Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Εκπαίδευση - Κατάρτιση Εκπαίδευση - Κατάρτιση > Η Εκπαίδευση στο Σύγχρονο Κοινωνικοοικονομικό & Τεχνολογικό Περιβάλλον


Η Εκπαίδευση στο Σύγχρονο Κοινωνικοοικονομικό & Τεχνολογικό Περιβάλλον

Η Εκπαίδευση στο Σύγχρονο Κοινωνικοοικονομικό & Τεχνολογικό Περιβάλλον

ΦΑΝΑΡΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
€20,29  €16,23 (-20,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 2
Χρονολογία έκδοσης: 11 2004
ISBN: 9603515426
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 320
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Κωδικός βιβλίου: 1873
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιγραφή
Παρουσιάζεται η πρακτική εφαρμογή συστημάτων, στρατηγικών και νέων τεχνολογιών, που αποτελούν απαραίτητα εφόδια στην πορεία προς την εκπαιδευτική αλλαγή, ώστε το σχολείο να εξελιχθεί σε πραγματικό πλαίσιο μάθησης και ταυτόχρονα να προσαρμοσθεί στις απαιτήσεις του σύγχρονου κοινωνικοοικονομικού και τεχνολογικού γίγνεσθαι. Εξετάζονται οι σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις της μαθησιακής διαδικασίας, οι μηχανισμοί και οι διαδικασίες απόκτησης της γνώσης (Κονστρακτιβιστική Θεωρία), το μαθησιακό περιβάλλον, οι νέες τεχνολογίες, οι μέθοδοι και στρατηγικές στη διαδικασία της μάθησης, οι παράγοντες που επηρεάζουν τις διαθέσεις των εκπαιδευτικών έναντι των νέων τεχνολογιών, η αξιολόγηση ως μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας κ.ά.
 
Περιεχόμενα>>  
Πρόλογος 9

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ Εκπαίδευση
1. 1 Έννοια και Περιεχόμενο 25
1. 2 Διάκριση μεταξύ Διδασκαλίας και Εκπαίδευσης 27
1. 3 Εκπαίδευση και Παιδεία 30
1. 4 Φιλοσοφία και Εκπαίδευση 32
1. 5 Εκπαιδευτική Φιλοσοφία 34
1. 5. 1 Ιστορικό υπόβαθρο της εκπαιδευτικής φιλοσοφίας 36
1. 5. 2 Κύριες αντιλήψεις περί της εκπαιδευτικής φιλοσοφίας 36
1. 5. 3 Λοιπές αντιλήψεις περί της εκπαιδευτικής φιλοσοφίας 37
1. 5. 3. 1 Η Σχολή των Θεμελιωδών Γνώσεων (Essentialism)... 37
1. 5. 3. 2 Ο Προοδευτισμός (Progressivism) 38
1. 5. 3. 3 Η Θεωρία της Διαχρονικότητας των Ιδεών (Perenialism) 38
1. 5. 3. 4 Η Θεωρία του Εκπαιδευτικού Υπαρξισμού (Educational Existantialism) 38
1. 5. 3. 5 Η Πραγματιστική Θεωρία ή Πραγματισμός (Pragmatism) 39
1. 6 Αποτελέσματα της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας 40
1. 7 Βασικές Ταξινομήσεις της Εκπαίδευσης 41
1. 7. 1 Γενική εκπαίδευση 42
1. 7. 2 Επαγγελματική εκπαίδευση 42
1. 7. 3 Πανεπιστημιακή εκπαίδευση 43
1. 7. 4 Ειδική εκπαίδευση 44
1. 7. 5 Εκπαίδευση ενηλίκων 45

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
Σύντομη Ιστορική Επισκόπηση της Εκπαίδευσης
2. 1 Εισαγωγή 47
2. 2 Οι Προϊστορικοί Χρόνοι 48
2. 3 Οι Αρχαίοι Χρόνοι 49
2. 4 Η Εκπαίδευση κατά την Περίοδο της Ελληνικής Αρχαιότητας 50
2. 4. 1 Γενικά 50
2. 4. 2 Ο Σωκράτης 52
2. 4. 3 Ο Πλάτων .. 53
2. 4. 4 Ο Αριστοτέλης 53
2. 4. 5 Η Σπάρτη 54
2. 5 Η Ρώμη 55
2. 6 Η Εκπαίδευση κατά το Μεσαίωνα 56
2. 7 Η Εκπαίδευση στο Βυζάντιο 57
2. 8 Η Εκπαίδευση στην Ευρώπη κατά τους Νεότερους Χρόνους 58
2. 9 Η Εκπαίδευση κατά την Περίοδο του Διαφωτισμού 59
2. 10 Η Εκπαίδευση στη Νεότερη Ελλάδα 62

