Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Οικονομία & Διοίκηση Μάρκετινγκ - Πωλήσεις > Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς


Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς

Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς

ΤΟΜΑΡΑΣ ΠΕΤΡΟΣ
€64,69  €58,22 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 6
Χρονολογία έκδοσης:  2014
ISBN: 9789609067454
Σχήμα: 21x30
Σελίδες: 581
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΤΟΜΑΡΑΣ ΠΕΤΡΟΣ
Κωδικός βιβλίου: 37909
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιεχόμενα>>  
ΜΕΡΟΣ 1ο: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

ΚΕΦ. 1: Ο ρόλος του μάρκετινγκ στη κοινωνία και την οικονομία...............29
ΚΕΦ. 2: Αγοραστική συμπεριφορά ατόμων, επιχειρήσεων και οργανισμών.........67


ΜΕΡΟΣ 2ο: ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΚΕΦ. 3: Έρευνα μάρκετινγκ και έρευνα αγοράς...............91
ΚΕΦ. 4: Προσδιορισμός και διατύπωση του προβλήματος..........111
ΚΕΦ. 5: Σχεδιασμός της έρευνας και προσδιορισμός των πηγών των πληροφοριών...........119
ΚΕΦ. 6: Σχεδιασμός μεθόδων συλλογής στοιχείων και εργαλείων έρευνας..............139
ΚΕΦ. 7: Σχεδιασμός του δείγματος και συλλογή των στοιχείων...............169
ΚΕΦ. 8: Ανάλυση και ερμηνία των στοιχείων................187
ΚΕΦ. 9: Σύνταξη και παρουσίαση της έκθεσης αποτελεσμάτων της έρευνας...........209
ΚΕΦ. 10: Δεοντολογία στην έρευνα αγοράς...................219


ΜΕΡΟΣ 3ο: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΜΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΚΕΦ. 11: Στρατηγικός σχεδιασμός και στρατηγικές αποφάσεις μάρκετινγκ..........239
ΚΕΦ. 12: Πολιτική προϊόντος.................255
ΚΕΦ. 13: Πολιτική διανομής.................287
ΚΕΦ. 14: Πολιτική τιμολόγησης............317
ΚΕΦ. 15: Το μίγμα της προώθησης............355


ΜΕΡΟΣ 4ο: ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΚΕΦ. 16: Διαδικασίες και προγραμματισμός μάρκετινγκ................427
ΚΕΦ. 17: Η λειτουργία του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις............447
ΚΕΦ. 18: Μορφές και πεδία εφαρμογής του μάρκετινγκ.................469
ΚΕΦ. 19: Μάρκετινγκ στο χώρο υπηρεσιών υγείας.......................505
ΚΕΦ. 20: Στοιχεία μικροοικονομικής ανάλυσης για την τιμολόγηση...........553


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ..........................575
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς - ΤΟΜΑΡΑΣ ΠΕΤΡΟΣ
€64,69 €58,22
 
 
 
^BACK TO TOP