Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων
Αρχική
Εγγραφή
Είσοδος
Λίστα
Λογαριασμός
Επικοινωνία
Η Εταιρεία
Ταυτότητα
Θέσεις εργασίας
Βραβεύσεις
Ισολογισμοί
Νέες εκδόσεις
eBooks
Οικονομία & Διοίκηση
Γεωτεχνικές Επιστήμες
Εφηβικά
Θεολογία
Παιδικά
Θετικές Επιστήμες
Περιβάλλον - Ενέργεια
Ιατρική
Πληροφορική - Τεχνολογία
Δίκαιο
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
Κοινωνικές Επιστήμες
Λεξικά
Διάφορα
Ιστορία - Λαογραφία
Μαγειρική
Πολιτική
Λογοτεχνία
Ανθοδετική
Όλα
Προτάσεις
Οικονομία & Διοίκηση
Γεωτεχνικές Επιστήμες
Θεολογία
Παιδικά
Θετικές Επιστήμες
Περιβάλλον - Ενέργεια
Ιατρική
Πληροφορική - Τεχνολογία
Δίκαιο
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
Κοινωνικές Επιστήμες
Όλα
Προσφορές
Συγγραφείς
Άρθρα
Γενικά
Business
Παιδικά
Θεολογία
Γεωτεχνικές Επιστήμες
Best Sellers
eBooks
Αγγλικα
Οικονομία & Διοίκηση
Γεωτεχνικές Επιστήμες
Εφηβικά
Θεολογία
Παιδικά
Θετικές Επιστήμες
Περιβάλλον - Ενέργεια
Ιατρική
Πληροφορική - Τεχνολογία
Δίκαιο
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
Κοινωνικές Επιστήμες
Λεξικά
Διάφορα
Ιστορία - Λαογραφία
Μαγειρική
Πολιτική
Λογοτεχνία
Ανθοδετική
Κατάλογοι
Αναζήτηση
Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0
προϊόντα
επιλογή γλώσσας
Κατηγορίες
eBooks
Οικονομία & Διοίκηση
Γεωτεχνικές Επιστήμες
Εφηβικά
Θεολογία
Παιδικά
Θετικές Επιστήμες
Περιβάλλον - Ενέργεια
Ιατρική
Πληροφορική - Τεχνολογία
Δίκαιο
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
Κοινωνικές Επιστήμες
Λεξικά
Διάφορα
Ιστορία - Λαογραφία
Μαγειρική
Πολιτική
Λογοτεχνία
Ανθοδετική
Πανεπιστημιακά
Οι εκδόσεις μας
Αρχική
>
Οικονομία & Διοίκηση
>
Μάρκετινγκ - Πωλήσεις
>
Οι Πωλήσεις σε Δύσκολους Καιρούς
Οι Πωλήσεις σε Δύσκολους Καιρούς
ΖΑΙΡΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
€6,87
€6,18 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 1
προσθήκη στο καλάθι
προσθήκη στη λίστα
Χρονολογία έκδοσης:
10 2014
ISBN:
9789603519584
Σχήμα:
14X21
Σελίδες:
100
Κατηγορία είδους:
ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης:
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Κωδικός βιβλίου:
2562
Εξώφυλλο:
ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα:
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιγραφή
Μία από τις βασικές λειτουργίες που πλήττεται ιδιαίτερα σε δύσκολες περιόδους είναι η λειτουργία των Πωλήσεων. Οι Πωλήσεις δέχονται τους κραδασμούς και τις πιέσεις τόσο της αγοράς όσο και του εσωτερικού περιβάλλοντος πωλήσεων και συγκεκριμένα της Διοίκησης Πωλήσεων. Κι εδώ είναι που ελλοχεύει ο κίνδυνος δημιουργίας και καλλιέργειας κλίματος πανικού με εξαιρετικά καταστροφικά αποτελέσματα. Αντιθέτως, χρειάζεται σύνεση, μετριοπάθεια και σωστή αποτίμηση της συνολικής κατάστασης για χάραξη της αντίστοιχης στρατηγικής. Στο μικρό αυτό εγχειρίδιο-«εργαλείο δουλειάς» περιγράφονται τρόποι συμπεριφοράς, μοντέλα πωλήσεων, παράγοντες επιτυχίας, βασικά στοιχεία μεθοδολογίας πωλήσεων και στρατηγικής χειρισμού των πελατών που αφορούν μια νέα ευέλικτη Στρατηγική Πωλήσεων σε δύσκολους καιρούς, στο πλαίσιο μιας εμπνευσμένης Επιχειρησιακής Στρατηγικής.
Look inside - Αποσπάσματα του βιβλίου
Πατήστε την εικόνα για μεγέθυνση
1/6
Περιεχόμενα
>>
Σκέψεις για την κρίση.................9
Απαραίτητα στοιχεία πωλήσεων που πρέπει να έχουν υπόψη οι πωλητές σε δύσκολους καιρούς...........13
Ιδανικό μοντέλο επιτυχίας στις πωλήσεις...............25
Η ανάγκη μιας αξιόπιστης πρότασης πωλήσεων..............27
Αλάνθαστοι τρόποι με τους οποίους οι πωλητές προκαλούν το ενδιαφέρον και ενισχύουν
τη διάθεση για αγορά του υποψήφιου αγοραστή................31
Ο τόνος της φωνής είναι προσδιοριστικός παράγοντας επιτυχίας στις πωλήσεις..........33
Ο έλεγχος της συζήτησης στις πωλήσεις είναι καθοριστικός παράγοντας για την εξασφάλιση της επιτυχίας...................37
Τα λάθη που πρέπει να αποφεύγονται από τον πωλητή όταν η αγορά βρίσκεται σε
παρατεταμένη δυσκολία................41
Απώλειες στις πωλήσεις και πώς να αποφευχθούν.............43
Η μεταμόρφωση του μάνατζερ πωλήσεων σε ηγέτη..............47
11 στοιχεία ενίσχυσης του ηθικού των πωλητών..............53
Αγορές – Aνταγωνισμός – Διανομή – Προμηθευτές σε δύσκολους καιρούς...........55
Τύποι οργάνωσης δικτύων διανομής και ανάπτυξη δικτύων μεγάλης σπουδαιότητας...........59
H σημασία της οργάνωσης του δικτύου πωλήσεων σε περίοδο κρίσης στην αγορά..........63
Στρατηγικές πωλήσεων καινοτομίας στην επιδίωξη του κέρδους..........65
Ο παράγοντας τιμή στην κρίση..............69
Tι πρέπει να προσέχουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στις διάφορες φάσεις πωλήσεων
κατά τη διάρκεια κρίσης στην αγορά..............73
Τα βήματα της νέας επιχειρησιακής στρατηγικής......................81
Επίμετρο..................85
Επιχειρηματικότητα και ανάπτυξη σε δύσκολους καιρούς...............85
Η έξυπνη επιχείρηση του μέλλοντος..............88
Βιβλιογραφία..............93
Τι είπαν για το βιβλίο … ................95
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας
Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!
Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε
εδώ
Είδατε πρόσφατα
1
Οι Πωλήσεις σε Δύσκολους Καιρούς
-
ΖΑΙΡΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
€6,87
€6,18
Copyright
|
Βοήθεια
|
Όροι χρήσης
|
Προστασία δεδομένων
|
Ασφάλεια συναλλαγών
|
Χάρτης ιστοχώρου
|
Σύνδεσμοι
Powered by
eShopkey
^
BACK TO TOP