Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική > Άρθρα > Κριτικές > Παρουσίαση του βιβλίου ''Super Flops'' στο enet.gr


Παρουσίαση του βιβλίου ''Super Flops'' στο enet.gr

Ημερομηνία: 27/08/2013
 
Παρουσίαση του βιβλίου ''Super Flops'' στο enet.gr


**Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης, Super Flops. Οι μεγαλύτερες εμπορικές γκάφες όλων των εποχών, εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, σ. 100, ευρώ 17,06.

Λένε ότι ο καλύτερος δάσκαλος είναι η αποτυχία και κάθε πτώση, κάθε κάμψη ή κρίση είναι απλώς μια αφορμή για να ξανασηκωθείς, να ανακάμψεις και να επιτύχεις, εκεί όπου όλα πριν σου φαίνονταν «βουνό» και η λέξη «αδύνατον» σου έκοβε τα ήπατα και τη ...φόρα, βεβαίως. Ο συγγραφέας παίρνοντας γνωστά (ή λιγότερο γνωστά) παραδείγματα από τον χώρο των επιχειρήσεων, βγάζει συμπεράσματα, όπως αυτό στη σελ. 31, με τίτλο «Τι πήγε στραβά...»: Για μια εταιρεία η φήμη είναι το παν και σίγουρα [...] δεν τη θωράκισε όσο θα έπρεπε. Διότι αν το είχε κάνει, δεν θα έβγαζε εσπευσμένα στην αγορά ένα κακό προϊόν, το οποίο δεν μπήκε ούτε καν στον κόπο να το δοκιμάσει. Διότι, όπως θα μάθαινε, ακόμα κι αν οι συνθήκες φαίνονταν ιδανικές (χρησιμοποίηση ενός γνωστού ονόματος, καθώς και ραγδαία ανάπτυξη των βιντεοπαιχνιδιών), από μόνες τους δεν επαρκούν για να καταστήσουν ένα προϊόν επιτυχημένο.

Οδηγίες προς ναυτιλλομένους σε δύσκολες εποχές. Οσοι τις ακολουθήσουν θα αποφύγουν ενδεχομένως να δουν τα «καράβια» τους να καλύπτονται ανεπιστρεπτί από τα δυσθεώρητα κύματα.

Από τον Κωνσταντίνο Μπούρα

Πηγή: http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=11/06/2011&id=282754

 

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP