Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Οικονομία & Διοίκηση Μάρκετινγκ - Πωλήσεις > Εισαγωγή στο Marketing Χθες Σήμερα Αύριο


Εισαγωγή στο Marketing Χθες Σήμερα Αύριο

Εισαγωγή στο Marketing Χθες Σήμερα Αύριο

ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ Π., ΣΑΜΑΝΤΑ.ΕΙΡ.
€43,00  €38,70 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 4
Χρονολογία έκδοσης:  2014
ISBN: 9789606674983
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 591
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΠΕ
Κωδικός βιβλίου: 38750
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιγραφή
Χθες, ο τρόπος που οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούσαν για να προσεγγί­σουν τους καταναλωτές ήταν η τηλεόραση - όπου προσεχτικά και δοκιμα­σμένα μηνύματα μεταδίδονταν σε εκατομμύρια καταναλωτές οι οποίοι τα παρακολουθούσαν καθήμενοι στις πολυθρόνες τους. Αυτό το μοντέλο του marketing ακολουθούσε μια μονόδρομη επικοινωνία όπου η επιχείρηση «μονολογούσε» στέλνοντας τα διαφημιστικά της μηνύ­ματα και «έπρεπε» οι καταναλωτές να τα αποδεχτούν. Σήμερα, οι καταναλωτές χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς υπο­λογιστές, μπορούν να αλληλεπιδρούν με τις εταιρείες που πωλούν τα αγαθά και τις υπηρεσίες. Έτσι ο καταναλωτής «έσκυψε προς τα εμπρός» στην καρέκλα του, και μέσω του υπολογιστή η του tablet μπορεί να παρουσιάζει τη γνώμη του. Αυτή είναι η εποχή του συμμετοχικού marketing. Οι καταναλωτές αρχί­ζουν να κερδίζουν την εξουσία, επειδή μπορούν να αξιοποιήσουν τα δί­κτυα των πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των βιομηχανιών μέσω του διαδικτύου. Αύριο, με την χρήση της κινητής συσκευής, συνήθως ένα tablet, ένα smartphone μέσω ενός cloud θα έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν τα δεδομένα. Οι πελάτες θα μπορούν να επικοινωνούν εύκολα μεταξύ τους, να ανταλλάσσουν πληροφορίες και απόψεις σε πραγματικό χρόνο και στο σημείο αγοράς. Αυτό απαιτεί ένα πλήρες διαδραστικό marketing. Η πρόκληση και η ευκαιρία νια τις επιχειρήσεις είναι να γίνουν μέρος αυ­τών των συνομιλιών του Mobile Marketing προκειμένου να προστίθεται αξία σε αυτούς.
 
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ Π.
ΣΑΜΑΝΤΑ.ΕΙΡ.
 
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Εισαγωγή στο Marketing Χθες Σήμερα Αύριο - ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ Π., ΣΑΜΑΝΤΑ.ΕΙΡ.
€43,00 €38,70
 
 
 
^BACK TO TOP