Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Οικονομία & Διοίκηση Management > Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων. Μία Στρατηγική Προσέγγιση


Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων. Μία Στρατηγική Προσέγγιση

Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων. Μία Στρατηγική Προσέγγιση

ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
€25,36  €22,82 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 2
Χρονολογία έκδοσης:  2004
ISBN: 960286818X
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 232
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: Γ. ΠΑΡΙΚΟΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.(ΕΛΛΗΝ)
Κωδικός βιβλίου: 25246
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ (ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΑΠΟΘΕΜΑ ΣΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ)
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης των βασικών στοι­χείων και διαδικασιών που επηρεάζουν το μάνατζμεντ των τουριστικών επι­χειρήσεων κατά τον 210 αιώνα. Στο άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον που λειτουργούν σήμερα οι τουριστικές επιχειρήσεις, αντιμετωπίζουν σειρά προβλημάτων που επηρεάζουν τη λειτουργία τους και το κέρδος τους. Το βιβλίο αυτό υποδεικνύει θέματα που είναι απαραίτητο να λαμβάνονται υ­πόψη από το μάνατζμεντ κατά τη διαδικασία της κατάστρωσης της στρατη­γικής και του προσδιορισμού των λειτουργικών στόχων όλων των τουριστι­κών επιχειρήσεων και που πρόκειται να επηρεάσουν των τρόπο σκέψης των διευθυντικών στελεχών στο μέλλον. Αποτελεί λοιπόν το βιβλίο σημαντική συνεισφορά στην προσπάθεια βελτίωσης του τρόπου λήψεως στρατηγικών αποφάσεων και διοίκησης στις σύγχρονες τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και παράλληλα βοήθημα για όλους όσους προσπαθούν να αποκτήσουν γνώσεις σχετικές με τη διοίκηση μιας τουριστικής επιχείρησης, θέλοντας να μειώσουν στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τις απρόβλεπτες καταστάσεις που πιθανών να παρουσιαστούν στις επιχειρήσεις που στελεχώνουν.
 
Περιεχόμενα>>  
Πίνακες XVΙΙ
Σχεδιαγράμματα ΧΙΧ
Εκθέματα ΧX

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
1. 1 Έννοιες και λειτουργίες του Μάνατζμεντ 2
1. 2 Θεωρίες του Μάνατζμεντ 7
1. 2. 1 Η θεωρία του επιστημονικού μάνατζμεντ (Scientific management) 7
1. 2. 2 Η γραφειοκρατική θεωρία (Bureaucratic theory) 9
1. 2. 3 Η θεωρία της βιομηχανικής ψυχολογίας (Industrial psychology) 10
1. 2. 4 Η θεωρία των ανθρωπίνων σχέσεων (Human relations) 11
1. 2. 5 Θεωρίες νέο-ανθρώπινων σχέσεων (Neo-human relations) 12
1. 2. 5. 1 Η ιεραρχία των ανθρωπίνων αναγκών του Maslow 12
1. 2. 5. 2 Η θεωρία της υγιεινής και της υποκίνησης του Herzberg 13
1. 2. 5. 3 Η θεωρία Χ και η θεωρία Υ του McGregor 13
1. 2. 6 Η θεωρία του συστήματος (System theory) 14
1. 3 Λειτουργίες και Ιδιότητες του Σωστού Μάνατζερ 15
1. 4 Ο Μάνατζερ ως ηγέτης 19
1. 5 Διαδικασία λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων 21
1. 6 Το μάνατζμεντ των τουριστικών υπηρεσιών 25
1. 6. 1 Αδιαχώριστο παραγωγής και κατανάλωσης του τουριστικού προϊόντος (Inseparability) 28
1. 6. 2 Φθαρτότητα (Perishability) 29
1. 6. 3 ’υλη φύση (Intangibility) 31
1. 6. 4 Ετερογένεια ή μεταβλητότητα (Heterogeneity or Variability) 32
1. 6. 5 Έλλειψη ιδιοκτησίας (Lack of ownership) 32
1. 6. 6 Παραγωγή εντάσεως εργασίας (Labour-intensitivity) 33
1. 6. 7 Δυσκολία μέτρησης της απόδοσης των εργαζομένων 33
1. 7 Επίλογος 34

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΜΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 35
2. 0 Εισαγωγή 35
2. 1 Αποστολή 35
2. 2 Στόχοι 37
2. 2. 1 Διάκριση στόχων 37
2. 2. 2 Καθοριστικοί παράγοντες διαμόρφωσης των στόχων 39
2. 2. 3 Χαρακτηριστικά των αποτελεσματικών στόχων 39
2. 3 Επίλογος 40

