευτικού Συστήματος και της
Εκπαιδευτικής Μονάδας 112
6.4 Ιδιότητες των Στόχων 114
6.5 Πλεονεκτήματα των Στόχων 116
6.6 Καθορισμός των Στόχων στην Εκπαιδευτική Μονάδα 117
6.7 Ο Προγραμματισμός της Δράσης της Εκπαιδευτικής Μονάδας 119
6.8 Διαδικασία του Προγραμματισμού στην Εκπαιδευτική Μονάδα 121
6.9 S.W.O.T. - Μια Μέθοδος Εκτίμησης της Ετοιμότητας μιας
Εκπαιδευτικής Μονάδας 125
6.9.1 Ανάλυση S.W.O.T. της θέσης της εκπαιδευτικής μονάδας
στο εκπαιδευτικό περιβάλλον (εξωτερική αξιολόγηση) 125
6.9.2 Ανάλυση S.W.O.T. για την εσωτερική αξιολόγηση της
εκπαιδευτικής μονάδας 127


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7
Οργάνωση της Εκπαιδευτικής Μονάδας
7.1 Έννοια και Σημασία της Οργάνωσης 129
7.2 Τομείς Οργάνωσης της Εκπαιδευτικής Μονάδας 131
7.3 Μορφές Οργάνωσης της Εκπαιδευτικής Μονάδας 133
7.4 Η Δομή της Οργάνωσης 134
7.4.1 Τυπική Οργάνωση 135
7.4.2 Άτυπη οργάνωση 136
7.5 Οργανόγραμμα 138
7.6 Η Διαδικασία της Οργάνωσης στην Εκπαιδευτική Μονάδα 140
7.7 Οι Αρχές της Οργάνωσης στην Εκπαιδευτική Μονάδα
και το Εκπαιδευτικό Σύστημα 143
7.8 Τα Συνηθισμένα Λάθη στην Οργάνωση του Εκπαιδευτικού
Συστήματος και των Εκπαιδευτικών Μονάδων 148
7.9 Η Επικοινωνία στην Εκπαιδευτική Μονάδα
και το Εκπαιδευτικό Σύστημα 151
7.9.1 Τυπική Επικοινωνία 151
7.9.2 Άτυπη Επικοινωνία 152
7.10 Δυναμική Ομάδων - Τυπικές και Άτυπες Ομάδες 153


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
Διεύθυνση - Ηγεσία της Εκπαιδευτικής Μονάδας
8.1 Εισαγωγή 157
8.2 Ηγεσία και Ηγετική Συμπεριφορά στην Εκπαιδευτική Μονάδα 159
8.3 Πρότυπα Ηγετικής Συμπεριφοράς 162
8.4 Ο Διευθυντής της Εκπαιδευτικής Μονάδας ως Ηγέτης 166
8.5
Τα Καθήκοντα του Διευθυντή της Εκπαιδευτικής Μονάδας 168
8.6 Η Συμμετοχή των Εκπαιδευτικών στη Διεύθυνση
της Εκπαιδευτικής Μονάδας 175
8.7 Ο Υποδιευθυντής της Εκπαιδευτικής Μονάδας
και τα Καθήκοντά του 177
8.8 Τα Διοικητικά Στελέχη της Εκπαίδευσης 179
8.8.1 Λειτουργίες-ρόλοι των διοικητικών στελεχών της
εκπαίδευσης 179
8.8.2 Βασικές αρχές της διεύθυνσης 184
8.8.3 Αρχές εκπαιδευτικής διοίκησης 185
8.9 Τύποι Διοίκησης των Εκπαιδευτικών Μονάδων
και του Εκπαιδευτικού Συστήματος 186


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9
Έλεγχος-Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Μονάδας
9.1 Εισαγωγή 187
9.2 Το Χρονικό Στοιχείο των Ελέγχων 189
9.3 Η Διαδικασία του Ελέγχου στην Εκπαιδευτική Μονάδα 190
9.4 Χαρακτηριστικά των Αποτελεσματικών Ελέγχων
σε μια Εκπαιδευτική Μονάδα 191
9.5 Κριτήρια Αποτελεσματικού Ελέγχου μιας Εκπαιδευτικής Μονάδας 193
9.6 Aξιολόγηση-έλεγχος της εκπαιδευτικής μονάδας 194
9.6.1 Η έννοια της αξιολόγησης και του ελέγχου στην
εκπαίδευση 194
9.6.2
Σκοπός και Στόχοι της Αξιολόγησης της
Εκπαιδευτικής Μονάδας 196
9.6.3
Μεθοδολογία Αξιολόγησης μιας εκπαιδευτικής
μονάδας 197
9.6.4 Εκπαιδευτική πραγματικότητα και αξιολόγηση 198
9.6.5 Επιλογή Μοντέλου Αξιολόγησης - Ελέγχου μιας
εκπαιδευτικής μονάδας 199


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10
Λήψη Αποφάσεων στην
Εκπαιδευτική Μονάδα
10.1 Εισαγωγή 203
10.2 Διαδικασία Ορθολογικής Λήψης Αποφάσεων στην
Εκπαιδευτική Μονάδα 206
10.3 Επιδράσεις στη Λήψη Αποφάσεων 208
10.4 Πρακτικός Οδηγός για τη Λήψη Ηθικών Αποφάσεων
στο Εκπαιδευτικό Σύστημα 210
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11
Διοικητική των Κρίσεων (Crisis Management) στην
Εκπαιδευτική Μονάδα και το Εκπαιδευτικό Σύστημα
11.1 Έννοια της Κρίσης 213
11.2 Βασικές Αρχές Χειρισμού Συγκρούσεων 215
11.3 Ταξινομήσεις της Κρίσης 216
11.4 Πηγές Συγκρούσεων στην Εκπαιδευτική Μονάδα 218
11.5 Στρατηγικές Διευθέτησης των Συγκρούσεων στην
Εκπαιδευτική Μονάδα 220
11.6 Οι Λειτουργίες του Management κάτω από Συνθήκες Κρίσης 221
11.7 Στοιχεία ενός Σχεδίου Διαχείρισης μιας Κρίσης
σε μια Εκπαιδευτική Μονάδα 223
11.8 Η Δομή ενός Σχεδίου Αντιμετώπισης μιας Κρίσης στην
Εκπαιδευτική Μονάδα και το Εκπαιδευτικό Σύστημα 227


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12
Εισαγωγή στη Διοίκηση των Ανθρώπινων Πόρων
στην Εκπαιδευτική Μονάδα
12.1 Σύντομη Ιστορική Αναδρομή 235
12.2 Το Πεδίο Δράσης της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων
στο Εκπαιδευτικό Σύστημα 241
12.3 Ο Ρόλος του Διευθυντή της Εκπαιδευτικής Μονάδας
στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού 251
12.4 Παρατηρήσεις Σχετικά με το Ρόλο του Διευθυντή της
Εκπαιδευτικής Μονάδας στη Διαχείριση του Ανθρώπινου
Δυναμικού 255
12.5 Coaching (Διευθυντής ή Coach-Καθοδηγητής;) 256
12.6 Τα Oφέλη του Coaching - Διοίκηση με Ενθάρρυνση
και Καθοδήγηση 257
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13
Η Ποιότητα στη Λειτουργία του Εκπαιδευτικού
Συστήματος
13.1 Εισαγωγή 259
13.2 Ορισμοί της Ποιότητας και Ανάπτυξη της Ποιότητας μέσω
της Διασφάλισης Ποιότητας 260
13.3 Συγγραφείς του Management Ποιότητας 263
13.4 Διαχείριση της Ποιότητας των Υπηρεσιών: Η Περίπτωση
της Εκπαίδευσης 266
13.5 Οφέλη από την Εφαρμογή της Ποιότητας στην Εκπαίδευση 268
13.6 Έννοια και Σημασία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
στην Εκπαίδευση 269
13.7 Χαρακτηριστικά της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας 273
13.8 Η Έννοια του «Πελάτη» και του «Προμηθευτή»
στην Εκπαίδευση 275
13.9 Βήματα για την Εισαγωγή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
στη Διοίκηση της Εκπαιδευτικής Μονάδας 276
13.10 Αλλαγή Κουλτούρας για την Εισαγωγή της Ποιότητας
στην Εκπαιδευτική Μονάδα 279
13.11 Ο Σχεδιασμός της Ποιότητας στην Εκπαίδευση 281
13.12 Οι Λειτουργίες του Management και οι Παράγοντες που
πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν για την Υλοποίηση της Διοίκησης
Ολικής Ποιότητας στην Εκπαίδευση 283
13.13 Διεθνείς Οργανισμοί Ποιότητας 287
13.14 Ποιοτικά Επίπεδα BS EN ISO 9000 290
13.15 Η Εφαρμογή του BS EN ISO 9000 στον Τομέα
της Εκπαίδευσης 293
13.15.1 Στοιχεία του συστήματος ποιότητας
BS EN ISO 9000 296
13.15.2 Το ερωτηματολόγιο του BS EN ISO 9000
για την ανώτατη εκπαίδευση 297
13.16 Πώς Εφαρμόζεται στην Πράξη η Φιλοσοφία του Deming
στην Εκπαιδευτική Μονάδα 299
13.17 Συμπεράσματα 307

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14
H Διαχείριση του Χρόνου (Time Management)
από τα Διοικητικά Στελέχη της Εκπαίδευσης
14.1 Εισαγωγή 311
14.2 Κατηγορίες Απασχόλησης των Διοικητικών Στελεχών
της Εκπαίδευσης 312
14.3 Η Διαδικασία Απολογισμού του Χρόνου Εργασίας
ενός Διευθυντή μιας Εκπαιδευτικής Μονάδας 313
14.4 Τα Βήματα για ένα Αποτελεσματικό Πρόγραμμα Διαχείρισης
Χρόνου ενός Διευθυντή μιας Εκπαιδευτικής Μονάδας 315


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15
Σύγχρονες Προσεγγίσεις του Management
με Εφαρμογή στις Εκπαιδευτικές Μονάδες
και το Εκπαιδευτικό Σύστημα
15.1 Η «Διοίκηση με Στόχους» (Management by Objectives - M.B.O.)
στην Εκπαιδευτική Μονάδα 317
15.2 Συναισθηματική Νοημοσύνη και Ηγεσία Εκπαιδευτικής
Μονάδας 328
15.3 Η Κοινωνική Ευθύνη στη Διοίκηση και Λειτουργία
της Εκπαιδευτικής Μονάδας 343
15.4 Διοίκηση Αλλαγών (Change Management) στην Εκπαιδευτική
Μονάδα 354
15.5 Η Εφαρμογή της Συγκριτικής Διοίκησης (Benchmarking)
στην Εκπαιδευτική Μονάδα και το Εκπαιδευτικό Σύστημα 361
15.6 Μαθησιακή Οργάνωση “Learning Organization” -
Η Εκπαιδευτική Μονάδα που Μαθαίνει 370

Βιβλιογραφία 379
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Management Εκπαιδευτικών Μονάδων και Εκπαίδευσης - ΜΠΡΙΝΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
€34,49 €31,04
 
 
 
^BACK TO TOP