Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Οικονομία & Διοίκηση Τουρισμός > Διοίκηση Ολικής Ποιότητας - Εφαρμογή στον Τουρισμό


Διοίκηση Ολικής Ποιότητας - Εφαρμογή στον Τουρισμό

Διοίκηση Ολικής Ποιότητας - Εφαρμογή στον Τουρισμό

ΚΑΤΣΩΝΗ ΚΩΝ.ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΛΑΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
€22,50  €20,25 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 2
Χρονολογία έκδοσης: 10 2010
ISBN: 9789603518464
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 256
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Κωδικός βιβλίου: 2293
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιγραφή
Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας εκφράζει ένα νέο τρόπο Management, που επιδιώκει τη βελτίωση των αποφάσεων για την ποιότητα σε όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης, μέσω της συλλογικής εργασίας για την επίτευξη των στόχων του οργανισμού κατά τρόπο αποτελεσματικό και αποδοτικό, δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά. Η έννοια της διοίκησης ολικής ποιότητας και η εφαρμογή της στον τουριστικό κλάδο, μπορεί να κινητοποιήσει το παραγωγικό δυναμικό της χώρας και να δημιουργήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θα δώσει ώθηση, τόσο στην ίδια την επιχείρηση, όσο και σε όλο τον τουριστικό κλάδο.
 
Look inside - Αποσπάσματα του βιβλίου

Πατήστε την εικόνα για μεγέθυνση
  1/6
 
 
Περιεχόμενα>>  
1 Εισαγωγή 13

2 Η Έννοια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
2.1 Η Ιστορία της Ολικής Ποιότητας 15
2.2 Διοίκηση Ολικής Ποιότητας vs Συμβατική Προσέγγιση Διοίκησης 19
2.3 Ορισμός Ποιότητας 21
2.4 Αξιώματα και Αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας 25
2.5 Θεωρητική Ανάπτυξη του Μάνατζμεντ Ποιότητας 29
2.5.1 Juran 29
2.5.2 Ο κύκλος του Deming 30
2.5.3 Garvin 33
2.5.4 Philip Crosby 34
2.5.5 Ishikawa 35
2.5.6 Feigenbaum 38
2.5.7 Taguchi 38

3 Αντικειμενικοί Σκοποί της Δ.Ο.Π.
3.1 Η Διαχρονική Πλήρης Ικανοποίηση του Πελάτη 41
3.2 Η Διαχρονική Πλήρης Ικανοποίηση του Πελάτη μέσω της Ικανοποίησης των Εργαζομένων 42

4 Δημιουργία Σχεδίων (Project) και Συνεχής Διαδικασία
Βελτίωσης (Project-by-Project Improvement)
4.1 Περιγραφή του Project (Project Description) 45
4.2 Η Διαδικασία της Σταδιακής Βελτίωσης(Project-by-Project Improvement),Προϋποθέτει τα Παρακάτω: 48

5 Στοιχεία Ολικής Ποιότητας
5.1 Συστήματα 49
5.2 Στατιστικός Έλεγχος Διεργασίας (Statistical Process Control) 53
5.3 Διοίκηση 57
5.4 Ανθρώπινοι Πόροι 58

6 Η Ποιότητα στις Υπηρεσίες
6.1 Ιδιαιτερότητες των Υπηρεσιών έναντι του Βιομηχανικού Τομέα και Επιπτώσεις τους για τη Δ.Ο.Π. 60
6.2 Βασικά Συστατικά Ποιότητας στις Υπηρεσίες 61
7 Δομικά Στοιχεία της Δ.Ο.Π. στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις
7.1 Υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (Δ.Ο.Π.) στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις 65
7.2 Η Σημασία της Ποιότητας στις Προσφερόμενες Τουριστικές Υπηρεσίες 67

8 Στρατηγικές Σχεδιασμού Ποιότητας
8.1 Η Συμβολή της Επιθεώρησηςστην Ανάπτυξη της Ποιότητας 69
8.2 Η Συνεισφορά του Ελέγχου στην Ανάπτυξητης Ποιότητας 70
8.3 Η Σημασία της Διασφάλισης Ποιότητας 72
8.4 Ανάπτυξη της Ποιότητας μέσω του Μ.Ο.Π. 73

9 Υλοποίηση του Μάνατζμεντ Ποιότητας
9.1 Η Επιχείρηση 77
9.2 Δέσμευση των Διευθυντικών Στελεχών 78
9.3 Αλλαγή Νοοτροπίας στην Επιχείρηση 78
9.4 Συμβολή της Διοίκησης στην Εφαρμογή του Μ.Ο.Π. 79

10 Ολική Ποιότητα στους Ανθρώπινους Πόρους (Total Quality Human Resource Management TQHRM)
10.1 Σημασία, Στόχοι και Δραστηριότητες της Ολικής Ποιότητας στους Ανθρώπινους Πόρους 83
10.2 Σύντομη Ιστορική Αναφορά στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων 86

11 Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στους Ανθρώπινους Πόρους ως Εργασιακό Σύστημα Υψηλής Απόδοσης
11.1 Συμμετοχή και Ενδυνάμωση τωνΕργαζομένων Employee Involvement &Employee Empowerment) 92
11.2 Κύκλοι Ποιότητας (Quality Circles) 94
11.3 Αντίσταση σε Συμμετοχή των Εργαζομένων 97
11.4 Ενδυνάμωση των Εργαζομένων 98
11.5 Εκπαίδευση 99
11.6 Ομαδική Εργασία και Συνεργασία 101
11.7 Αποζημίωση και Αναγνώριση 105

12 Διαδικασίες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στους Ανθρώπινους Πόρους (Processes)
12.1 Επιλογή (Selection) 111
12.2 Απόδοση (Performance) 113
12.3 Αξιολόγηση (Appraisal) 117
12.4 Συστήματα αμοιβών (Rewards) 119
12.5 Ανάπτυξη (Development) 121

13 Θεωρίες παρακίνησης και Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στους Ανθρώπινους Πόρους
13.1 Θεωρίες Αναγκών (Needs Theories) 126
13.2 Θεωρίες Κινήτρων (Incentives Theories) 127
13.3 Θεωρίες Προσδοκίας (Expectancy Theory) 128
13.4 Θεωρίες Ικανοποίησης (Content Theories) 129
13.5 Θεωρίες διαδικασιών (Process theories) 130
13.6 Θεωρίες που Βασίζονται στο Περιβάλλον 132
13.7 Μοντέλο Επανασχεδιασμού Εργασίας(Work Design) 134
13.8 Συγκρίσεις των Βασικών Θεωριών 137
13.9 Σύνδεση των Θεωριών Παρακίνησης και του Μοντέλου Επανασχεδιασμού της Εργασίας με τις Αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας 138

14 Οι Λειτουργίες του Μάνατζμεντ Ποιότητας
14.1 Προγραμματισμός 141
14.1.1 Προγράμματα ποιότητας 143
14.2 Marketing και Σχεδιασμός 144
14.3 Οργάνωση και Οργανωτική Δομή 145
14.4 Οργανωτικός Σχεδιασμός 145
14.5 Η Ποιότητα στην Ηγεσία 146
14.6 Στελέχωση 148
14.6.2 Διαχείριση Ανθρώπινων Πόρων (ΔΑΠ) 148
14.7 Έλεγχος 149
14.7.1 Δείκτες απόδοσης και αντικείμενα ελέγχου ποιότητας 150
14.7.2 Μέθοδοι JIT 150
14.7.3 Κλασικά και Σύγχρονα Εργαλεία του Μάνατζμεντ Ποιότητας 151
14.7.4 Ποιότητα και Απόδοση 151

15 Τυποποίηση και Πρότυπα Διασφάλισης Ποιότητας
15.1 Είδη Προτύπων 156
15.2 Πρότυπα Διασφάλισης Ποιότητας ISO 157

16 Συστήματα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης
16.1 Δείκτες Τουριστικής Ανάπτυξης 165
16.2 Βραβεία Ολικής Ποιότητας 166
16.3 Τα Βραβεία Ποιότητας ως Μέσο Αξιολόγησης 167

17 Το Σύστημα Διασφάλισης Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων (HACCP)
17.1 Ιστορική εξέλιξη του HACCP 170
17.2 Ορολογία του HACCP 171
17.3 Μελέτη και Σχεδιασμός HACCP 172
17.4 Η Εφαρμογή του Συστήματος HACCP στα Επισιτιστικά Τμήματα 172

18 Πιστοποίηση Ποιότητας στον Κλάδο του Τουρισμού
18.1 Το Ελβετικό Σήμα Ποιότητας για τον Τουρισμό 179
18.2 Το Σήμα Ποιότητας για το Συνεδριακό Τουρισμό 181
18.3 Δυσκολίες στην εφαρμογή Δ.Ο.Π. 182
18.4 Η Γνώμη των Πελατών για την Ποιότηταστα Ξενοδοχεία 182

Παράρτημα: Η Εφαρμογή ISO: 9001 στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις 185
Βιβλιογραφία 235
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
ΚΑΤΣΩΝΗ ΚΩΝ.ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΛΑΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
 
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Διοίκηση Ολικής Ποιότητας - Εφαρμογή στον Τουρισμό - ΚΑΤΣΩΝΗ ΚΩΝ.ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΛΑΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
€22,50 €20,25
 
 
 
^BACK TO TOP