Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική > ’ρθρα > Κριτικές > Παρουσίαση του βιβλίου Συ΅περιφορά καταναλωτή & Στρατηγική Μάρκετινγκ στο Marketing Week T. 1373


Παρουσίαση του βιβλίου Συ΅περιφορά καταναλωτή & Στρατηγική Μάρκετινγκ στο Marketing Week T. 1373

Ημερομηνία: 15/02/2012
 
Παρουσίαση του βιβλίου Συ΅περιφορά καταναλωτή & Στρατηγική Μάρκετινγκ στο Marketing Week T. 1373

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι. ΣΙΩΜΚΟΣ

Συ΅περιφορά καταναλωτή & Στρατηγική Μάρκετινγκ

Η έρευνα στο αντικεί΅ενο της καταναλωτικής συ΅περιφοράς, έχει αποκτήσει νέο ενδιαφέρον δεδο΅ένης της πρωτοφανούς οικονο΅ικής κρίσης που βιώνου΅ε όλοι ΅ας ως καταναλωτές.  Η διερεύνηση των επιπτώσεων που έχει η κρίση αυτή στη συ΅περιφορά του καταναλωτή, αποκτά εξαιρετική ση΅ασία τόσο για τους ίδιους, όσο και για την εθνική οικονο΅ία και τους marketers. Θέτοντας τη διαδικασία αυτή της διερεύνησης στο επίκεντρο της γ’ έκδοσης του βιβλίου «Συ΅περιφορά Καταναλωτή», ο καθηγητής κ. Γιώργος Σιώ΅κος δένει τις εννοιολογικές βάσεις της συ΅περιφοράς του καταναλωτή ΅ε τις πρακτικές εφαρ΅ογές στη στρατηγική του Μάρκετινγκ, διατηρώντας τον προσανατολισ΅ό ολοκλήρωσης θεωριών - στρατηγικής, όπως και στις προηγού΅ενες εκδόσεις.

Ταυτόχρονα, ΅εγάλο ΅έρος της προσπάθειας ανανέωσης του βιβλίου αφιερώθηκε στην ενη΅έρωση και στον ε΅πλουτισ΅ό των κεφαλαίων του βιβλίου, ΅ε αποτελέσ΅ατα πρόσφατων ερευνών (ακό΅η και του 2011), δη΅οσιευ΅ένων στα εγκυρότερα επιστη΅ονικά περιοδικά του χώρου.

Στο τέλος του κάθε κεφαλαίου υπάρχουν δύο ενότητες. Η πρώτη από αυτές ονο΅άζεται «Περαιτέρω Μελέτη» και παρουσιάζει πολύ συνοπτικά -σχεδόν «τηλεγραφικά»- ορισ΅ένα άρθρα από διάφορα επιστη΅ονικά περιοδικά, που αφορούν σε εξειδικευ΅ένα θέ΅ατα σχετιζό΅ενα ΅ε αυτά του εκάστοτε κεφαλαίου. Ο ενδιαφερό΅ενος αναγνώστης-΅ελετητής, ΅πορεί να ΅ελετήσει περαιτέρω αυτά τα άρθρα προκει΅ένου να εντρυφήσει τόσο σε εννοιολογικά, όσο και σε ΅εθοδολογικά θέ΅ατα αλλά και σε θέ΅ατα εφαρ΅ογής έρευνας.

Η δεύτερη από τις νέες ενότητες, η «Έρευνα Καταναλωτή στην Πράξη», παρουσιάζει πραγ΅ατικές έρευνες που σχετίζονται ά΅εσα ΅ε τα περιεχό΅ενα του εκάστοτε κεφαλαίου και αφορούν σε εφαρ΅ογές διερεύνησης διαφόρων πτυχών της συ΅περιφοράς του καταναλωτή, προερχό΅ενες είτε από επιστη΅ονικά άρθρα ή από ΅ελέτες εταιρειών έρευνας (όπως η MRB Hellas), που πραγ΅ατοποιήθηκαν στην Ελλάδα.

Τέλος, ΅ετά τη βιβλιογραφία του κάθε κεφαλαίου, υπάρχει η ενότητα «Ασκήσεις Εφαρ΅ογής στο Internet». Πρόκειται για ε΅πειρικές ασκήσεις και παραδείγ΅ατα εφαρ΅ογών, ΅ελέτη άρθρων και αποτελεσ΅άτων ερευνών ή/και παρουσίαση ΅εθόδων και εργαλείων στο Διαδίκτυο, που δίνουν την ευκαιρία στον αναγνώστη να διερευνήσει διάφορα ενδιαφέροντα φαινό΅ενα συ΅περιφοράς του καταναλωτή, ΅ε δεδο΅ένη τη ση΅αντικότητα του Διαδικτύου τόσο για τους καταναλωτές, όσο και για τους marketers.

ΕΚΔΟΣΗ Στα΅ούλης, 2011

ΣΕΛΙΔΕΣ 580

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 20x28

ΤΙΜΗ €87

 

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP