Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+
Αρχική > Άρθρα > Business > Ειδικά θέματα
41 έως 57 αποτελέσματα από τα 57
προβολή:
 
41 George Lois: Ο Ελληνοαμερικανός μάγος της διαφήμισης
11/03/2011
George Lois: Ο Ελληνοαμερικανός μάγος της διαφήμισης

Χωρίς τόλμη, δεν υπάρχει επιτυχία

Ο Ελληνοαμερικανός μάγος της διαφήμισης και των περιοδικών Τζορτζ Λόις, «ξεφυλλίζει» εξώφυλλά του που έμειναν στην ιστορία

Εν έτει 1954, ο 23χρονος Ελληνοαμερικανός Τζορτζ Λόις, έπιασε δουλειά στην περίφημη διαφημιστική εταιρεία Doyle Dane Bernbach. Την πρώτη ημέρα, το αφεντικό του ζήτησε να του φέρουν όλα το υλικό από τα γυρίσματα μιας ρεκλάμας για φαγητό. Εκεί...

περισσότερα...
42 Προκήρυξη Προγράμματος «Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων»
07/03/2011
Προκήρυξη Προγράμματος «Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων»

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ευκαιρία επιδότησης έχουν οι επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στους τομείς μεταποίησης, κατασκευών, υπηρεσιών και χοντρικού εμπορίου για την ενίσχυση δράσεων που αποσκοπούν στην αύξηση της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικότητας (εξοπλισμός, προώθηση, εκθέσεις, πιστοποιήσεις, κλπ.).

Πρώτη ημέρα υποβολής προτάσεων
: 10 Μαρτίου 2011
Τελευταία ημέρα υποβολής προτάσεων: 24 ...

περισσότερα...
43 Σε τροχιά ανάπτυξης η online διαφήμιση
07/03/2011
Σε τροχιά ανάπτυξης η online διαφήμιση

Το IAB Hellas στο πλαίσιο της καθιερωμένης ετήσιας έρευνας που διεξάγει κατέγραψε στα 62 εκατ. ευρώ το ποσό της επένδυσης στο online display advertising στην Ελλάδα για το 2010.

Σε μια χρονιά όπου ο κλάδος της επικοινωνίας διέρχεται κρίση, ο κλάδος της ψηφιακής διαφήμισης συνεχίζει να βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης αναδεικνύοντας την αποδοχή και την εμπιστοσύνη που απολαμβάνει τόσο από το κοινό όσο και από τους διαφημιζόμενους. Π...

περισσότερα...
44 Μάρκετινγκ για Δύσκολες Εποχές
17/11/2010
Μάρκετινγκ για Δύσκολες Εποχές

Είναι γεγονός ότι κάθε επιχείρηση ζει από τους πελάτες της. Χωρίς αυτούς δεν υπάρχει. Επομένως για να επιβιώσει και να αναπτυχθεί χρειάζεται κόσμο να μπαίνει στο μαγαζί και συνήθως (όχι πάντα) όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο!

 
Το Μάρκετινγκ είναι η λειτουργία εκείνη της επιχείρησης, το μέσο αν προτιμάτε, το οποίο σας εξασφαλίζει τους πελάτες σας. Είναι κυριολεκτικά η τροφή που κρατάει ζωντανό το σώμα σας. Χωρίς αυ...
περισσότερα...
45 Speech by Bryan Dyson CEO Coca Cola
27/10/2010
Speech by Bryan Dyson CEO Coca Cola

 

Imagine life as a game in which you are juggling some five balls in the air. You name them – work, family, health, friends and spirit … and you’re keeping all of these in the air.

You will soon understand that work is a rubber ball. If you drop it, it will bounce back. But the other four balls – family, health, friends and spirit – are made of glass.
 
If you drop one of these, they will be irrevocab...
περισσότερα...
46 Top 1000 World Banks 2010: Προετοιμάζεται για μετασεισμούς το τραπεζικό σύστημα
19/10/2010
Top 1000 World Banks 2010: Προετοιμάζεται για μετασεισμούς το τραπεζικό σύστημα

 

Μετά από ένα σεισμό, τα κτήρια που έχουν υποστεί μεγάλες βλάβες είναι πιθανό να καταρρεύσουν από κάποιο μετασεισμό. Δυστυχώς, αυτή την περίοδο, δύσκολα κάποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι η "μετασεισμική" δραστηριότητα της οικονομικής κρίσης δεν θα δώσει μια νέα δόνηση ισχυρού μεγέθους.
Κάθε χρόνο το περιοδικό The Banker ταξινομεί τις 1000 μεγαλύτερες τράπεζες στον κόσμο βάσει των Tier 1 κεφαλαίων, όπως αυτά ο...
περισσότερα...
47 Γιατί οι εταιρείες παρακολουθούν κάθε κίνησή σου στο Facebook, το YouTube και το Twitter
19/10/2010
Γιατί οι εταιρείες παρακολουθούν κάθε κίνησή σου στο Facebook, το YouTube και το Twitter

 

Σε νέο πεδίο δράσης του μάρκετινγκ εξελίσσονται τα κοινωνικά δίκτυα τύπου Facebook, YouTube και Twitter, καθώς οι εταιρείες προσπαθούν να αφουγκραστούν τους πελάτες τους και το ευρύτερο καταναλωτικό κοινό και ταυτόχρονα μέσα από αυτά να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
 
Κάποτε οι εταιρείες είχαν τη δυνατότητα και το περιθώριο να συμπεριφέροντ...
περισσότερα...
48 5 Τρόποι Εύρεσης Πελατών
19/10/2010
5 Τρόποι Εύρεσης Πελατών

 

Οι 5 τρόποι εύρεσης πελατών για πωλητές οι οποίοι συνεχώς ψάχνουν για νέους πελάτες, είναι διαχρονικοί και δεν αλλάζουν. Θα ισχύουν άλλα 100 χρόνια!
Δείτε τους μα κυρίως… υιοθετήστε τους!

 

περισσότερα...

49 Aroma Marketing: Επενδύοντας στην «αυτοκρατορία των αισθήσεων»
07/10/2010
Aroma Marketing: Επενδύοντας στην «αυτοκρατορία των αισθήσεων»

Μια ευχάριστη ευωδία που διαχέεται σε ένα κατάστημα επιδρά θετικά στη διάθεση του καταναλωτή, μεγαλώνει τη διάρκεια παραμονής του σε αυτό, αυξάνοντας τις πιθανότητες να αγοράσει ένα ή περισσότερα προϊόντα. Η τεχνική αυτή έχει επικρατήσει με τον όρο Aroma Marketing.

Περπατάτε σε ένα κεντρικό δρόμο της Αθήνας και ξαφνικά μια υπέροχη ευωδία σας αναγκάζει να κοντοσταθείτε. Η ευωδία προέρχεται από μια αρωματισμένη υπαίθρια διαφήμιση σε st...
περισσότερα...
50 Marketing σε Περιόδους Ύφεσης
09/07/2010
Marketing σε Περιόδους Ύφεσης

Σε κάθε ύφεση οι Υπεύθυνοι Μάρκετινγκ πλέουν σε άγνωστα νερά, γιατί καμία ύφεση δεν είναι ακριβώς ίδια με κάποια άλλη. Ωστόσο, μελετώντας επιτυχημένες και αποτυχημένες προσεγγίσεις δεκάδων Εταιρειών που αντιμετώπισαν Περιόδους Οικονομικής Ύφεσης από το 1970 μέχρι σήμερα, εντοπίσαμε μοτίβα στη συμπεριφορά των Καταναλωτών και στις Στρατηγικές των Εταιρειών που είτε δίνουν Ώθηση είτε υπονομεύουν την Απόδοσή τους. Οι Εταιρείες πρέπει να κατανο...

περισσότερα...
51 Συνέντευξη με έναν πωλητή
19/01/2009
Συνέντευξη με έναν πωλητή

Μια συναρπαστική συνέντευξη με το μεγαλύτερο Πωλητή όλων των Εποχών, Joe Girard, στη συντάκτρια του Harvard Business Review, M.Ellen Peebles, η οποία δημοσιεύτηκε πριν από πολλά χρόνια, ωστόσο, παρέμεινε διαχρονική και κλασική! Απολαύστε την.

Ο Joe Girard γεννήθηκε μέσα στη φτώχεια, όμως κατόρθωσε να πουλήσει 13,001 αυτοκίνητα στο διάστημα των 15 χρόνων που ασχολήθηκε με το επάγγελμα! Δεν ήταν Πωλήσεις Ομαδικές σε Εταιρείες (Fleet sale...

περισσότερα...
52 Μια καλή μέθοδος διαχείρισης χρόνου
27/11/2009
Μια καλή μέθοδος διαχείρισης χρόνου

«Να σας πω ένα λεπτό;»

Οι καθημερινές ενοχλήσεις αυτού του είδους κλέβουν πολύ περισσότερο χρόνο απ' ό,τι νομίζουμε.
 

