Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Οικονομία & Διοίκηση Μάρκετινγκ - Πωλήσεις > Μάρκετινγκ Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών


Μάρκετινγκ Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών

Μάρκετινγκ Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών

ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
€37,10  €33,39 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 3
Χρονολογία έκδοσης:  2006
ISBN: 9603901660
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 501
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Ε & ΣΙΑ ΕΕ ΕΚΔ.INTERBOOKS
Κωδικός βιβλίου: 27775
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιεχόμενα>>  
ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ 21

1. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ 27

2. ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
2.1. Γενικά 46
2.2. Μακροχρόνιες εξελίξεις του μάκρο-περιβάλλοντος 48
2.3. Οι εξελίξεις στον τομέα των υπηρεσιών 49
2.4. Οι εξελίξεις του διεθνούς χρηματοοικονομικού περιβάλλοντος 52
2.5. Οι εξελίξεις της ελληνικής αγοράς χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών 60

3. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
3.1. Γενικά 70
3.2. Πηγές δεδομένων 76
3.2.1. Τα δευτερογενή στοιχεία 78
3.2.1.1. Εσωτερικές πηγές 78
3.2.1.2. Εξωτερικές πηγές 78
3.2.1.3. Η σημασία των ηλεκτρονικών δικτύων 80
3.2.2. Τα πρωτογενή στοιχεία 86
3.2.2.1. Από εσωτερικές πηγές 86
3.2.2.2. Από εξωτερικές πηγές 90
3.3. Είδη έρευνας αγοράς στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες 112

4. Η ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
4.1. Τα στάδια της διαδικασίας λήψης της αγοραστικής απόφασης και η συμπεριφορά του πελάτη μετά απ' αυτήν 127
4.2. Τμηματοποίηση, Στόχευση, Τοποθέτηση 136
4.3. Προϋποθέσεις αγοραστικής προσήλωσης του τραπεζικού πελάτη 148

5. ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
5.1. Ορισμός 160
5.2. Τα επίπεδα του χρηματοπιστωτικού προϊόντος 160
5.3. Τα είδη των χρηματοπιστωτικών προϊόντων 165
5.3.1. Τα τραπεζικά προϊόντα 165
5.3.2. Τα προϊόντα των ασφαλιστικών εταιριών 171
5.3.3. Τα σύνθετα τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα 173
5.3.4. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες των χρηματοοικονομικών θυγατρικών των τραπεζών 175
5.4. Η επωνυμία στα χρηματοπιστωτικά προϊόντα 178
5.5. Η στρατηγική προϊόντος 182
5.6. Στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων 187
5.7. Η διαδικασία ανάπτυξης νέων χρηματοπιστωτικών προϊόντων 189
5.8. Παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση νέων προϊόντων 195
5.9. Παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία των νέων προϊόντων 197
5.10. Κριτήρια επιλογής χρηματοπιστωτικών προϊόντων 200
5.11. Η εξάλειψη των χρηματοπιστωτικών προϊόντων 202

6. ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
6.1. Γενικά 206
6.2. Τύποι δικτύων διανομής χρηματοπιστωτικών προϊόντων και υπηρεσιών 207
6.3. Στρατηγικές αποφάσεις διανομής χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών 209
6.3.1. Το δίκτυο των καταστημάτων και θυρίδων 209
6.3.1.1. Οι διεθνείς τάσεις 209
6.3.1.2. Οι εξελίξεις στην Ελλάδα 211
6.3.1.3. Η σημασία του Bankassurance για τη διανομή
των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών 213
6.3.2. Οι αποφάσεις για το δίκτυο των καταστημάτων 217
6.3.3. Τα εναλλακτικά δίκτυα εξυπηρέτησης 222
6.3.3.1. Τα δίκτυα ηλεκτρονικής αυτοεξυπηρέτησης 222
6.3.3.2. Τα εναλλακτικά δίκτυα τηλεξυπηρέτησης (Remote Banking) 227
6.3.3.3. Τάσεις και εξελίξεις της ηλεκτρονικής τραπεζικής 238
6.3.4. Τραπεζικές λειτουργίες μέσω του δικτύου διανομής εμπορικών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών 247
6.3.5. Μορφές επέκτασης του δικτύου διανομής χρηματοπιστωτικών προϊόντων και υπηρεσιών στο εξωτερικό 252
6.3.5.1. Γενικά 252
6.3.5.2. Η επέκταση των ελληνικών χρηματοπι­στωτικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό 255

7. Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 257
7.1. Γενικά 258
7.2. Οι εξελίξεις στον τρόπο καθορισμού των επιτοκίων διεθνώς και στην Ελλάδα 259
7.3. Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαμόρφωση της τιμολογιακής πολιτικής στους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς 261
7.3.1. Εσωτερικοί παράγοντες 261
7.3.1.1. Οι στόχοι 261
7.3.1.2. Η επιθυμητή εικόνα του χρηματοπιστωτικού οργανισμού και των προϊόντων του στην αντίληψη του καταναλωτή 262
7.3.1.3. Τα κόστη 267
7.3.2. Εξωτερικοί παράγοντες 270
7.3.2.1. Η ζήτηση 270
7.3.2.2. Τα μη χρηματικά κόστη για τον πελάτη 274
7.3.2.3. Οι ανταγωνιστές 275
7.3.2.4. Άλλοι εξωτερικοί παράγοντες 275
7.4. Πολιτικές τιμολόγησης που ακολουθούνται από τις επιχειρήσεις παροχής χρηματοπιστωτικών
υπηρεσιών 276
7.4.1. Πολιτικές τιμολόγησης με βάση τη ζήτηση 276
7.4.1.1. Τιμές διείσδυσης για νέα προϊόντα και αποθάρρυνσης για παλαιά προϊόντα 276
7.4.1.2. Υψηλές τιμές για νέα προϊόντα 276
7.4.2. Πολιτικές τιμολόγησης με βάση τον ανταγωνισμό 278
7.4.3. Πολιτικές τιμολόγησης με βάση το κόστος 279
7.4.4. Καλυμμένη ή σαφής τιμολόγηση 280
7.5. Διαδικασία κατάστρωσης τιμολογιακής πολιτικής 281

8. ΤΟ ΜΙΓΜΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
8.1. Ο ρόλος της επικοινωνίας στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες 284
8.2. Η διαδικασία της επικοινωνίας 286
8.3. Παράγοντες που προσδιορίζουν την αποτελεσματικότητα της διαπροσωπικής
επικοινωνίας 287
8.4. Τρόποι επικοινωνίας 292
8.4.1. Η γραπτή επικοινωνία 292
8.4.2. Η προφορική επικοινωνία με τον πελάτη 293
8.4.2.1. Όταν ο υπάλληλος είναι δέκτης 294
8.4.2.2. Όταν ο υπάλληλος είναι πομπός 295
8.4.3. Η μη λεκτική επικοινωνία 296
8.5. Παράγοντες που προσδιορίζουν την αποτελεσματικότητα της μαζικής επικοινωνίας 301
8.5.1. Προσδιορισμός του κοινού-στόχου και ανάλυση της εικόνας του χρηματοπιστωτικού οργανισμού και των προϊόντων του σ' αυτό 301
8.5.2. Καθορισμός στόχων επικοινωνίας 302
8.6. Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των στοιχείων της προβολής και επικοινωνίας στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες 304
8.7. Η λήψη των αποφάσεων για το μίγμα προβολής και επικοινωνίας 306
8.8. Η διαφήμιση 310
8.8.1. Γενικά 310
8.8.2. Η διαδικασία κατάστρωσης της διαφημιστικής εκστρατείας 312
8.8.3. Τα είδη της διαφήμισης στο χρηματοπιστωτικό τομέα 313
8.8.4. Ο καθορισμός των διαφημιστικών στόχων 320
8.8.5. Η δημιουργία του μηνύματος 323
8.8.6. Ο διαφημιστικός προϋπολογισμός 333
8.8.6.1. Ο καθορισμός του ύψους του διαφημιστικού προϋπολογισμού 333
8.8.6.2. Η κατανομή των κονδυλίων του διαφημιστικού προϋπολογισμού 335
8.8.7. Η διαφημιστική εκστρατεία στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες 343
8.8.8. Η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της διαφημιστικής εκστρατείας 346
8.8.9. Τα προβλεπόμενα στους κώδικες δεοντολογίας για τη διαφήμιση χρηματοπιστωτικών
υπηρεσιών 347
8.8.10. Η επίδραση της διαφήμισης στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες 350
8.9. Το άμεσο Μάρκετινγκ 351
8.10. Η προώθηση των πωλήσεων 355
8.11. Οι δημόσιες σχέσεις και η δημοσιότητα 360
8.11.1. Ενδοεπιχειρησιακές δημόσιες σχέσεις 360
8.11.2. Οι εξωεπιχειρησιακές δημόσιες σχέσεις 361
8.11.3. Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των ενεργειών δημοσίων σχέσεων 364
8.12. Η προσωπική πώληση 364
8.12.1. Γενικά 364
8.12.2. Οι υπεύθυνοι των προσωπικών πωλήσεων στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες 368
8.12.3. Προϋποθέσεις αποτελεσματικών πωλήσεων χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών 373
8.12.4. Τα στάδια της πώλησης χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών 379

9. ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΓΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ 399
9.1. Η αναγκαιότητα συνυπολογισμού των επιπλέον στοιχείων στο μίγμα του Μάρκετινγκ υπηρεσιών 400
9.2. Ο ανθρώπινος παράγοντας (people) 401
9.2.1. Γενικά 401
9.2.2. Ο ρόλος των υπαλλήλων 403
9.2.3. Ο ρόλος των πελατών 414
9.3. Οι διαδικασίες (process) 416
9.3.1. Η σημασία των διαδικασιών για το Μάρκετινγκ των χρηματοπιστωτικών οργανισμών 416
9.3.2. Λειτουργικοί ανασχεδιασμοί, ποιότητα, ικανοποίηση και συστήματα διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες 418
9.4. Η φυσική υπόσταση των τραπεζικών υπηρεσιών (Physical Evidence) 427
9.4.1. Η σημασία του περιβάλλοντος χώρου και των υλικών στοιχείων της προσφοράς για το Μάρκετινγκ των χρηματοπιστωτικών οργανισμών 427
9.4.2. Τα στοιχεία του περιβάλλοντος 428
9.4.3. Ο ρόλος του περιβάλλοντος χώρου προσφοράς των υπηρεσιών 429
9.4.4. Η προετοιμασία των αλλαγών εταιρικής ταυτότητας 432
9.5. Ο έλεγχος των τριών επιπλέον στοιχείων του Μίγματος Μάρκετινγκ στις υπηρεσίες 434

10. Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ 437
10.1. Η αναγκαιότητα του σχεδιασμού-προγραμματισμού γενικά 438
10.2. Εννοιολογικές διακρίσεις μεταξύ στρατηγικού σχεδιασμού & προγραμματισμού επιχείρησης και Μάρκετινγκ 439
10.3. Εμπόδια επιτυχούς καθιέρωσης διαδικασίας στρατηγικού σχεδιασμού και προγραμματισμού Μάρκετινγκ 440
10.4. Η σχέση μεταξύ στρατηγικού & επιχειρηματικού σχεδιασμού & στρατηγικού σχεδιασμού & προγραμματισμού Μάρκετινγκ 442
10.5. Οι φάσεις του στρατηγικού σχεδιασμού & προγραμματισμού Μάρκετινγκ 445
10.6. Ο προγραμματισμός Μάρκετινγκ σε επίπεδο τραπεζικού καταστήματος 457
10.7. Πολιτικές 462
10.8. Έλεγχος 463

11. Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΙΣ
ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ 467
11.1. Οι προϋποθέσεις της αποτελεσματικής οργάνωσης 468
11.2. Εναλλακτικοί τρόποι οργάνωσης δομών στις τράπεζες 469
11.3. Ο βαθμός προσανατολισμού στο Μάρκετινγκ 473
11.4. Το αντικείμενο της Διεύθυνσης Μάρκετινγκ στις τράπεζες που λειτουργούν στην
Ελλάδα 475
11.5. Το αντικείμενο της Διεύθυνσης Μάρκετινγκ στις ασφαλιστικές εταιρίες 478
11.6. Η σχέση των λειτουργικών ανασχεδιασμών στις τράπεζες με το Τραπεζικό Μάρκετινγκ 479

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 483
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Μάρκετινγκ Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών - ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
€37,10 €33,39
 
 
 
^BACK TO TOP