Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+
Αρχική > Συγγραφείς > ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Ο Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης είναι Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), Διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ (The Athens Laboratory for Research in Marketing – A.LA.R.M.) και Διευθυντής Σπουδών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος "Μάρκετινγκ & Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες" του ιδίου Τμήματος.

Είναι Πρόεδρος του Global Sales Science Institute (GSSI) για τη διετία 2010-2012 ενώ διετέλεσε Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (European Marketing Academy – EMAC) για τη διετία 2008-2010.

Από τον Ιανουάριο 1981 μέχρι το Δεκέμβριο του 1985 δίδαξε Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde και διετέλεσε Σύμβουλος διαφόρων επιχειρήσεων.

Έχει παρουσιάσει μια σειρά εργασιών στις Η.Π.Α., Καναδά και Ευρώπη και έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 160 άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων και στα πιο αξιόλογα επιστημονικά περιοδικά Μάρκετινγκ στον κόσμο που περιλαμβάνουν το Journal of Marketing, το Journal of the Academy of Marketing Science, το International Journal of Research in Marketing, το Journal of Product Innovation Management κ.α.

Είναι μέλος του Editorial Board σε έντεκα διεθνή περιοδικά του Μάρκετινγκ μεταξύ των οποίων το Journal of Business Research, European Journal of Marketing και το Industrial Marketing Management και έχει τιμηθεί κατά καιρούς με βραβείο καλύτερης δημοσιευμένης εργασίας. Έχει εκπονήσει ένα μεγάλο αριθμό ερευνητικών μελετών για τον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα και έχει διατελέσει σύμβουλος σε θέματα Στρατηγικής Μάρκετινγκ και Οργάνωσης Πωλήσεων σε περισσότερες από 80 Ελληνικές Επιχειρήσεις και Οργανισμούς.

 
   
  Βιβλία του συγγραφέα  
1 Marketing Plans: Πώς να Σχεδιάζετε Αποτελεσματικά Προγράμματα Μάρκετινγκ
Marketing Plans: Πώς να Σχεδιάζετε Αποτελεσματικά Προγράμματα Μάρκετινγκ
Το βιβλίο Marketing Plans αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που περιγράφει βήμα προς βήμα τη διαδικασία καθώς και τις μεθόδους που πρέπει να ακολουθούνται ...
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2010
ISBN: 9789603518150
Κωδικός βιβλίου: 2252
Πόντοι που κερδίζετε: 3
2 Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ. Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση
Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ. Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση
Το μάρκετινγκ δεν περιορίζεται στα καταναλωτικά προϊόντα αλλά αποτελεί μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες των επιχειρήσεων εκείνων που προμηθεύουν...
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ROSILI ΕΜΠΟΡΙΚΗ-ΕΚΔΟΤΙΚΗ Μ. ΕΠΕ
Χρονολογία Έκδοσης: 2015
ISBN: 9786185131005
Κωδικός βιβλίου: 38425
Πόντοι που κερδίζετε: 6
€61,89  €55,70   προσθήκη στη λίστα
3 Αποτελεσματική Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων
Αποτελεσματική Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ UNIBOOKS
Χρονολογία Έκδοσης: 2017
ISBN: 9786188281295
Κωδικός βιβλίου: 39396
Πόντοι που κερδίζετε: 4
4 Στρατηγικό Βιομηχανικό Μάρκετινγκ Tόμος A΄   Έκδοση Β'
Στρατηγικό Βιομηχανικό Μάρκετινγκ Tόμος A΄ Έκδοση Β'
Λεπτομερής ανάλυση των αγοραστικών πρακτικών των βιομηχανικών πελατών και αναφορά των αποτελεσμάτων έρευνας γύρω από την αγοραστική συμπεριφορά των Ελ...
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2001
ISBN: 9607306074
Κωδικός βιβλίου: 1031
Πόντοι που κερδίζετε: 3
5 Αποτελεσματική Διοίκηση Χαρτοφυλακίου Προϊόντων και Υπηρεσιών
Αποτελεσματική Διοίκηση Χαρτοφυλακίου Προϊόντων και Υπηρεσιών
Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επί­πεδο, μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική προσέγγιση που καλύπτει όχι μόνο όλο τ...
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2004
ISBN: 9603515183
Κωδικός βιβλίου: 1847
Πόντοι που κερδίζετε: 5
€60,87  €54,78   προσθήκη στη λίστα
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP