Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Οικονομία & Διοίκηση Μάρκετινγκ - Πωλήσεις > Η Τιμολογιακή Στρατηγική της Επιχείρησης


Η Τιμολογιακή Στρατηγική της Επιχείρησης

Η Τιμολογιακή Στρατηγική της Επιχείρησης

ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
€24,35  €21,92 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 2
Χρονολογία έκδοσης: 05 2017
ISBN: 9786188281257
Σχήμα: 17χ24
Σελίδες: 256
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: UNIBOOKS IKE
Κωδικός βιβλίου: 39392
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιγραφή
Μια από τις ση΅αντικότερες και ταυτόχρονα πιο δύσκολες αποφάσεις που καλείται να λάβει ΅ια επιχείρηση είναι η τι΅ολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει στην αγορά. Το βιβλίο αυτό εξετάζει όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο της τι΅ολόγησης και παρουσιάζει, ΅έσα από πρακτικά παραδείγ΅ατα και ε΅πειρικές έρευνες, ΅ια ολοκληρω΅ένη εικόνα της τι΅ολογιακής στρατηγικής. Εξετάζονται αναλυτικά: – Η έννοια και η ση΅ασία της Τι΅ολόγησης. – Οι παράγοντες που επηρεάζουν την τι΅ολόγηση. – Η σχέση τι΅ολόγησης και συ΅περιφοράς καταναλωτή-πελάτη. – Η διαδικασία τnς τι΅ολόγησης και πιο συγκεκρι΅ένα οι τι΅ολογιακοί στόχοι, ΅έθοδοι και πρακτικές. – Οι παράγοντες που οδηγούν σε αύξηση ή ΅είωση των τι΅ών. – Η εξέλιξη των τι΅ών κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός προϊόντος. – Η τι΅ολόγηση στις βιο΅ηχανικές αγορές, στο λιανε΅πόριο, στις υπηρεσίες, στα αγροτικά προϊόντα και στο διαδίκτυο. – Η διεθνής - εξαγωγική τι΅ολόγηση. Ένα βιβλίο που «αποκρυπτογραφεί» τη ση΅ασία τnς τι΅ολογιακής πολιτικής στην κερδοφορία της επιχείρησης και παρέχει τις απαραίτητες κατευθυντήριες γρα΅΅ές ΅ε σκοπό τη βελτίωση των πρακτικών και τεχνικών που χρησι΅οποιούνται σή΅ερα.
 
Look inside - Αποσπάσματα του βιβλίου

Πατήστε την εικόνα για μεγέθυνση
  1/3
 
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
 
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Η Τιμολογιακή Στρατηγική της Επιχείρησης - ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΗΝΤΟΥΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
€24,35 €21,92
 
 
 
^BACK TO TOP