Ο Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης είναι Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), Διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ (The Athens Laboratory for Research in Marketing – A.LA.R.M.) και Διευθυντής Σπουδών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος "Μάρκετινγκ & Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες" του ιδίου Τμήματος.
Είναι Πρόεδρος του Global Sales Science Institute (GSSI) για τη διετία 2010-2012 ενώ διετέλεσε Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (European Marketing Academy – EMAC) για τη διετία 2008-2010.
Από τον Ιανουάριο 1981 μέχρι το Δεκέμβριο του 1985 δίδαξε Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde και διετέλεσε Σύμβουλος διαφόρων επιχειρήσεων.
Έχει παρουσιάσει μια σειρά εργασιών στις Η.Π.Α., Καναδά και Ευρώπη και έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 160 άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων και στα πιο αξιόλογα επιστημονικά περιοδικά Μάρκετινγκ στον κόσμο που περιλαμβάνουν το Journal of Marketing, το Journal of the Academy of Marketing Science, το International Journal of Research in Marketing, το Journal of Product Innovation Management κ.α.
Είναι μέλος του Editorial Board σε έντεκα διεθνή περιοδικά του Μάρκετινγκ μεταξύ των οποίων το Journal of Business Research, European Journal of Marketing και το Industrial Marketing Management και έχει τιμηθεί κατά καιρούς με βραβείο καλύτερης δημοσιευμένης εργασίας. Έχει εκπονήσει ένα μεγάλο αριθμό ερευνητικών μελετών για τον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα και έχει διατελέσει σύμβουλος σε θέματα Στρατηγικής Μάρκετινγκ και Οργάνωσης Πωλήσεων σε περισσότερες από 80 Ελληνικές Επιχειρήσεις και Οργανισμούς.
Το βιβλίο Marketing Plans αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που περιγράφει βήμα προς βήμα τη διαδικασία καθώς και τις μεθόδους που πρέπει να ακολουθούνται ...
Το μάρκετινγκ δεν περιορίζεται στα καταναλωτικά προϊόντα αλλά αποτελεί μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες των επιχειρήσεων εκείνων που προμηθεύουν...
Λεπτομερής ανάλυση των αγοραστικών πρακτικών των βιομηχανικών πελατών και αναφορά των αποτελεσμάτων έρευνας γύρω από την αγοραστική συμπεριφορά των Ελ...
Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο, μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική προσέγγιση που καλύπτει όχι μόνο όλο τ...