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 41
3. 0 Εισαγωγή 41
3. 1 Το περιβάλλον της τουριστικής επιχείρησης 42
3. 1. 1 Το εσωτερικό περιβάλλον 42
3. 1. 2 Το εξωτερικό περιβάλλον 45
3. 1. 3 Το μακροπεριβάλλον 48
3. 2 Καταναγκασμοί που επιδρούν στο περιβάλλον μιας τουριστικής επιχείρησης 54
3. 2. 1 Ο κίνδυνος εισχώρησης νέων ανταγωνιστών 56
3. 2. 2 Ανταγωνισμός των εν λειτουργία επιχειρήσεων 58
3. 2. 3 Η διαπραγματευτική ικανότητα των καταναλωτών 60
3. 2. 4 Η διαπραγματευτική ικανότητα των προμηθευτών 62
3. 2. 5 Η απειλή των υποκατάστατων προϊόντων .63
3. 2. 6 Η διαπραγματευτική ικανότητα των μεσολαβητών .64
3. 3 Επίλογος 67

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ 69
4. 0 Εισαγωγή 69
4. 1 Στάδια ανάλυσης του ανταγωνισμού 69
4. 1. 1 Αναγνώριση των ανταγωνιστών 73
4. 1. 2 Αναγνώριση των στρατηγικών των ανταγωνιστών 74
4. 1. 3 Αναγνώριση των στόχων των ανταγωνιστών 76
4. 1. 4 Αναγνώριση των δυνατοτήτων και των αδυναμιών του ανταγωνισμού 76
4. 1. 5 Πρόβλεψη των αντιδράσεων των ανταγωνιστών 79
4. 2 Σχεδιασμός ενός συστήματος συλλογής πληροφοριών για τον ανταγωνισμό 80
4. 3 Επίλογος 82

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ 85
5. 0 Εισαγωγή 85
5. 1 Έννοια της στρατηγικής 85
5. 2 Καθορισμός της στρατηγικής 86
5. 2. 1 Γενικές στρατηγικές ανταγωνιστικής υπεροχής του Porter 87
5. 2. 2 Στρατηγικές χαρτοφυλακίου προϊόντων 92
5. 2. 3 Το μοντέλο του Ansoff's (1965) 96
5. 2. 4 Στρατηγική για την επανατοποθέτηση ενός προϊόντος / υπηρεσίας 97
5. 3 Υλοποίηση 99
5. 4 Επίλογος 100

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ 101
6. 0 Εισαγωγή 101
6. 1 Έννοια και Λόγοι αναγκαιότητας της λειτουργίας του διευθυντικού ελέγχου 101
6. 2 Στάδια δημιουργίας ενός συστήματος ελέγχου 103
6. 2. 1 Χαρακτηριστικά αποτελεσματικότητας ενός συστήματος ελέγχου 105
6. 2. 2 Διακρίσεις συστημάτων ελέγχου 106
6. 3 Έλεγχος ποιότητας προσφερόμενων υπηρεσιών 106
6. 4 Επαπανατροφοδότηση 108
6. 5 Επίλογος 109

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7
ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ .111
7. 0 Εισαγωγή 111
7. 1 Management Contracts 111
7. 2 Leasing 112
7. 3 Franchising 115
7. 4 Περιβαλλοντολογικό ή πράσινο μάνατζμεντ 120
7. 5 Επίλογος 123

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΜΙΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 125
8. 0 Εισαγωγή 125
8. 1 Η επιτυχία της επιχείρησης ως παιχνίδι ιδιάζουσας στρατηγικής σημασίας 126
8. 2 Στρατηγικές της επιτυχίας 127
8. 2. 1 Στρατηγικές προσανατολισμένες προς την τουριστική αγορά 129
8. 2. 2 Στρατηγικές προσανατολισμένες προς την επιχείρηση και το προσφερόμενο προϊόν 136
8. 2. 3 Στρατηγικές προσανατολισμένες προς τους ανταγωνιστές 140
8. 3 Παράγοντες επιχειρηματικής αποτυχίας 142
8. 3. 1 Η αδράνεια 142
8. 3. 2 Οι προγενέστερες στρατηγικές δεσμεύσεις 143
8. 3. 3 Το παράδοξο του Ικάρου 143
8. 4 Επίλογος. 144

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ 145
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣ1ΟΛΟΠΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ .147
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β:
ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ 151
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Γ:
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ
ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΕΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ 157
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Δ:
ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ / ΥΠΗΡΕΣ1ΑΣ 161
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ε:
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ATHENS MARRIOTT ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ 165

ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ 167
ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΠΚΗ ΜΕΛΕΤΗ:
ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 168
ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ DENHAM PACIFIC PROPERTY LTD 178
ΤΡΙΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ: ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΖΙΝΟ STAKΙS 184
ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ: Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ
ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ HEALTHY CUISINE 199
ΑΝΑΦΟΡΕΣ 203

ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΘΕΜΑΤΩΝ 213
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ 219
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 225
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
το βιβλίο γίνει διαθέσιμο
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων. Μία Στρατηγική Προσέγγιση - ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
€25,36 €22,82
 
 
 
^BACK TO TOP