Ο Γιώργος Σιώμκος είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) (www.aueb.gr/users/siomkos), καθώς επίσης Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Υπηρεσιών (www.msmfull.aueb.gr) και του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Πανεπιστημίου. Έχει διατελέσει Πρόεδρος Τμήματος και μέλος των Συγκλήτων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Σπούδασε στο Stern School of Business του New York University των ΗΠΑ (B.Sc. στο Μάρκετινγκ και το Μάνατζμεντ, ΜΒΑ στα Χρηματοοικονομικά, M.Phil. στο Μάρκετινγκ, M.Sc. στη Στατιστική και την Επιχειρησιακή Έρευνα και Ph.D. στο Μάρκετινγκ και την Επιχειρησιακή Στρατηγική).
Τα ερευνητικά και επαγγελματικά του ενδιαφέροντα καλύπτουν τους χώρους του Στρατηγικού Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, του Στρατηγικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ, της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή, της Έρευνας Αγοράς και της Διαχείρισης Επιχειρησιακών Κρίσεων (crisis management) εξαιτίας επιβλαβών προϊόντων. Έχει συγγράψει 9 βιβλία και έχει δημοσιεύσει πάνω από 70 επιστημονικές εργασίες σε ακαδημαϊκά περιοδικά και επιστημονικούς τόμους.
Η έρευνα στο αντικείμενο της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει αποκτήσει σήμερα νέο ενδιαφέρον, δεδομένης της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης που βιώνουμ...
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν ΅ια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι ΅ία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ π...
Βασικές αρχές και διαδικασίες άσκησης σύγχρονου στρατηγικού Μάρκετινγκ, εργαλεία αξιολόγησης του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος και των ελκυστικών παραγ...
Το βιβλίο εφοδιάζει τον αναγνώστη με την ειδική γνώση που απαιτείται για τη λήψη αποφάσεων «υψηλών ταχυτήτων» στο ιδιαίτερα δυναμικό, σύνθετο και ευμε...
Το βιβλίο αυτό, είναι ένα απαραίτητο εργαλείο όχι μόνο για τους marketers αλλά και για όλους αυτούς που δουλειά τους είναι να σχεδιάζουν και να εκτελο...
Πλήρης και εμπεριστατωμένη παρουσίαση της μεθοδολογίας επέκτασης της εμπορικής επωνυμίας από τις φυσικές στις ηλεκτρονικές αγορές καθώς και οι παράγον...
Ένας εύχρηστος οδηγός για την άμεση και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων έρευνας αγοράς. Παρουσιάζει τις κύριες μεθόδους και τις τεχνικές ανάλυσης σ...
Ένα βιβλίο - εργαλείο για τον εντοπισμό και κατανόηση των επιχειρηματικών στρατηγικών προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από πλήθος μελετών περιπτ...
Στις επιχειρήσεις, όπως και στις στρατιωτικές μάχες, η μόνη αποδεκτή έκβαση του ανταγωνισμού είναι η νίκη. Σκοπός του βιβλίου είναι να βοηθήσει όσους ...
Τι είναι η έρευνα αγοράς; Αυτό θα σας αποκαλυφθεί στις σελίδες του βιβλίου μαζί με τα είδη έρευνας αγοράς, τον τρόπο σύνταξης ελκυστικού ερωτηματολογί...
Πότε ένα απλό αντικείμενο στη βιτρίνα μετατρέπεται σε αντικείμενο του πόθου μας; Πότε ένα διαφημιστικό μήνυμα «κολλάει» στο μυαλό μας; Η μετατροπή της...