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ
Σύγχρονες Θεωρητικές Προσεγγίσεις της Μαθησιακής Διαδικασίας
3. 1 Εισαγωγή 65
3. 2 Ταξινόμηση των Σύγχρονων Θεωριών που Αφορούν στη Διαδικασία
της Μάθησης 66
3. 3. Μπιχαβιορισμός (Behaviorism) (ή Συμπεριφορισμός) 70
3. 3. 1 Κριτική αξιολόγηση των θεωριών της συμπεριφοράς 72
3. 4 Γνωστικιστισμός - Κονστρακτιβισμός 74
3. 4. 1 Διαφορές μεταξύ του Γνωστικισμού και του Κονστρακτιβισμού 76
3. 4. 2 Έννοια και περιεχόμενο του Κονστρακτιβισμού 76
3. 4. 3 Βασικές παραλλαγές της Κονστρακτιβιστικής θεωρίας 78
3. 4. 4 Ο ενοποιητικός παράγων μεταξύ των κονστρακτιβιστικών αντιλήψεων 80
3. 4. 5 Κριτική αξιολόγηση του Κονστρακτιβισμού 81
3. 5 Συμπέρασμα 84

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ
Μηχανισμοί και Διαδικασίες Απόκτησης της Γνώσης (Κονστρακτιβιστική Θεωρία)
4. 1 Εισαγωγή 87
4. 2 Η Διαδικασία της Μάθησης 88
4. 3 Ο Ρόλος της Λογικής και της Κρίσης στη Διαδικασία της Μάθησης 90
4. 3. 1 Η λογική, η κρίση και η επιστημονική γνώση 91
4. 4 Η Επιθυμία για Γνώση ως Κίνητρο Μάθησης 92
4. 5 Παράγοντες που Επηρεάζουν τη Διαδικασία Απόκτησης της Γνώσης 93
4. 6 Εμπειρική Μάθηση (Experiential Learning) 97
4. 6. 1 Έννοια και περιεχόμενο 97
4. 6. 2 Ο συμβολικός χαρακτήρας της εμπειρικής μάθησης 98
4. 6. 3 Κύρια χαρακτηριστικά στοιχεία της εμπειρικής μάθησης 99
4. 6. 4 Εξέλιξη της επιστημονικής σκέψης σε σχέση με την εμπειρική μάθηση 100
4. 6. 5 Η θεωρία του Kolb περί της εμπειρικής μάθησης 101
4. 6. 6 Οι δομικές διαστάσεις της θεωρίας του Kolb 103
4. 6. 6. 1 Η διπολική διάσταση της αντίληψης των δεδομένων 104
4. 6. 6. 2 Η διπολική διάσταση της επεξεργασίας των δεδομένων 104
4. 7 Ατομικά Προτιμησιακά Μοντέλα στη Διαδικασία της Εμπειρικής Μάθησης 107
4. 7. 1 Τα προτιμησιακά μοντέλα μάθησης κατά τον Kolb 108
4. 7. 2 Λοιπές απόψεις στον τομέα των προτιμησιακών μοντέλων 109
4. 8 Διακρίσεις της Γνώσης 111
4. 9 Ανακλαστική Λειτουργία (reflection) στο Πλαίσιο της Εμπειρικής Μάθησης 112
4. 10 Οι Δεξιότητες ως Παρεπόμενο της Ανακλαστικής Λειτουργίας
στα Πλαίσια της Εμπειρικής Μάθησης 113
4. 11 Βασικές Προϋποθέσεις για την Αποτελεσματική Ανάπτυξη της
Μαθησιακής Διαδικασίας 115

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ
Το Μαθησιακό Περιβάλλον
5. 1 Εισαγωγή 117
5. 2 Ρόλος και Γενικοί Προσανατολισμοί του Μαθησιακού Περιβάλλοντος 118
5. 2. 1 Ο καθηγητοκεντρικός προσανατολισμός του μαθησιακού περιβάλλοντος 120
5. 2. 2 Ο μαθητοκεντρικός προσανατολισμός του μαθησιακού περιβάλλοντος 121
5. 3 Βασικές Παράμετροι Λειτουργίας του Μαθησιακού Περιβάλλοντος 122
5. 3. 1 Το είδος της παρεχόμενης γνώσης 123
5. 3. 2 Το είδος και ο τρόπος αξιολόγησης των επιδόσεων
κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας 123
5. 3. 3 Το κοινωνικό περιβάλλον και η εξέλιξη της μαθησιακής διαδικασίας 123
5. 4 Το Περιβάλλον Μάθησης στα Πλαίσια της Κονστρακτιβιστικής Αντίληψης 125
5. 5 Συνθήκες Λειτουργίας του Μαθησιακού Περιβάλλοντος 126
5. 6 Κύρια Στοιχεία του Μαθησιακού Περιβάλλοντος 127
5. 7 Συνδυαστική Λειτουργία των Στοιχείων του Μαθησιακού Περιβάλλοντος 130
5. 8 Δομικές Διαστάσεις του Μαθησιακού Περιβάλλοντος 132
5. 9 Ειδικότερες Διακρίσεις του Μαθησιακού Περιβάλλοντος 134
5. 9. 1 Το μαθησιακό περιβάλλον γενικής εκπαίδευσης 134
5. 10 Το Μαθησιακό Περιβάλλον της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης 136
5. 10. 1 Γενικά 136
5. 10. 2 Μοντέλα μαθησιακού περιβάλλοντος στην επαγγελματική εκπαίδευση 137
5. 10. 3 Ειδικότερες μορφές του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος
στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση 138
5. 11 Το Περιβάλλον της Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης 139
5. 12 Το Κοινωνικό Περιβάλλον ως Πηγή Μάθησης
σε Σύγκριση με το Σχολικό Περιβάλλον 140

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ
Εκπαίδευση και Νέες Τεχνολογίες
6. 1 Εισαγωγή 143
6. 2 Επιπτώσεις των Σύγχρονων Τεχνολογικών Εξελίξεων
στη Βιομηχανία και στην Επιχειρηματική Δράση 144
6. 3 Τεχνολογικές Εξελίξεις και Νέα Οικονομία 146
6. 3. 1 Διαφορές μεταξύ παλαιάς και νέας οικονομίας 147
6. 4 Νέες Τεχνολογίες, Νέα Οικονομία και Εκπαίδευση 150
6. 5 Εκπαίδευση, Βιομηχανία και Εμπόριο 150
6. 6 Η Επίδραση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση 152
6. 7 Ο Κοντρακτιβιστικός Ρόλος των Νέων Τεχνολογιών 153
6. 8 Εφαρμογές των Συστημάτων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
στην Εκπαιδευτική Διαδικασία 155
6. 8. 1 Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές στο παραδοσιακό περιβάλλον μάθησης 156
6. 8. 2 Ο δυαδικός ρόλος του ηλεκτρονικού υπολογιστή
στο παραδοσιακό περιβάλλον 156
6. 8. 2. 1 Λειτουργία του συστήματος καθηγητής-computer 157
6. 8. 2. 2 Λειτουργία του συστήματος computer-μαθητής.... 158
6. 8. 3 Τα πολυμέσα στη διαδικασία της εκπαίδευσης 159
6. 8. 3. 1 Χαρακτηριστικά των πολυμεσικών εφαρμογών
σε σχέση με τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας 161
6. 8. 4 Προσομοιώσεις (simulations) στην εκπαιδευτική διαδικασία 162
6. 9 Συστήματα Ένταξης των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαιδευτική Διαδικασία 164
6. 9. 1 Πακέτα υποβοηθούμενης από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές μάθησης
(computer - assisted learning packages) 165
6. 9. 2 Τα διασχολικά δίκτυα (intranet) 165
6. 9. 3 Σταθμοί αποστολής μηνυμάτων (newsgroups, discussion forums ή bulletin
boards) 166
6. 9. 4 Τηλεδιάσκεψη 166
6. 10 Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 166
6. 10. 1 Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και το Internet 168
6. 10. 2 Η διαμέσου των υπολογιστών επικοινωνία
(computers mediated communication - CMC)
ως εργαλείο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης 168
6. 11 Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα της Εφαρμογής
των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση 169
6. 11. 1 Πλεονεκτήματα 170
6. 11. 2 Μειονεκτήματα 171
6. 12 Ειδικότεροι Αντικειμενική Λόγοι που Συνηγορούν υπέρ της
Εισαγωγής των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση 171

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ
Παράγοντες που Επηρεάζουν τις Διαθέσεις των Εκπαιδευτικών έναντι των Νέων Τεχνολογιών
7. 1 Εισαγωγή 175
7. 2 Αρνητικοί Παράγοντες 176
7. 2. 1 Η δυσκολία κατανόησης των λόγων οι οποίοι συνηγορούν
υπέρ της εκπαιδευτικής αλλαγής σε όλα τα επίπεδα 176
7. 2. 2 Η αυστηρή προσκόλληση σε καθιερωμένες διδακτικές πρακτικές 176
7. 2. 3 Το χάσμα μεταξύ παιδαγωγικών πρακτικών και τεχνικών δεξιοτήτων 177
7. 2. 4 Η έλλειψη υποστήριξης εκ μέρους του σχολείου 177
7. 2. 5 Φόβοι απώλειας του ελέγχου της τάξεως και των σχετικών διαδικασιών 178
7. 2. 6 Ανεπάρκεια των σχετικών πόρων 178
7. 3 Θετικοί παράγοντες 179
7. 3. 1 Το μοντέλο αποδοχής της τεχνολογίας στην εκπαίδευση
(Davis, Baggozzi & Warshaw) 179
7. 3. 2 Οι εξωτερικές μεταβλητές που επηρεάζουν την υιοθέτηση
της τεχνολογίας στην εκπαίδευση σύμφωνα
με το μοντέλο Davis κ. ά 180
7. 3. 3 Ο βαθμός ευκολίας στη χρήση των νέων τεχνολογιών
στην εκπαιδευτική διαδικασία 181
7. 3. 4 Ο βαθμός προσδοκώμενης χρησιμότητας 182

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΓΔΟΟ
Σύγχρονα Συστήματα, Μέθοδοι και Στρατηγικές στη Διαδικασία της Μάθησης
8. 1 Εισαγωγή 183
8. 2 Έννοια και Περιεχόμενο των Διδακτικών Στρατηγικών 184
8. 3 Σύγχρονες Διδακτικές Στρατηγικές 186
8. 4 Συστήματα Διδασκαλίας Βασιζόμενα στην Μπιχαβιοριστική Θεωρία 187
8. 4. 1 Το Σύστημα της προγραμματισμένης μάθησης 188
8. 4. 2 Σύστημα άμεσης διδασκαλίας 189
8. 4. 3 Σύστημα εγκεφαλικής μάθησης (brain based learning) 190
8. 4. 4 Σύστημα μάθησης δια της παρατήρησης (observational Learning) 192
8. 5 Κονστρακτιβισμός και Διδακτικές Διαδικασίες 192
8. 6 Δημιουργικότητα και Δεξιότητες ως Προαπαιτούμενα
Εφαρμογής της Κονστρακτιβιστικής Αντίληψης στη Διαδικασία
της Μάθησης 193
8. 6. 1 Δημιουργικότητα και δεξιότητες 194
8. 6. 2 Δυσχέρειες παρεμβαλλόμενες στη διαδικασία εφαρμογής της
κονστρακτιβιστικής αντίληψης στη διαδικασία της μάθησης 195
8. 7 Η Μαθητοκεντρική Στρατηγική (Έννοια και Περιεχόμενο) 197
8. 7. 1 Το αυθεντικό σύστημα μάθησης (authentic learning) 198
8. 7. 2 Το συνεργατικό σύστημα διδασκαλίας (co-operative system) 199
8. 7. 2. 1 Ο διάλογος στα πλαίσια του συνεργατικού συστήματος μάθησης 202
8. 7. 3 Μάθηση δια της επίλυσης προβλημάτων (problem solving) 202
8. 7. 3. 1 Διαδικασίες ανάλυσης 203
8. 7. 3. 2 Διαδικασίες κρίσεως 204
8. 7. 3. 3 Μεταγνωσιολογικές διαδικασίες 204
8. 7. 4 Η έρευνα και αναζήτηση στοιχείων και αποδείξεων στο
πλαίσιο της μάθησης δια της επίλυσης προβλημάτων 205
8. 7. 5 Η διαδικασία μάθησης δια της εφαρμογής
ολοκληρωμένων σχεδίων (project based instruction) 207
8. 8 Ο Ρόλος του Καθηγητή στο Νέο Εκπαιδευτικό Περιβάλλον 210

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΑΤΟ
Σχεδίαση της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας στο Σύγχρονο Περιβάλλον Μάθησης
9. 1 Εισαγωγή 213
9. 2 Περιεχόμενο του Σχεδιασμού της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας 214
9. 3 Συστήματα Αφομοίωσης και Εμπέδωσης των Γνώσεων
στο Σχεδιασμό της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας 216
9. 4 Συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στον Σχεδιασμό
της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας 217
9. 5 Πρακτικές Εφαρμογές των Νέων Τεχνολογιών στη Διαδικασία της Μάθησης 219
9. 6 Προϋποθέσεις Αποτελεσματικής Σχεδίασης της Εκπαιδευτικής
Διαδικασίας στο Κονστρακτιβιστικό Περιβάλλον Μάθησης 221
9. 7 Βασικές Αρχές Σχεδιασμού της Μαθησιακής Διαδικασίας 222

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ
Η Αξιολόγηση ως Μέρος της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας
10. 1 Εισαγωγή 227
10. 2 Τομείς Εφαρμογής της Αξιολόγησης στο Πλαίσιο της Εκπαίδευσης 227
10. 2. 1 Αξιολόγηση των προϋποθέσεων 228
10. 2. 2 Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της εκπαιδευτικής διαδικασίας 229
10. 3 Τρισδιάστατη Μορφή της Αξιολόγησης 229
10. 4 Προϋποθέσεις Αποτελεσματικής Διεξαγωγής της Αξιολόγησης 230
10. 5 Γενικές Διακρίσεις της Αξιολόγησης 231
10. 6 Ειδικότερες Διακρίσεις της Αξιολόγησης 232
10. 7 Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στη Διαδικασία της Αξιολόγησης 233
10. 8 Συνδυαστική Λειτουργία της Αξιολογικής Διαδικασίας 234
10. 9 Πρακτική Έκφραση της Συνδυαστικής Λειτουργίας
στην Αξιολογική Διαδικασία 235
10. 10 Ατομικός Φάκελος του Εκπαιδευόμενου 239

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΔΕΚΑΤΟ
Η Αποστολή του Σχολείου στο Σύγχρονο Περιβάλλον
11. 1 Εισαγωγή 239
11. 2 Προσανατολισμός του Σχολείου στο Μέλλον 240
11. 3 Ο Προσανατολισμός του Σχολείου σε Σχέση με τις
Προδιαγραφόμενες Εξελίξεις στο Χώρο της Εργασίας 244
11. 4 Συμπέρασμα 246

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΩΔΕΚΑΤΟ
Μέτρα Πολιτικής προς την Κατεύθυνση της Προσαρμογής του Σχολείου στις Νέες Εξελίξεις
12. 1 Εισαγωγή 247
12. 2 Ειδικά Προβλήματα της Προσχολικής Ηλικίας 247
12. 2. 1 Βασικές επιδιώξεις της προσχολικής αγωγής 248
12. 2. 2 Μέτρα αντιμετώπισης του προβλήματος στα πλαίσια της προσχολικής
αγωγής 249
12. 3 Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 250
12. 3. 1 Το σχολείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 250
12. 3. 2 Η αποστολή του σύγχρονου σχολείου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 251
12. 3. 3 Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματική
λειτουργία του σχολείου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 252
12. 3. 4 Τα προγράμματα διδασκαλίας ως προϋπόθεση
της αποτελεσματικής λειτουργίας του σχολείου
πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 253
12. 3. 4. 1 Σκοπός των προγραμμάτων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 253
12. 3. 4. 2 Ειδικότερο περιεχόμενο των προγραμμάτων 254
12. 3. 5 Ο ρόλος των γονέων στο σύγχρονο σχολείο πρωτοβάθμιας
εκπαίδευσης 257

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ
Το Πρόβλημα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Επιβαλλόμενες Αλλαγές
13. 1 Εισαγωγή 259
13. 2 Αποστολή του Σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 260
13. 3 Πρακτική Έκφραση των Δεξιοτήτων στο Πλαίσιο
της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 261
13. 4 Πλαίσιο Πληροφόρησης στο Επίπεδο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 262
13. 5 Οργάνωση Σπουδών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 264
13. 5. 1 Το χρονικό όριο πέρατος των σπουδών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση 266
13. 5. 2 Διδακτικό έτος και διδακτική ημέρα 267
13. 5. 3 Κατανομή του χρόνου στα πλαίσια της διδακτικής διαδικασίας 269
13. 5. 4 Οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο πλαίσιο
της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 270
13. 5. 5 Διδακτικά εξάμηνα - Σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση 270

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ
Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
14. 1 Εισαγωγή 277
14. 2 Αποστολή της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης -
Γενικές Κατευθύνσεις 278
14. 3 Οργανωτικά Μέτρα 280
14. 3. 1 Επαγγελματική προπαρασκευή (vocational preparation) 281
14. 3. 2 Δευτεροβάθμια τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση 281
14. 3. 3 Επαγγελματική κατάρτιση (vocational training) 284

Βιβλιογραφία 287
Ευρετήριο Πηγών 311
Ευρετήριο Θεμάτων 315
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Η Εκπαίδευση στο Σύγχρονο Κοινωνικοοικονομικό & Τεχνολογικό Περιβάλλον - ΦΑΝΑΡΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
€20,29 €16,23
 
 
 
^BACK TO TOP