Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Οικονομία & Διοίκηση Μάρκετινγκ - Πωλήσεις > Η Επιστήμη των Πωλήσεων


Η Επιστήμη των Πωλήσεων

Η Επιστήμη των Πωλήσεων

ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
€25,36  €20,29 (-20,00%)
Τιμή σε πόντους: 20
Πόντοι που κερδίζετε: 2
Χρονολογία έκδοσης: 04 2008
ISBN: 9789603517122
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 360
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Κωδικός βιβλίου: 2066
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιγραφή
Απαντήσεις και λύσεις στα διάφορα ερωτήματα που προκύπτουν στο χώρο των πωλήσεων. Εξετάζονται τακτικές οργάνωσης και διοίκησης του εμπορικού τμήματος, θέματα όπως η πολιτική διείσδυσης στην αγορά και η στοχοθεσία των πωλήσεων, το Σύστημα Πελατειακών Σχέσεων, το Marketing Plan, το νεκρό σημείο και ο ρόλος του στη βιωσιμότητα και κερδοφορία της επιχείρησης, καθώς και ο ρυθμιστικός ρόλος του τμήματος πωλήσεων για την εξέλιξη της επιχείρησης. Παράλληλα, παρουσιάζεται με εύληπτο τρόπο η εφαρμογή της τακτικής για μια ολοκληρωμένη πώληση, με ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία της επαφής, τους κανόνες παρουσίασης, την εξασφάλιση της προσοχής του πελάτη, τις ερωτήσεις, τη διαχείριση των αντιρρήσεων και το κλείσιμο της πώλησης.
 
Look inside - Αποσπάσματα του βιβλίου

Πατήστε την εικόνα για μεγέθυνση
  1/6
 
 
Περιεχόμενα>>  
Ευχαριστίες 9
Πρόλογος 21
ΜΕΡΟΣ Α
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Γενικές έννοιες αγοράς 23
Η αγορά και οι δυσάρεστες εξελίξεις 28
Σε ποιους απευθύνεται η επιστήμη της πώλησης 34
Τι σημαίνει πουλάω 38
Λόγοι δυσκολίας ανάπτυξης μιας εταιρείας 42
Θέση και επιρροή του πωλητή στην επιχείρηση και την οικονομία 47
Η γέννηση της πώλησης και η εξέλιξή της ώς σήμερα 50
Τι εννοούμε, όταν λέμε ανάγκη και ποιες εξ αυτών είναιοι σημαντικές 54
Πώς να αντιμετωπίζουμε καλύτερα τον πελάτη -Ανάλυση γενικών εννοιών 57
Το τμήμα πωλήσεων ως ρυθμιστής της εξέλιξης της επιχείρησης 61
Πωλητής - Πώληση και καταναλωτής 65
Θεωρητικές διαστάσεις των εννοιών πωλητής-πώληση 70
Ποια είναι η σημερινή ανάγκη όλων των επιχειρήσεων 74
Marketing, μια μικρή ανάπτυξη 78
Πώς ερμηνεύεται ο προγραμματισμός των πωλήσεωνκαι η εμπορική οργάνωση 84
Ποιοι λόγοι δημιουργούν την ανάγκη για οργάνωσητων πωλήσεων στο χώρο της επιστήμης και της τεχνικής 88
Τι είναι πώληση - Ορισμός 93
Οικονομική ανάπτυξη της επιχείρησης-Πωλήσεις-Τιμή προϊόντος 97
Τι επηρεάζει τον πελάτη-Συμπεριφορά του και πώςαποφασίζει να αγοράσει - Τι εννοούμε «σωστός πελάτης» 102
Τρόποι αμοιβής πωλητών και υπαλλήλων 106
Στόχοι και προσπάθεια για σωστά μηνύματα 112
Καλός και κακός πωλητής και επιπτώσεις στην πορείατης εταιρείας 117
Οικονομικός προγραμματισμός 123
Στόχοι πωλήσεων και ποιο είναι το νόημά τους -Εκπαίδευση-Πείρα 128
Επικοινωνία - ανθρώπινη επαφή - πωλητής 134
Οργανόγραμμα - Περιγραφή θέσεων εργασίας (Job Description) 139
Αξιολόγηση προσωπικού - Φύλλα ποιότητας 143
Πίστη στον εαυτό μας 147
Πολιτική διείσδυσης στην αγορά 151
Η φιλοσοφία της πώλησης 156
Σύστημα Πελατειακών Σχέσεων - C.R.M.(Customer Relation Management) 160
Τομείς οργάνωσης εταιρείας 165
Για όλους όσους αγαπάνε τις πωλήσεις 173
Ο ρόλος της επιστημονικής πώλησης για τον πωλητή και τον πελάτη 177
Για ποιους λόγους κινδυνεύουν οι επιχειρήσεις σήμερακαι ποια είναι η πραγματική τους ανάγκη 181
Ανάλυση με αριθμοδείκτες 186
Τι είναι η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού- Ανθρώπινων πόρων 193
Το νεκρό σημείο και ο ρόλος του - Λογαριασμοί κόστους 198
Marketing Plan - τι είναι - σε τι μας χρησιμεύει - γιατί πρέπεινα γίνεται 202

ΜΕΡΟΣ Β
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΑΚΤΙΚΗΣΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΩΛΗΣΗ

Εισαγωγή στην εφαρμογή της πώλησης 211
Δημιουργώντας την επαφή 213
Τι σημαίνει 20 x 4 216
Κανόνες παρουσίασης 222
Πώς καθόμαστε στο ραντεβού μας 229
Άρθρωση - Ομιλία 232
Απευθυνόμαστε στο σωστό άνθρωπο; 234
Προσοχή - Εξασφάλιση της προσοχής του πελάτη 236
Ενδιαφέρον - Συμμετοχή 244
Στάδια συμμετοχής του πελάτη 254
Ερωτήσεις 259
Διερευνητικές 261
Ευθείες 263
Καθρέφτης 265
Κατευθύνσεως - Αναγκαστικές 267
Εκλογής 269
Συναισθημάτων 269
Ελέγχου 270
Παρουσίαση - Κατανόηση - Ανάλυση αναγκών 274
Πυραμίδα ανθρώπινων αναγκών 277
Κίνητρα αγοράς - A.I.C.D.A. 285
Το αίσθημα των αξιών 289
Πουλώντας τα οφέλη 296
FAB Ανάλυσης 299
Προσωπικά οφέλη - οφέλη εταιρείας 303
Αντιρρήσεις - Ο δρόμος για τη συμφωνία 307
Κατηγορίες αντιρρήσεων 310
Πώς εμφανίζονται οι αντιρρήσεις και πώς αντιμετωπίζονται 312
Φαινομενικές αντιρρήσεις 312
Ειλικρινείς αντιρρήσεις 313
Τρόπος χειρισμού των αντιρρήσεων 317
Παραδείγματα 322
Κλείσιμο 326
Τέσσερεις βασικοί λόγοι αποτυχίας 328
Οι σπουδαιότεροι τρόποι κλεισίματος 332
Ανακεφαλαίωση 340
Αξιολόγηση πελατών 342
Απογραφή απώλειας χρόνου 350
Αδυναμίες που συναντιούνται συνήθως σε πωλητές 352
Χρονικός και τοπικός προγραμματισμός 353

Επίλογος 357
Βιβλιογραφία 359
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Η Επιστήμη των Πωλήσεων - ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
€25,36 €20,29
 
 
 
^BACK TO TOP