Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+
Αρχική > Συγγραφείς > ΤΣΙΑΜΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΣΙΑΜΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Ο Γιάννης Τσιάμης είναι υπότροφος Υποψήφιος Διδάκτορας στο Tμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Σπούδασε στο Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών όπου ονομάστηκε Διπλωματούχος Μηχανικός και με υποτροφία στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας από το οποίο έλαβε το μεταπτυχιακό τίτλο Μ.B.A.

Είναι Διδάσκων (ΠΔ 407) στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων και Ερευνητής στο Εργαστήριο Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς (Αγορά) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει συμμετάσχει στο συντονισμό, το σχεδιασμό και την υλοποίηση ερευνητικών και αναπτυξιακών έργων από το 1997 έως σήμερα.

Τα ερευνητικά, διδακτικά και επαγγελματικά του ενδιαφέροντα καλύπτουν τους χώρους του Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας, του Στρατηγικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ και του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Έχει δημοσιεύσει εργασίες του σε επιστημονικά και επαγγελματικά περιοδικά, όπως International Journal of Services Technology and Management, International Journal of Entertainment Technology and Management, Journal of Internet Marketing κ.ά.

Έχει συμμετάσχει με ανακοινώσεις σε επιστημονικά συνέδρια και σε εκθέσεις νέων τεχνολογιών ως υπεύθυνος προϊόντων και εφαρμογών. Είναι συγγραφέας τριών πανεπιστημιακών συγγραμμάτων στο χώρο του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ και του Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας.

 
   
  Βιβλία του συγγραφέα  
1 Στρατηγικό Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας
Στρατηγικό Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας
Το βιβλίο εφοδιάζει τον αναγνώστη με την ειδική γνώση που απαιτείται για τη λήψη αποφάσεων «υψηλών ταχυτήτων» στο ιδιαίτερα δυναμικό, σύνθετο και ευμε...
ΤΣΙΑΜΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2003
ISBN: 9603514500
Κωδικός βιβλίου: 1760
Πόντοι που κερδίζετε: 4
€40,58  €36,52   προσθήκη στη λίστα
2 Στρατηγικό Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ
Στρατηγικό Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ
Πλήρης και εμπεριστατωμένη παρουσίαση της μεθοδολογίας επέκτασης της εμπορικής επωνυμίας από τις φυσικές στις ηλεκτρονικές αγορές καθώς και οι παράγον...
ΤΣΙΑΜΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2004
ISBN: 960351523X
Κωδικός βιβλίου: 1842
Πόντοι που κερδίζετε: 5
€56,81  €51,13   προσθήκη στη λίστα
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP