Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Διάφορα Αεροπορικά > Οικονομική Εναέριων Μεταφορών σε Ανταγωνιστικό Περιβάλλον, 2η Έκδοση


Οικονομική Εναέριων Μεταφορών σε Ανταγωνιστικό Περιβάλλον, 2η Έκδοση

Οικονομική Εναέριων Μεταφορών σε Ανταγωνιστικό Περιβάλλον, 2η Έκδοση

ΛΑΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
€29,42  €26,48 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 3
Χρονολογία έκδοσης: 02 1999
ISBN: 9603510432
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 496
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ AE
Κωδικός βιβλίου: 1372
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιγραφή
Εισαγωγή του αναγνώστη στο αντικείμενο της οικονομικής των Εναερίων Μεταφορών τακτικών γραμμών και στη διοικητική λειτουργία του προγραμματισμού τους. Για την πληρέστερη κατανόηση των θεματικών ενοτήτων, ο συγγραφέας προτάσσει μια περιληπτική θεωρητική προσέγγιση του κάθε επιμέρους γνωστικού αντικειμένου και παραθέτει συγκεκριμένα αριθμητικά παραδείγματα και άλλες πρακτικές εφαρμογές του.
 
Περιεχόμενα>>  
ΕΙΣΑΓΩΓΗ 21


ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΩΝ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
1. 1. Η μεταφορά 29
1. 2. Η μετακίνηση 29
1. 3. Η ανάγκη για μεταφορά-μετακίνηση 30
1. 4. Τα προσδιοριστικά χαρακτηριστικά της μεταφοράς-μετακίνησης 31
1. 5. Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της μεταφοράς-μετακίνησης 32
1. 6. Σύστημα και υποσύστημα μεταφορών 32
1. 6. 1. Ο σχεδιασμός του συστήματος των μεταφορών 33
1. 7. Το ειδικό βάρος των μεταφορών στην Εθνική Οικονομία των
κρατών 34
1. 8. Οι προσδιοριστικοί παράγοντες της ραγδαίας εξέλιξης των
μεταφορών 35
1. 9. Θετικές και αρνητικές επιπτώσεις από την ανάπτυξη των
μεταφορών 37
1. 10. Σύγχρονες τάσεις στη σχέση σιδηροδρόμου και αεροσκά­φους 37
1. 11. Εκτιμήσεις για την επίδραση στην επιβατική αεροπορική κίνη­ση, από
την προγραμματισμένη ανάπτυξη εσωτερικού δικτύου
Σ. Υ. Τ. στις χώρες-μέλη της Ε. Ε 41
1. 11. 1. Συμπεράσματα σχετικά με τις εκτιμώμενες επιδράσεις,
από τη σύνδεση με Σ. Υ. Τ. των πόλεων με τα αεροδρό­μια 49
1. 12. Η οργάνωση του Ελληνικού συστήματος των μεταφορών. Εποπτεύουσες
αρχές 50
1. 13. Ιδιοκτησιακό καθεστώς των φορέων των μεταφορικών υπηρε­σιών 52
1. 14. Σύγκριση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του παρεχομένου
προϊόντος των τεσσάρων Ελληνικών συγκοινωνιακών μέσων.. 56

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΕΝΑΕΡΙΩΝ
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
2. 1. Διεθνούς 60
2. 2. Ελληνικής 65
2. 3. Η συμβολή της Βιομηχανίας Εναέριων Μεταφορών στην ανά­πτυξη
του εισερχόμενου Τουρισμού στην Ελλάδα .. 75

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΕΝΑΕΡΙΩΝ
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
3. 1. Η λειτουργική διάρθρωση της εμπορικής βιομηχανίας των εναέ­ριων
μεταφορών 86
3. 2. Οι σχέσεις των επιχειρήσεων εναέριων μεταφορών τακτικών
γραμμών και ναυλωμένων πτήσεων 87
3. 3. Οι προσδιοριστικοί παράγοντες του μεγέθους ενός αερομεταφορέα 88

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ
ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
4. 1. Ιστορική εξέλιξη . 93
4. 2. Διεθνείς οργανισμοί της Πολιτικής Αεροπορίας 96
4. 3. Σύγχρονες διεθνείς εξελίξεις 98
4. 4. Συμμετοχές-Συμμαχίες-Συγχωνεύσεις 104
4. 5. Οι θεσμικές εξελίξεις στον τομέα των πολιτικών αερομεταφο­ρών
στην Ευρωπαϊκή Ένωση 107
4. 6. Το τρίτο πακέτο απελευθέρωσης των εναέριων μεταφορών της
Ευρωπαϊκής Ένωσης . 114
4. 7. Η επίδραση του τρίτου πακέτου απελευθέρωσης των εναέριων
μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις σχέσεις των επιχειρήσεων
τακτικών γραμμών και ναυλωμένων πτήσεων 117
4. 8. Αιτίες της επιλογής της πολιτικής της απελευθέρωσης - απορύθμισης
στις εναέριες μεταφορές 120
4. 9. Βασικοί όροι των συμβάσεων Βαρσοβίας-Χάγης αναφορικά με
τις υποχρεώσεις και δικαιώματα των επιβατών τακτικών γραμ­μών με
εξειδίκευση στην Ο. Α. (όπως αναγράφονται στα πρώ­τα εσώφυλλα του
αεροπορικού εισιτηρίου). 122
4. 10. «ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΟΚ) αριθμ. 295/91 ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της
4ης Φεβρουαρίου 1991 για τη θέσπιση κοινών κανόνων σχετι­κών με
ένα σύστημα αντισταθμιστικών παροχών σε περίπτω­ση άρνησης
επιβίβασης κατά τις τακτικές αεροπορικές μετα­φορές 129
4.11. Διεθνών Αεροπορικών Συμβάσεων, Συμφωνιών, Πρωτοκόλ­ων 136

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ
Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ
5. 1. Εισαγωγή στην έννοια της αγοράς 142
5. 2. Η αγορά 142
5. 3. Είδη αγορών 143
5. 4. Ο ανταγωνισμός 147
5. 5. Η μορφή της αγοράς των διεθνών εναέριων μεταφορών τακτι­κών γραμμών 148

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ
Η ΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ
6. 1. Η ζήτηση 150
6. 2. Οι κυριότεροι προσδιοριστικοί παράγοντες της ζήτησης 151
6. 3. Η συνάρτηση της ζήτησης του αεροπορικού προϊόντος 155
6. 4. Η ελαστικότητα της ζήτησης 155
6. 5. Η εισοδηματική ελαστικότητα 162
6. 6. Η σταυροειδής ελαστικότητα 165

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ
Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ
7. 1. Οι κυριότεροι προσδιοριστικοί παράγοντες του επιπέδου της
προσφοράς 167
7. 2. Η συνάντηση της προσφοράς 169

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΓΔΟΟ
ΤΙΜΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ. ΔΕΙΚΤΕΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ:
ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ
8. 1. Τιμή ισορροπίας των ζητουμένων και προσφερόμενων ποσοτήτων 171
8. 2. Δείκτες μέτρησης του προσφερόμενου και ζητούμενου προϊ­όντος 172
8. 2. 1. Εισαγωγή 172
8. 2. 2. Δείκτες μέτρησης του προσφερόμενου προϊόντος 174
8. 2. 3. Δείκτες μέτρησης του ζητουμένου προϊόντος 175

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΑΤΟ
Η ΚΡΙΣΗ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΩΝ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
9. 1. Ορισμός εννοιών: 178
9. 2. Αιτίες της κυκλικής οικονομικής κρίσης γενικά 178
9. 3. Φαινόμενα εκδήλωσης της τρέχουσας κρίσης στην Εμπορική
Αεροπορική Βιομηχανία: 179
9. 4. Μέτρα που λαμβάνουν οι Αεροπορικές Επιχειρήσεις για την
υπέρβαση της κρίσης 191
9. 5. Συμπεράσματα 194
9. 6. Προτάσεις 196


ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
Η ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΩΝ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ
Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ «ΦΥΣΗ»
- ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
10. 1. Εισαγωγή 203
10. 2. Τεχνικά χαρακτηριστικά 204
10. 3. Κριτήρια επιλογής του τόπου κατασκευής του αεροδρομίου.. 207
10. 4. Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας 209
10. 5. Κρατικές υπηρεσίες στο αεροδρόμιο 212
10. 6. Κρατικές και ιδιωτικές επιχειρήσεις στο αεροδρόμιο 213
10. 7. Τα κυριότερα προβλήματα στη λειτουργία των αεροδρομίων
και οι επιπτώσεις τους στην οικονομία του κράτους, της
αεροπορικής επιχείρησης και του καταναλωτή-πολίτη 214
10. 8. Hub and Spoke 216
10. 9. Έρευνα για τον προσδιορισμό των αιτίων και προτάσεις για
την αντιμετώπιση της υφιστάμενης και συνεχώς διογκούμενης
κυκλοφοριακής συμφόρησης των Ευρωπαϊκών αεροδιαδρόμων και
αεροδρομίων 217
10. 10. Η αεροδρομική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης 218
10. 11. Τα ελληνικά αεροδρόμια 225

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΔΕΚΑΤΟ
Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ «ΚΕΦΑΛΑΙΟ»:
ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ,
ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ
11. 1. ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ 232
11. 1. 1. Ορισμός 232
11. 1. 2. Ιστορική εξέλιξη των πτητικών συσκευών 232
11. 1. 3. Ιστορία. Πτήσεις με συσκευές ελαφρότερες του αέ­ρα 235
11. 1. 4. Πτήσεις με συσκευές βαρύτερες του αέρα 238
11. 1. 5. Τεχνικά χαρακτηριστικά του αεροσκάφους 243
11. 1. 6. Λειτουργικά χαρακτηριστικά του αεροσκάφους 245
11. 1. 7. Οι κινητήρες των αεροσκαφών 249
11. 1. 8. Προσδιοριστικοί παράγοντες της ανάλωσης καυσί­μων 253
11. 1. 9. Σύνθεση στόλου. Αιτίες ύπαρξης διαφορετικών τύπων
αεροσκαφών 254
11. 2. Ο χρόνος παραμονής στο έδαφος του εμπορικού α/φους 258
11. 3. Εισαγωγή στα ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων θέσεων
(computer reservation systems - CRS' s)
Κρατήσεις θέσεων. Ορισμός. Ιστορική εξέλιξη 261
1. 1. 3. 1. Τα Ευρωπαϊκά ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων
θέσεων (computer reservation systems) 265
11. 3. 2. Συγκριτική παράθεση των κυριοτέρων χαρακτηριστι­κών των δυο Ευρωπαϊκών
G. D. S. 's 267

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΩΔΕΚΑΤΟ
Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ:
Η ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ
12. 1. Η παραγωγικότητα της εργασίας 270
12. 2. Ορισμοί-δείκτες 273
12. 3. Προσδιοριστικοί παράγοντες 275
12. 4. Παραγωγικότητα και εντατικοποίηση 276
12. 5. Σύνδεση της αμοιβής με την παραγωγικότητα 276
12. 6. Προσδιοριστικοί παράγοντες της επιλογής του συστήματος
μέτρησης της παραγωγικότητας της εργασίας 278
12. 7. Η παραγωγικότητα της εργασίας στην επιχείρηση των εναέ­ριων
μεταφορών 278
12. 8. Ποιοι είναι οι προσδιοριστικοί παράγοντες των δεικτών της
παραγωγικότητας της εργασίας στην επιχείρηση των εναέ­ριων
μεταφορών 279

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ
ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ
13. 1. Εισαγωγή 283
13. 2. Οι βασικές αλληλοδιάδοχες φάσεις της παραγωγής του αεροπορικού
προϊόντος 284
13. 3. Ιδιομορφίες του αεροπορικού προϊόντος (της αεροπορικής
υπηρεσίας) 285
13. 4. Ορισμός του περιεχομένου, της έννοιας και τους ρόλους που
διαδραματίζει η «ποιότητα» γενικά και ειδικά στην εμπορική
βιομηχανία εναέριων μεταφορών 286
13. 5. Ανάλυση των παραγωγικών φάσεων του αεροπορικού προϊόντος 293
13. 6. Επίγεια εξυπηρέτηση επιβατών και αεροσκαφών
(Ground Handing) 310
13. 7. Το φορτίο (Cargo) 328
13. 7. 1. Εισαγωγή 328
13. 7. 2. Ιστορική εξέλιξη 329
13. 7. 3. Οι προσδιοριστικοί παράγοντες της προσφερόμενης
χωρητικότητας των αεροσκαφών για μεταφορά
cargo 331
α) Τεχνικοί 332
β) Λειτουργικοί 332
γ) Φυσικοί 333
13. 7. 4. Δομή της σύνθεσης της ζήτησης του φορτίου
(cargo) 335
13. 7. 5. Η σύνθεση των αποστολέων των αερομεταφερόμε­νων φορτίων και η
επίδραση της στη διαμόρφωση της ζήτησης και των τιμών 337
13. 7. 6. Η σύνθεση του αερομεταφερόμενου φορτίου, προ­βλήματα 339
13. 7. 7. Κριτήρια τιμολόγησης του φορτίου (cargo) 340
13. 7. 8. Οι διαδοχικές λειτουργικές φάσεις της αερομεταφο­ράς του φορτίου 341

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ
14. 1. Εισαγωγή 343
14. 2. Ορισμός 343
14. 3. Προσδιοριστικοί παράγοντες της ασφάλειας των πτήσεων.. 344
14. 4. Ιστορική εξέλιξη 348
14. 5. Οι επιπτώσεις της φιλελευθεροποίησης - απορύθμισης στην
ασφάλεια των πτήσεων 353
14. 6. Εννοιολογικοί προσδιορισμοί όρων σχετικών με το αεροπο­ρικό ατύχημα 356


ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ


ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ ΠΕΜΠΤΟ
Η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
15. 1. Εισαγωγή. Ορισμός 361
15. 2. Η σημασία, ο ρόλος και οι επιδιώξεις του σχεδιασμού-προγραμματισμού 362
15. 3. Αρχές του σχεδιασμού-προγραμματισμού 363
15. 4. Πλήρης λογική αλληλουχία των αναγκαίων ενεργειών κατά
την κατάρτιση του σχεδιασμού-προγραμματισμού 363
15. 5. Βασικές αρχές υλοποίησης των επιχειρησιακών προγραμμά­των 367
15. 6. Τύποι σχεδίων-προγραμμάτων 369
15. 7. Προγραμματισμός δράσης της επιχείρησης εναέριων μετα­φορών 374

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ ΕΚΤΟ
TO MARKETING ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ
16. 1. Εισαγωγή 386
16. 2. Το περιβάλλον της αεροπορικής επιχείρησης 387
16. 3. Προσδιοριστικοί παράγοντες της φήμης μιας αεροπορικής
επιχείρησης 388
16. 4. Ο ρόλος του αεροπορικού marketing 391
16. 5. Οι βασικές παράμετροι μιας επιτυχούς στρατηγικής marke­ting 395
16. 6. Διαχωρισμός της αγοράς σε κατηγορίες . 397
16. 7. Ο ρόλος της τιμολογιακής πολιτικής 400
16. 8. Μεθοδολογίες υλοποίησης των επιδιώξεων του αεροπορικού
marketing 403

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ ΕΒΔΟΜΟ
Η ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ
17. 1. Τεχνικές προώθησης των πωλήσεων 409
17. 2. Επιπτώσεις των C. R. S' s στη διάρθρωση της αεροπορικής
βιομηχανίας των Η. Π. Α 413
17. 3. Συνοπτικές γενικές εκτιμήσεις και προβληματισμοί 419

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ ΟΓΔΟΟ
Η ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ
18. 1. Εισαγωγή 422
18. 2. Η πληρωμή 423
18. 3. Το έξοδο 423
18. 4. Η δαπάνη 423
18. 5. Το κόστος 424
18. 6. Τα κέντρα κόστους. 431
18. 7. Η έννοια και οι διακρίσεις του κόστους στην αεροπορική βιομηχανία 433
18. 8. Άμεσο λειτουργικό κόστος (με βάση το εκπαιδευτικό εγχειρί­διο της I.A.T.Α 435
18. 8. 1. Άμεσο λειτουργικό κόστος σχετιζόμενο με το αερο­σκάφος 436
18. 8. 2. Άμεσο λειτουργικό κόστος σχετιζόμενο με την κίνηση 436
18. 9. Άμεσο λειτουργικό κόστος (με βάση το εγχειρίδιο της Ι. Α. Τ. Α.
COST COMMITTEE) 439
18. 10. Έμμεσο λειτουργικό κόστος (Ι. Α. Τ. Α. COST COMMITTEE).... 441
18. 11. Έμμεσο λειτουργικό κόστος (εκπαιδευτικό εγχειρίδιο της
Ι. Α. Τ. Α. ) 445
18. 12. Γενικό κόστος εκμετάλλευσης 447
18. 13. Το περιεχόμενο και τα κριτήρια κατανομής των διαφόρων
κατηγοριών του κόστους στους λειτουργικούς φορείς του.. 448
18. 14. Παράγοντες του εσωτερικού περιβάλλοντος της αεροπορι­κής επιχείρησης
που επιδρούν καθοριστικά στη διαμόρφω­ση του κόστους της 449
18. 15. Δείκτες κοστολογικής σύγκρισης των διαφόρων τύπων αεροσκαφών 456
18. 16. Μεθοδολογίες κοστολόγησης του φορτίου (cargo) 458

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ ΕΝΑΤΟ
Η ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ-YIELD MANAGEMENT
ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ,
ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ
- ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
19. 1. Γενική θεωρητική προσέγγιση 462
19. 2. Ιστορική εξέλιξη των αιτίων, των στόχων και των μεθόδων
της τιμολόγησης στην πολιτική αεροπορική βιομηχανία 464
19. 3. Οι προσδιοριστικοί παράγοντες καθορισμού της τιμής 468
19. 3. 1. Εξωτερικό περιβάλλον 468
19. 3. 2. Εσωτερικό περιβάλλον 468
19. 4. Είδη εφαρμοσμένης τιμολογιακής πολιτικής 470
19. 5. Οι επιπτώσεις στα έσοδα της αεροπορικής επιχείρησης από
την εφαρμογή μιας εκπτωτικής τιμολογιακής πολιτικής 472
19. 6. Διαφοροποιημένη τιμολογιακή πολιτική 473
19. 7. Οι προσδιοριστικοί παράγοντες της ενδογενούς (έμφυτης)
αστάθειας των αεροπορικών ναύλων 474
19. 8. Οι δυο μέθοδοι τιμολόγησης 476
- η τιμή βασίζεται στο κόστος και 476
- η τιμή βασίζεται στη ζήτηση 476
19. 9. Ποιες είναι οι εναλλακτικές δυνατότητες τιμολόγησης από
επιχείρηση που λειτουργεί υπό συνθήκες: 479
19. 9. 1. Φθίνοντος κόστους 479
19. 9. 2. Ελεύθερου ανταγωνισμού 485
19. 10. Yield Management 486
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Οικονομική Εναέριων Μεταφορών σε Ανταγωνιστικό Περιβάλλον, 2η Έκδοση - ΛΑΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
€29,42 €26,48
 
 
 
^BACK TO TOP