O Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης είναι Καθηγητής στο Tμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης των Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην A.Σ.O.E.E.) και Διευθυντής του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος ΜΒΑ του Ο.Π.Α. Σπούδασε στην AΣOEE, και έχει M.Sc. στο Μάρκετινγκ και Ph.D. στη Διαφήμιση από το University College of Wales, M. Βρετανία.
Έχει διδάξει σαν τακτικός καθηγητής στην Ανωτάτη Σχολή Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών στο Παρίσι (Groupe ESSEC) και στο Πανεπιστήμιο Stirling, M. Βρετανία. Είναι Επισκέπτης Καθηγητής της Ανωτάτης Σχολής Εμπορικών Επιστημών της Nantes (Γαλλία), στο Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών της Σαραγόσας (Iσπανία) από το 1988, του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Ανάπτυξης Διοικητικών Σπουδών (EFMD-Βρυξέλλες) και του Chartered Institute of Marketing από το 1991.
Είναι συγγραφέας διαφόρων βιβλίων, μερικά από τα οποία είναι: «La fonction chef de produit», «Διεθνές Εξαγωγικό Marketing», «Στρατηγική Διοίκηση Επωνύμου Προϊόντος», «Ιαπωνική Διοικητική και Μάρκετινγκ», «Σύγχρονη Διοικητική των Δημοσίων Σχέσεων», ενώ μελέτες του περιλαμβάνονται σε βιβλία μερικά από τα οποία είναι: “Marketing Perspectives”, “Public Relations”, “Food and Agribusiness Marketing in Europe”, “Advances in the Marketing of Services” και “Food Marketing”.
Τα επαγγελματικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα καλύπτουν τους τομείς του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, της επικοινωνίας, των δημοσίων σχέσεων, των πωλήσεων, του διεθνούς μάρκετινγκ καθώς και του μάρκετινγκ υπηρεσιών. ’ρθρα του έχουν δημοσιευθεί στα περιοδικά: Economie et Gestion, Le Marketing, Review Francais de Gestion, Journal of Product and Brand Management, Journal of Industrial Marketing, Journal of Promotion Management, International Journal of Agri-Business, Women in Management Review, Journal of Financial Services Marketing, Journal of Internet Banking and Commerce και έχει παρουσιάσει ένα μεγάλο αριθμό εργασιών του στη Βρετανική, Γαλλική, Ευρωπαϊκή, Αμερικανική και Παγκόσμια Ακαδημία Μάρκετινγκ στις οποίες είναι μέλος.
Είναι σύμβουλος, εκπαιδευτής και συνεργάτης στην εκπόνηση μελετών σε Διεθνείς Οργανισμούς, σε Εθνικούς Οργανισμούς και σε επιχειρήσεις. Επίσης έχει συμμετάσχει σε διάφορα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και είναι πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. |