Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Οικονομία & Διοίκηση Διεθνές Εμπόριο > Παγκοσμιοποίηση & Πολυεθνικές Επιχειρήσεις


Παγκοσμιοποίηση & Πολυεθνικές Επιχειρήσεις

Παγκοσμιοποίηση & Πολυεθνικές Επιχειρήσεις

ΜΕΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΠΟΛΛΑΛΗΣ Α.ΓΙΑΝΝΗΣ
€39,22  €35,30 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 4
Χρονολογία έκδοσης:  2005
ISBN: 9600218919
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 568
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΕΒΕ
Κωδικός βιβλίου: 26104
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιεχόμενα>>  
Πρόλογος 19
Εισαγωγή 23

ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ "ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ"
1.1 Ιστορική προσέγγιση 27
1.1.1 Οι προηγούμενοι αιώνες 28
1.1.2 Περίοδος 1871-1914 30
1.1.3 Περίοδος 1918- 1939 32
1.1.4 Το μεγάλο άλμα του καπιταλισμού 1945-1971 32
1.1.5 Περίοδος 1980 έως σήμερα 34
1.1.6 Συμπεράσματα 36
1.2 Θεωρητικές προσεγγίσεις 37
1.2.1 Η κλασσική μαρξιστική προσέγγιση 37
1.2.2 Προσέγγιση Βαλερστάϊν-Παγκόσμια οικονομία 40
1.2.3 Προσέγγιση Ρόουσνο-Κένεντι. Διεθνείς σχέσεις- εθνικό κράτος 41
1.2.4 Προσέγγιση Ρόμπερτσον-Απαντουράι. Το πολιτισμικό παράδοξο 44
1.2.5 Προσέγγιση Ένγκελχαρντ 45
1.2.6 Η πραγματιστική προσέγγιση 47

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ, ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ, ΘΕΣΜΟΙ, Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
2.1 Εισαγωγή 53
2.2. Θεωρίες Διεθνούς Εμπορίου 54
2.2.1. Ο Μερκαντιλισμός 54
2.2.2. Οι Φυσιοκράτες 56
2.2.3 Η θεωρία του απόλυτου πλεονεκτήματος 56
2.2.4 Η θεωρία του συγκριτικού πλεονεκτήματος 57
2.2.5 Η θεωρία του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος 59
2.2.6 Το μοντέλο των Hecksher-Ohlin 60
2.2.7 Η θεωρία του Myint Η. για υπανάπτυκτες χώρες και η θεωρία της ανάπτυξης 62
2.2.8 Συνέπειες των τεχνολογικών μεταβολών 63
2.2.9 Η θεωρία της αντιπροσωπευτικής ζήτησης 64
2.2.10 Η θεωρία του στρατηγικού εμπορίου 65
2.2.11 Ο ρόλος των περιφερειακών ενώσεων 67
2.2.12 Συμπεράσματα 68
2.3 Διεθνή καθεστώτα εμπορίου. Προστατευτισμός και ελεύθερο εμπόριο 68
2.3.1 Η θεωρία των διεθνών καθεστώτων και η θεωρία της ηγεμονικής σταθερότητας68
2.3.2 Ελεύθερο εμπόριο και προστατευτισμός. Η συγκριτική τους θεώρηση 72
2.3.3 Ιστορική αναδρομή της εξέλιξης του διεθνούς εμπορίου από το 19ο αιώνα ως σήμερα-Ταλαντεύσεις μεταξύ εμπορικού φιλελευθερισμού και προστατευτισμού στη σύγχρονη ιστορία του διεθνούς εμπορίου 77
2.3.3.1. Η περίοδος 1816-1914 77
2.3.3.2. Η περίοδος 1914-1939: 80
2.3.3.3 Το μεταπολεμικό εμπορικό καθεστώς: η εξέλιξη των διεθνών εμπορικών σχέσεων από το 1945 μέχρι και σήμερα 82
2.4. Ο μύθος του ελεύθερου εμπορίου και η σύγχρονη φάση της Παγκοσμιοποίησης 86
2.4.1 Εισαγωγή 86
2.4.2. Θεωρητική διερεύνηση του διεθνούς εμπορίου 87
2.4.3 Θεωρητική θεμελίωση της πολιτικής φιλελευθεροποίησης του εμπορίου 93
2.4.4 Εμπειρικές ενδείξεις και θεωρητικές αντιφάσεις για το υπόδειγμα H-O-S 97
2.4.5. Το υπόδειγμα του πραγματικού ανταγωνισμού 102
2.4.6. Ιστορική αναδρομή της απελευθέρωσης του εμπορίου 105
2.4.6.1 Ο ρόλος του ελεγχόμενου εμπορίου στην άνθηση του αναπτυγμένου κόσμου 105
2.4.6.2 Η σύγχρονη φάση απελευθέρωσης του εμπορίου 108
2.4.7 Εμπόριο και πολιτική ανταγωνισμού 112
2.4.7.1 Η πολιτική ανταγωνισμού: ορισμός- ορθολογική βάση 112
2.4.7.2 Εθνική πολιτική ανταγωνισμού και διαρκής ανάπτυξη 114
2.4.7.3 Η πολιτική ανταγωνισμού στα πλαίσια
του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου 116
2.4.8 Πιθανά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα μιας διεθνούς συμφωνίας πολιτικής ανταγωνισμού στα πλαίσια του Π.Ο.Ε, για τις αναπτυσσόμενες χώρες 119
2.4.9 Επίμετρο: ποια στρατηγική πρέπει να ακολουθήσουν οι αναπτυσσόμενες χώρες; 123

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΩΝ ΡΟΩΝ
3.1 Το πρώτο κύμα. Η μετανάστευση το 19ο αιώνα 127
3.2 Η Διεθνής Μετανάστευση την περίοδο 1950-1993 131
3.2.1 Η οικονομική μεγέθυνση 132
3.2.2 Η Γεωπολιτική διάσταση της ψυχροπολεμικής περιόδου 134
3.2.3 Η Δημογραφική Ανισορροπία 134
3.2.4 Οικονομική επίδραση της μετανάστευσης στις χώρες προέλευσης 135
3.2.5 Οι οικονομικές επιδράσεις της μετανάστευσης στις χώρες υποδοχής 137
3.2.6 Οι κοινωνικές και δημογραφικές συνέπειες της μετανάστευσης 138
3.3 Οι τρεις κυριότεροι πόλοι των μεταναστευτικών ροών 139
3.3.1 Η μετανάστευση στη Βόρεια Αμερική 139
3.3.2 Η Μεταναστευτική Πολιτική των ΗΠΑ 141
3.3.2.1 Η Ψυχροπολεμική πολιτική των ΗΠΑ για τη μετανάστευση 141
3.3.2.2 Οι μεταψυχροπολεμικές θεωρήσεις της μετα­ναστευτικής πολιτικής 142
3.3.3 Μετανάστευση, Μεταναστευτική Πολιτική και Εργασία στον Καναδά 144
3.3.4 Η μετανάστευση στην Ευρωπαϊκή Ήπειρο 146
3.3.4.1 Για την ιστορία 146
3.3.4.2 Η Μεταπολεμική περίοδος της Ευρωπαϊκής Μετανάστευσης και Εργασίας 148
3.3.4.3 Η Μεταψυχροπολεμική Ευρωπαϊκή Μετανάστευση και Εργασία 154
3.3.5 Μετανάστευση και Μεταναστευτική Πολιτική της Ιαπωνίας 158
3.3.5.1 Παράνομη Μετανάστευση στην Ιαπωνία: προβλήματα και διλήμματα 163

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
4.1 Εισαγωγή 165
4.2 Διεθνές νομισματικό σύστημα 166
4.2.1 Σύστημα κανόνα χρυσού 166
4.2.1.1 Η έλευση του Κανόνα Χρυσού. Gold Standard (1844-1914) 166
4.2.1.2 Η λειτουργία του Κανόνα Χρυσού 170
4.2.1.3 Κριτική του συστήματος Κανόνα Χρυσού 173
4.2.2 Σύστημα ανταλλαγής χρυσού. Gold Exchange Standard (1920- 1939) 175
4.2.2.1 Το Διεθνές περιβάλλον μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο 175
4.2.2.2 Η επαναφορά του «Κανόνα Χρυσού» 176
4.2.2.3 Ο ρόλος των ΗΠΑ και η Μεγάλη Ύφεση του 1930 (Great Depression) 177
4.2.2.4 Η κατάρρευση του Συστήματος Ανταλλαγής Χρυσού 180
4.2.2.5 Κριτική του Συστήματος Ανταλλαγής Χρυσού 181
4.2.3 Σύστημα Bretton Woods (1944-1973) 183
4.2.3.1 Εισαγωγικές παρατηρήσεις 183
4.2.3.2 Η άνοδος της κυβερνητικής επέμβασης 185
4.2.3.3 Η άνοδος της Αμερικανικής ηγεμονίας 185
4.2.3.4 Το σχέδιο του συστήματος του Bretton Woods 187
4.2.3.5 Το διεθνές νομισματικό Ταμείο 189
4.2.3.6 Η Διεθνής Τράπεζα για την Ανασυγκρότηση και την Ανάπτυξη 191
4.2.3.7 Bretton Woods και ο ψυχρός πόλεμος 193
4.2.3.8 Η κρίση του Αμερικανικού ισοζυγίου πληρωμών (1958-1968) 194
4.2.3.9 Η κατάρρευση του Bretton Woods (1968-1972) 198
4.2.3.10 Αποτίμηση του συστήματος Bretton Woods 201
4.2.4 Κυμαινόμενες συναλλαγματικές ισοτιμίες 203
4.2.4.1 Ιστορική Αναδρομή 203
4.2.4.2 Σύστημα Κυμαινόμενων Συναλλαγματικών Ισοτιμιών 205
4.3 Διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα 206
4.3.1 Η νέα διεθνής χρηματοπιστωτική αρχιτεκτονική 206
4.3.2 Αναδρομή στη χρηματοπιστωτική πραγματικότητα 210
4.3.3 Σύγχρονες τάσεις στο τραπεζικό σύστημα 216
4.3.3.1 Ιστορική αναδρομή - Ο ρόλος των τραπεζών 216
4.3.3.2 Αυξανόμενος Ανταγωνισμός 222

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ
5.1 Άμεσες ξένες επενδύσεις 225
5.1.1 Εννοιολογική προσέγγιση 225
5.1.2 Μορφές ΑΞΕ 230
5.1.3 Τύποι των Αμεσων Ξένων Επενδύσεων 233
5.1.4 Παγκόσμια γεωγραφική κατανομή αποθεμάτων άμεσων ξένων επενδύσεων 236
5.1.5 Παγκόσμια γεωγραφική κατανομή ροών άμεσων ξένων επενδύσεων 238
5.2 Επενδύσεις χαρτοφυλακίου 241
5.2.1 Έννοια επενδυτικού χαρτοφυλακίου 241
5.2.2 Πολιτική διαχείρισης επενδυτικού χαρτοφυλακίου 242
5.2.3 Στόχοι επενδυτικού χαρτοφυλακίου 244
5.2.4 Σύνθεση χαρτοφυλακίου 245
5.2.5 Μετοχικές επενδύσεις χαρτοφυλακίου 247
5.2.5.1 Γενικά 247
5.2.5.2 Διαφορετικές Αξίες Μετοχής 248
5.2.5.3 Διεθνή μετοχικά επενδυτικά κεφάλαια 249
5.2.5.4 Ανάλυση διαχείρισης μετοχικού χαρτοφυλακίου.. 250
5.2.6 Ομολογίες- Ομολογιακά δάνεια 251
5.2.6.1 Έννοια 251
5.2.6.2 Είδη ομολογιακών δανείων 252
5.2.6.3 Διακρίσεις ομολογιών 253
5.2.6.4 Μετατρέψιμα ομόλογα και ομόλογα με παραστατικό δικαιώματος αγοράς μετοχών 254
5.2.6.5 Πιστοποιητικά καταθέσεων 255
5.2.6.6 Διευκολύνσεις έκδοσης γραμματίων (Notes Issuance Facilities) 255
5.2.6.7 Επιταγές αποδοχής τράπεζας 256
5.2.6.8 Ευρωγραμμάτια 256
5.2.6.9 Γραμμάτια κυμαινόμενου επιτοκίου 257
5.2.6.10 Γραμμάτια καταθέσεων 257
5.2.6.11 Αμερικάνικες και παγκόσμιες αποδείξεις καταθέσεων 258
5.2.6.12 Συμφωνίες επαναγοράς (repurchase agreements ή repos) 258
5.2.7 Παράγωγα προϊόντα 258
5.2.7.1 Γενικά- έννοια των παραγώγων 258
5.2.7.2 Κατηγορίες παραγώγων και κύρια χαρακτηριστικά τους 259
5.2.7.3 Χρήστες των παραγώγων 261


ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ
ΟΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
6.1 Εισαγωγή 277
6.2 Εμφάνιση και εξέλιξη των πολυεθνικών επιχειρήσεων 278
6.2.1 Οι απαρχές της διεθνούς παραγωγής 279
6.2.2. Η εμφάνιση της βιομηχανικής πολυεθνικής επιχείρησης 280
6.2.2.1 Η περίοδος του Μεσοπολέμου 281
6.2.2.2 Η περίοδος 1945-1960 282
6.2.2.3 Η περίοδος 1960-1990 283
6.3 Κίνητρα διεθνοποίησης των επιχειρήσεων 284
6.3.1 Εισαγωγή 284
6.3.2 Η θεωρία του κύκλου του προϊόντος 285
6.3.3 Η εκλεκτική θεωρία 286
6.3.4 Η θεωρία του Στρατηγικού Μάνατζμεντ 289
6.4 Παραδοσιακές οργανωσιακές δομές πολυεθνικών επιχειρήσεων 291
6.4.1 Το ευρωπαϊκό μοντέλο (Multinational structure) 291
6.4.2 Το αμερικανικό μοντέλο (international structure) 293
6.4.3 Το Ιαπωνικό μοντέλο (global structure) 296
6.5 Στρατηγικές πολυεθνικών επιχειρήσεων 299
6.6. Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις σήμερα 302
6.6.1 Γεωγραφική κατανομή των επενδύσεων 302
6.6.2 Η προέλευση πολυεθνικών 312
6.6.3 Τι παράγουν οι πολυεθνικές 316
6.6.4 Τι είδος επενδύσεων κάνουν οι πολυεθνικές 323
6.7 Πόσο «Πολυεθνικές» είναι οι πολυεθνικές επιχειρήσεις 325
6.8 Οι προοπτικές και η στρατηγική των πολυεθνικών επιχειρήσεων 327
6.9 Πολυεθνικές επιχειρήσεις και Παγκοσμιοποίηση 337

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
7.1 Εισαγωγή 339
7.2 Η Φύση των στρατηγικών συμμαχιών: Συνεχιζόμενες συνεργασίες 340
7.3 Οι στρατηγικές συμμαχίες έχουν πολλά σχήματα, μεγέθη και είδη 341
7.4 Γιατί πολυεθνικές στρατηγικές συμμαχίες; 345
7.5 Σχεδιασμός και διοίκηση στρατηγικών συμμαχιών 349
7.5.1 Καθορισμός Στρατηγικής Προσαρμογής- Ευρεία Στρατηγική Ευθυγράμμιση 349
7.5.2 Η Διαπραγμάτευση των Στρατηγικών Συμμαχιών και η Επιλογή Συμβατών Συνεργατών (Άτομα και Εταιρικά ή Κυβερνητικά Στελέχη) 351
7.6 Καθορισμός ειδικού τύπου και δομής μιας στρατηγικής συμμαχίας που επιτρέπει αποτελεσματική λειτουργική προσαρμογή 352
7.7 Πώς να λειτουργήσουν οι πολυεθνικές στρατηγικές συμμαχίες: Ηγεσία και Διοίκηση 354
7.8 Μια αναδυόμενη επαναληπτική διαδικασία 355
7.9 Είδη συμμαχιών: μια συνοπτική περίληψη των σημαντικότερων ειδών 356
7.10 Είδη συμμαχιών: άλλες προοπτικές 361
7.11 Πολυεθνικές στρατηγικές συμμαχίες: μια διαφορετική και συχνά επικίνδυνη δυνατότητα της πολυεθνικής στρατηγικής διοίκησης 363
7.12 Θεσμοποίηση των ικανοτήτων των στρατηγικών συμμαχιών 364

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΓΔΟΟ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ
8.1 Εισαγωγή 367
8.2 Σκοπός δημιουργίας συμπληρωματικών συμμαχιών.
Οφέλη συνεταιρικών συμμαχιών 369
8.3 Απόκτηση νέων ικανοτήτων 375
8.4 Διαχείριση συμπληρωματικών συμμαχιών - ο Δούρειος Ίππος 377
8.5 Διαχείριση συμβιωτικών συμμαχιών 380
8.6 Τρόποι επιτυχίας στο κυνήγι της γνώσης 384
8.7 Οργανώνοντας σκόπιμα την μεταφορά της πολύτιμης τεχνογνωσίας 390
8.8 Συμπέρασμα: Προβλέποντας τις εξελίξεις και τα αποτελέσματα των στρατηγικών συμμαχιών 397
8.9 Η έκβαση των συμμαχιών μη ανταγωνιστικών εταιριών 399
8.9.1 Η έκβαση των εγχειρημάτων για διεθνή επέκταση 399
8.9.2 Η κατάληξη των καθέτων συνεταιρισμών 400
8.9.3 Η έκβαση συμφωνιών των διασταυρούμενων κλάδων 400
8.10 Η έκβαση των συμμαχιών μεταξύ ανταγωνιστικών εταιριών 402
8.10.1 Γενικά αποτελέσματα των στρατηγικών συμμαχιών ανάμεσα σε ανταγωνιστικές επιχειρήσεις 403
8.10.1.1 Η εξέλιξη της συμμαχίας μέσα στο χρόνο 403
8.10.1.2 Οι στρατηγικές συνέπειες για κάθε συνεργάτιδα εταιρεία 404
8.10.1.3 Ο αντίκτυπος στον ανταγωνισμό 405
8.11 Οι εξελίξεις και τα αποτελέσματα συμμαχιών κοινών προσφορών 411
8.12 Οι εξελίξεις και τα αποτελέσματα των ημι-συγκεντρωτικών συμμαχιών 412
8.13 Οι εξελίξεις και τα αποτελέσματα των αλληλο-συμπληρωματικών συμμαχιών 414

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΑΤΟ
ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ: Επιλογή της αγοράς- στόχου, προσδιορι­σμός της γενικής πολιτικής και αντιμετώπιση πρακτικών ζητημάτων.
9.1 Ανάλυση διεθνών επιχειρηματικών ευκαιριών 427
9.2. Εξέταση των αγορών και των περιοχών που δύναται να επιλέγουν προς εκμετάλλευση 428
9.3. Η επίδραση του κινδύνου στον υπολογισμό του οικονομικού κέρδους 436
9.4 Διεξαγωγή διεθνούς έρευνας αγοράς 437
9.4.1 Δυσκολίες κατά τη διεξαγωγή της διεθνούς έρευνας 438
9.4.2 Πηγές δευτερογενούς διεθνούς πληροφόρησης 440
9.5 Μέθοδοι διεξαγωγής πρωτογενούς έρευνας 441
9.5.1 Εμπορικές Εκθέσεις και Εμπορικές Αποστολές (Trade Shows and Trade Missions) 441
9.5.2 Συνεντεύξεις και Εστίαση σε ομάδες ατόμων (Focus Groups) 442
9.5.3 Αξιολογήσεις 442
9.5.4 Ανίχνευση του περιβάλλοντος 442
9.6 Σχεδιασμός και οργάνωση διεθνών λειτουργιών 443
9.6.1. Διεθνής σχεδιασμός και στρατηγική 443
9.6.2 Εντοπισμός στόχων και επιδιώξεων μιας επιχείρησης 443
9.6.3 Εντοπισμός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και δραστηριοτήτων που δημιουργούν αξία 444
9.6.3.1 Αλυσίδα αξίας 444
9.6.4. Εθνικό και διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον 445
9.6.5. Διαμόρφωση στρατηγικών 446
9.6.6 Σημαντικοί παράγοντες κατά την παραγωγή (Production Considerations) 450
9.6.7 Σημαντικοί παράγοντες του Marketing (Marketing Considerations) 451
9.6.8. Διεθνής οργανωτική δομή 452
9.7 Managing International Activities 453
9.7.1 Managing Marketing Activities 453
9.7.1.1 Πολιτικές που αφορούν το προϊόν (Product Policies) 453
9.7.1.2 Πολιτικές που αφορούν την προώθηση
του προϊόντος (Promotional Policies) 456
9.7.1.3 Συνδυασμός πολιτικών που αφορούν το προϊόν και πολιτικών προώθησης- Η διαδικασία μετάδοσης των διαφημιστικών μηνυμάτων στις αγορές-στόχους (marketing communication) 458
9.7.1.4 Πολιτικές διανομής (distribution policies) 461
9.7.1.5 Πολιτικές τιμολόγησης 463
9.7.2. Managing Production Activities 465
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 468

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ
Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
10.1 Εισαγωγή 487
10.2 Η αναγκαιότητα της διαμόρφωσης στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινων πόρων για πολυεθνικές επιχειρήσεις 489
10.3 Ορισμός HR στρατηγικής 493
10.4 Αναπτύσσοντας μια HR Strategy 496
10.5 Ανάπτυξη στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινων πόρων 498
10.6 Εκπαίδευση στελεχών και λοιπών υπαλλήλων 505
10.7 Τεχνικές Management ανθρώπινων πόρων 519
10.7.1 Κτίσιμο της ομάδας (Team building) 519
10.7.2 Πολιτική ανταμοιβών 522
10.7.3 Μετακινήσεις υπαλλήλων (International Assignments) 524
10.7.4 Μετακινήσεις στελεχών (Job rotation) 525
10.7.5 Knowledge management 526
10.7.6 Πληροφοριακά συστήματα (Information systems) 533
10.8 Οι πιο αποτελεσματικές πρακτικές Human Resource Management στις καλύτερες επιχειρήσεις 539
10.8.1 Οργάνωση επιχειρήσεων 540
10.8.2 Proactive recruiting 542
10.8.3 Δημιουργία μιας εταιρικής κουλτούρας όπου οι άνθρωποι θα θέλουν να δουλέψουν 544
10.9 Συστήματα διοίκησης και ελέγχου 548
10.9.1 Έλεγχος Διοίκησης (Management Control) και Σχεδιασμός (planning) 548
10.9.2 Διαδικασία Σχεδιασμού κι Ελέγχου 549
10.10 Συμπεράσματα 551
Ενδεικτική βιβλιογραφία 555
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
ΜΕΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΠΟΛΛΑΛΗΣ Α.ΓΙΑΝΝΗΣ
 
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Παγκοσμιοποίηση & Πολυεθνικές Επιχειρήσεις - ΜΕΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, ΠΟΛΛΑΛΗΣ Α.ΓΙΑΝΝΗΣ
€39,22 €35,30
 
 
 
^BACK TO TOP