Καθιερώστε τακτικές εβδομαδιαίες τετ-α-τετ συναντήσεις για να ασχολείστε με όλα τα θέματα που δεν είναι άμεσης προτεραιότητας. Αν οι συνεργάτες σας γνωρίζουν ότι θα συναντηθούν μαζί σας συγκεκριμένη ώρα και μέρα, ίσως σας ενοχλούν λιγότερο.
 

Ακόμα μπορείτε να διαχ...

περισσότερα...
53 Οδηγός ΜΒΑ
08/10/2009
Οδηγός ΜΒΑ

 

Το MBA είναι ο δημοφιλέστερος μεταπτυχιακός τίτλος μεταξύ των οικονομικών σπουδών, και επιλέγεται όχι μόνο από οικονομολόγους σε πρώτο πτυχίο. Αλλά και από πληθώρα άλλων ειδικοτήτων όπως οι μηχανικοί, οι νομικοί, ακόμη και οι απόφοιτοι θεωρητικών σπουδών. Ενδεικτικό είναι ότι σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Quacquarelli Symonds (QS), το 79% των Ελλήνων που επιθυμούν να κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές, προτιμούν το ΜΒΑ. Εξ αυτών, το...

περισσότερα...
54 Η οικονομική κρίση
21/07/2009
Η οικονομική κρίση "χτυπάει" τη βιομηχανία

Μείωση του κύκλου εργασιών κατά 30,7% το μήνα Μάιο

Σε δεινή θέση έχει περιέλθει η ελληνική βιομηχανία εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, όπως καταδεικνύουν τα στοιχεία για τον κύκλο εργασιών και τις νέες παραγγελίες, ενισχύοντας τις εκτιμήσεις ότι η οικονομία βρίσκεται πολύ κοντά, εάν δεν είναι ήδη, σε ύφεση. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, ο κύκλος εργασιών στη βιομηχανία υποχώρησε κατά 30,7% το Μάιο, ε...

περισσότερα...
55 Συμβουλές Στρατηγικής από τον Sun Tzu
21/07/2009
Συμβουλές Στρατηγικής από τον Sun Tzu

 

Το βιβλίο «Η Τέχνη του Πολέμου» γράφηκε κατά πάσα πιθανότητα μεταξύ 500 π.Χ. και 400 π.Χ. από ένα άτομο που αποκαλείτο Sun Tzu (διάφοροι ερευνητές διαφωνούν σχετικά με την ακριβή του ταυτότητα), το οποίο, με βάση το υπάρχον γραπτό υλικό, πρέπει να είχε πολύ σημαντική εμπειρία σε πολέμους. Εκείνο τον καιρό ο πόλεμος στην Κίνα είχε ήδη καταστεί επιχείρηση μεγάλης κλίμακας με στρατούς που αριθμούσαν εκατοντάδες χιλιάδες...

περισσότερα...
56 Πώς μπορεί να γίνει ένα προϊόν μόδα
21/07/2009
Πώς μπορεί να γίνει ένα προϊόν μόδα

Υπάρχουν προϊόντα που ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα. Για παράδειγμα, οι πωλήσεις του i-Pod της Apple Computer έφτασαν τα 2,4 δισ. δολάρια τέσσερα μόνο χρόνια από την κυκλοφορία του. Το Madden NFL 07 πούλησε πέντε εκατομμύρια κομμάτια μέσα σε πέντε εβδομάδες μόνο από την πρώτη κυκλοφορία του, τον Αύγουστο του 2006! Η Nintendo πούλησε 74 εκατ. παιχνίδια Pokemon μέσα σε τέσσερα χρόνια από τότε που κυκλοφόρησαν. Η μετοχή της Dell Computer αυξήθηκε κα...

περισσότερα...
57 Η Τμηματοποίηση της αγοράς
21/07/2009
Η Τμηματοποίηση της αγοράς

Η έννοια της τμηματοποίησης έχει τις ρίζες της στη δεκαετία του 1920 όταν ο Alfred Sloan, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της General Motors, παρατήρησε ότι η ζήτηση για τα αυτοκίνητα διαμορφωνόταν σε τμήματα ανάλογα με το εισόδημα των αγοραστών. Αυτό τον ώθησε να «βγει» από τη λογική του ενός μοντέλου που ακολουθούσε ο ανταγωνιστής του Henry Ford, πρόεδρος της Ford, που είχε εστιάσει τη δραστηριότητα της εταιρείας του στο Model Τ...

περισσότερα...
<<
<
1
...
2
3
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP