Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+
Αρχική > Συγγραφείς > CZEPIEL A. JOΗN
CZEPIEL A. JOΗN

O John A. Czepiel είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ και Teaching Excellence Fellow στο Leonard N. Stern School of Business του New York University (NYU). Έλαβε τα πτυχία M.Sc. και Ph.D. από τη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Kellogg του Northwestern University και B.Sc. από το Illinois Institute of Technology. Έχει τιμηθεί με το βραβείο Αριστείας στη Διδασκαλία (Excellence in Teaching Αward) της Σχολής Stern του Πανεπιστημίου NYU και έχει ανακηρυχθεί πέντε φορές ως ο καλύτερος καθηγητής τού παγκοσμίως κορυφαίου Προγράμματος Executive MBA του Stern (Executive MBA Program). Λόγω της ικανότητάς του στη διδασκαλία θεμάτων στρατηγικής έχει αναφερθεί στον Οδηγό Business Week’s Guide to the Best Business Schools, ως ένας από τους εξαιρετικούς καθηγητές της Σχολής Stern.

Έχει γράψει μονογραφίες, βιβλία καθώς και ερευνητικά άρθρα που έχουν δημοσιευθεί σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά, όπως Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Journal of Retailing, Journal of the Academy of Management, California Management Review και Journal of Business Research. Είναι συγγραφέας (μαζί με συναδέλφους του) των βιβλίων The Service Encounter (Lexington Books), Changing Marketing’s Strategies in a New Economy (Bobbs-Merrill) και The Basic Marketing Course: How Should It Be Taught (American Marketing Association).

Ο John A. Czepiel έχει μεγάλη εμπειρία ως σύμβουλος και εκπαιδευτής σε διάφορες επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων οι Aegon NV, ARCO Chemicals, AT&T Bell Labs, Bankers Trust, Deutsche Morgan Grenfell, Formosa Plastics, GTE, Lucent Technologies, Prudential Portfolio Managers (UK), SBC Warburg, Signet Bank, Union Carbide Corporation. Έγινε γνωστός σε θέματα ανάλυσης και χάραξης ανταγωνιστικής στρατηγικής με το μότο του “Fight Fair But Avoid Fair Fights” (Να ανταγωνίζεστε με θεμιτό τρόπο, αλλά να αποφεύγετε τον θεμιτό ανταγωνισμό).

 
   
  Βιβλία του συγγραφέα  
1 Ανταγωνιστική Στρατηγική Μάρκετινγκ
Ανταγωνιστική Στρατηγική Μάρκετινγκ
Στις επιχειρήσεις, όπως και στις στρατιωτικές μάχες, η μόνη αποδεκτή έκβαση του ανταγωνισμού είναι η νίκη. Σκοπός του βιβλίου είναι να βοηθήσει όσους ...
CZEPIEL A. JOΗN
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ AE
Χρονολογία Έκδοσης: 2007
ISBN: 9789603517238
Κωδικός βιβλίου: 2042
Πόντοι που κερδίζετε: 3
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP