Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική > Άρθρα > Νέα > Διεθνές Μάρκετινγκ


Διεθνές Μάρκετινγκ

Ημερομηνία: 20/05/2013
 
Διεθνές Μάρκετινγκ

Διεθνές Μάρκετινγκ
Συγγραφέας: Γεώργιος Πανηγυράκης
Χρον. Έκδοσης: 2013
Σχήμα: 21x29
ISBN: 9789603519140 Σελίδες: 964 Τιμή: 144 €
Κωδ. Βιβλίου: 2462

Μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης το νέο βιβλίο του Γεωργίου Πανηγυράκη, καθηγητή στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης των Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με τίτλο «Διεθνές Μάρκετινγκ».

Στη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, οι μεταβολές που έχουν συντελέσει στη διεθνή επιχειρησιακή πραγματικότητα έχουν οδηγήσει στη δημιουργία ενός ριζικά διαφορετικού παγκόσμιου περιβάλλοντος. Η δραματική αύξηση των διεθνών συναλλαγών που παρατηρείται τις τελευταίες δεκαετίες, ως αποτέλεσμα μιας παγκοσμιοποιημένης οικονομίας, συνεπάγεται ότι καμία επιχείρηση δεν μπορεί πλέον να επαναπαυθεί στο μέχρι πρότινος «ασφαλές καταφύγιο» της εγχώριας αγοράς. Σ’ αυτό το πλαίσιο, το αντικείμενο του διεθνούς μάρκετινγκ αναδεικνύεται σε ένα κρίσιμο παράγοντα για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας της σύγχρονης επιχείρησης, το οποίο αντιπροσωπεύει σήμερα διεθνώς ένα από τα σημαντικότερα αντικείμενα έρευνας.

Το παρόν βιβλίο φιλοδοξεί να συμβάλει στην κατανόηση της σημασίας του διεθνούς μάρκετινγκ στη σύγχρονη οικονομική πραγματικότητα, χρησιμοποιώντας όχι μόνον απλή παράθεση της θεωρίας, αλλά και με εμπεριστατωμένη κριτική και πρακτική μελέτη των εξεταζόμενων θεμάτων. Στο πρώτο μέρος εξετάζεται η προσαρμογή μιας επιχείρησης στη νέα πραγματικότητα του διεθνούς περιβάλλοντος, με ιδιαίτερη έμφαση στη διεθνοποίηση των ελληνικών εξαγωγών και στη μικρομεσαία επιχείρηση. Ιδιαίτερο βάρος δίνεται στις στρατηγικές που μπορεί να υιοθετήσει μια επιχείρηση που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί διεθνώς, καθώς και στα χαρακτηριστικά των στελεχών που είναι αρμόδια για την ανάλυση του διεθνούς περιβάλλοντος, τη λήψη αποφάσεων και την εφαρμογή στρατηγικών διεθνοποίησης σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία.

Στο δεύτερο μέρος εξετάζεται η διεθνής έρευνα αγοράς, ο τρόπος εισόδου στις αγορές του εξωτερικού, η ανάπτυξη της στρατηγικής του διεθνούς μάρκετινγκ και του ανάλογου μείγματος διεθνούς μάρκετινγκ, όπου αναλύονται έννοιες και όροι όπως επώνυμο προϊόν-υπηρεσία, τιμολογιακή πολιτική, διεθνής διαφήμιση και επικοινωνία, λοιπές προωθητικές δραστηριότητες όπως τα κοινωνικά δίκτυα και η συμμετοχή σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις, καθώς και η διεθνής διανομή. Τέλος, ξεχωριστό κεφάλαιο αφιερώνεται στο εύρος των επιλογών μιας εξαγωγικής, διεθνούς επιχείρησης σε ότι αφορά την οργανωτική της δομή. 

 


 

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP