Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+
Αρχική > Άρθρα > Business > Ειδικά θέματα
21 έως 40 αποτελέσματα από τα 57
προβολή:
 
21 Έρευνα της KPMG για τις μισθολογικές αυξήσεις
02/05/2011
Έρευνα της KPMG για τις μισθολογικές αυξήσεις

Ολοκληρώθηκε η τρίτη περιοδική έρευνα της KPMG αναφορικά με τις μισθολογικές αυξήσεις στην ελληνική αγορά. Στην έρευνα παρουσιάζονται αναλυτικά στοιχεία για τις μισθολογικές αυξήσεις που δόθηκαν το 2010 και τις προβλέψεις για αυξήσεις του 2011, τόσο στο σύνολο της ελληνικής αγοράς όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας.

Επίσης, για πρώτη φορά, γίνεται μία προσπάθεια να αποτυπωθούν οι τάσεις στην ελληνική αγορά σχετικά με το ενδεχόμενο...

περισσότερα...
22 Oι συσχετισμοί στα Μέσα Ενημέρωσης αλλάζουν δραματικά εξαιτίας της κρίσης
28/04/2011
Oι συσχετισμοί στα Μέσα Ενημέρωσης αλλάζουν δραματικά εξαιτίας της κρίσης

Από τα τελευταία στοιχεία που αφορούν στις κυκλοφορίες και την αναγνωσιμότητα των εφημερίδων, αλλά και από τις εξελίξεις στο μέτωπο των καναλιών, προκύπτει ότι οι συσχετισμοί στα Μέσα Ενημέρωσης αλλάζουν δραματικά εξαιτίας της κρίσης.

Από τα στοιχεία αναγνωσιμότητας και κυκλοφοριών προκύπτει μια γενική πτώση, η οποία όμως δεν είναι ομοιόμορφη. Επίσης δεν είναι ομοιόμορφες και οι εξελίξεις στο μέτωπο των καναλιών, σε σχέση με την...

περισσότερα...
23 Στα 30 δισ. οι ελληνικές καταθέσεις στην Ελβετία, η οποία θα αρχίσει να Φορολογεί τις μυστικές καταθέσεις
21/04/2011
Στα 30 δισ. οι ελληνικές καταθέσεις στην Ελβετία, η οποία θα αρχίσει να Φορολογεί τις μυστικές καταθέσεις

Οι ελβετικές τράπεζες δεν θα είναι πλέον "φορολογικός παράδεισος" για τους Ευρωπαίους, καθώς η ελβετική κυβέρνηση αποφάσισε να υλοποιήσει την συμφωνία του 2005 με την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία προβλέπει τη φορολόγηση "καταθέσεων Ευρωπαίων μη μόνιμων κατοίκων" της Ελβετίας. Οι καταθέσεις αυτές εκτιμώνται πάνω από τα 700 δισ. ευρώ και αποτελούν το 11% του ελβετικού ΑΕΠ.

Σύμφωνα με δημοσίευμα στο Βήμα, ελβετικές ...

περισσότερα...
24 Αύξηση κατά 35,2% των ελληνικών εξαγωγών το Φεβρουάριο
11/04/2011
Αύξηση κατά 35,2% των ελληνικών εξαγωγών το Φεβρουάριο

Ανήλθε σε 1,43 δις ευρώ η αξία τους, σε σχέση με το Φεβρουάριο του 2010 που ήταν 1,05 δις ευρώ!

Σημαντική αύξηση της τάξης του 35,2% σημείωσε η συνολική αξία των ελληνικών εξαγωγών το Φεβρουάριο του 2011 (1,43 δις ευρω), σε σχέση με το Φεβρουάριο του 2010 (1,05 δις ευρω) ενώ η συνολική αξία των εισαγωγών, χωρίς τα πετρελαιοειδή, για το ίδιο χρονικό διάστημα, σημείωσε πτώση 14,9%.

Και αυτό το μήνα τα τρόφιμ...

περισσότερα...
25 e-Commerce sites: Η καταναλωτική «Μέκκα» της επόμενης μέρας
10/04/2011
e-Commerce sites: Η καταναλωτική «Μέκκα» της επόμενης μέρας

Οι προοπτικές για την εγχώρια αγορά του e-Commerce φαντάζουν ιδιαίτερα ευοίωνες. Πώς θα επιτευχθεί, όμως, ταχύτερα η προσέλκυση περισσότερων αγοραστών και τι πρέπει να λάβουν υπόψη όσοι δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο;

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα που διενεργεί το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η συνολική αξία των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν το 2010 έφτασε το 1,4 ...

περισσότερα...
26 Βιολογικά προϊόντα
09/04/2011
Βιολογικά προϊόντα

Η αλματώδης ανάπτυξη που βίωσε η αγορά των βιολογικών προϊόντων τα προηγούμενα χρόνια, με ρυθμούς 25-30% ετησίως, έχει επιβραδυνθεί λόγω κρίσης, αλλά διατηρείται σε ποσοστά 4-6% τη διετία 2009-2010. Αυτός είναι και ο λόγος που ολοένα και περισσότερες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων λανσάρουν βιολογικούς κωδικούς.

Μπορεί η οικονομική κρίση να έχει στρέψει τους έλληνες καταναλωτές σε περισσότερο «φθηνές» επιλογές, ωστόσο όσο η α...

περισσότερα...
27 Διαγωνισμός:
08/04/2011
Διαγωνισμός: "Κάνε την Καινοτομία Πράξη"

Ένας διαγωνισμός για τη στήριξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας

Την έναρξη του διαγωνισμού "Κάνε την Καινοτομία Πράξη-Make Innovation Work" ανακοίνωσε πρόσφατα το Ελληνο-Aμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, παρουσία στελεχών της κυβέρνησης και εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου. Πρόκειται για έναν μεγαλόπνοο διαγωνισμό καινοτομίας, για την ανάδειξη και υλοπο...

περισσότερα...
28 Best Workplaces 2010: Αυτό που θέλουν οι εργαζόμενοι
02/04/2011
Best Workplaces 2010: Αυτό που θέλουν οι εργαζόμενοι

Δημήτρης Γκανούδης, General Manager,
Great Places to Work Institute Hellas

Συμπληρώνοντας και τη δεύτερη τετραετία της «ζωής» τoυ στην Ελλάδα, ο θεσμός των Best Workplaces, ανέδειξε τις εταιρείες με το βέλτιστο εργασιακό περιβάλλον στη χώρα μας για το 2010. Στο καθιερωμένο, πλέον, αφιέρωμα του HR Professional, διοργανωτές και βραβευμένοι μιλούν για τις δι...

περισσότερα...
29 Προσωρινή απασχόληση
02/04/2011
Προσωρινή απασχόληση

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι που αναζητούν εργασία, βρίσκονται αντιμέτωποι με τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες της αγοράς και με τις περιορισμένες ευκαιρίες απασχόλησης. Έτσι, αρκετά είναι τα άτομα που καταφεύγουν στην αναζήτηση προσωρινής εργασίας, η οποία ευελπιστούν ότι θα λειτουργήσει ως προθάλαμος για μία μόνιμη απασχόληση.

Η νέα πραγματικότητα στην αγορά εργασίας είναι άμεσα συνυφασμένη με τις ευέλικτες μορφές εργασί...

περισσότερα...
30 Προσφυγή της Microsoft κατά της Google για αθέμιτο ανταγωνισμό
31/03/2011
Προσφυγή της Microsoft κατά της Google για αθέμιτο ανταγωνισμό

Η Microsoft, εταιρεία λογισμικού ιδιοκτησίας του Μπιλ Γκέιτς κατέθεσε προσφυγή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή εναντίον της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης στο διαδίκτυο, Google, κατηγορώντας τη για εκμετάλλευση δεσπόζουσας θέσης εις βάρος της Bing η οποία επίσης ανήκει στον όμιλο επιχειρήσεων του Γκέιτς.

Στην εκτενή της αναφορά στις «αθέμιτες πρακτικές» η Microsoft αναφέρεται μεταξύ ...

περισσότερα...
31 Διεθνής Εκθεση Πολιτιστικού και Θρησκευτικού τουρισμού
31/03/2011
Διεθνής Εκθεση Πολιτιστικού και Θρησκευτικού τουρισμού

Από τις 20 έως και τις 23 Οκτωβρίου 2011 θα διεξαχθεί η Α΄ Διεθνής Εκθεση Πολιτιστικού, Θρησκευτικού και Προσκυνηματικού τουρισμού που λαμβάνει χώρα στο EKEΠ Μεταμόρφωσης. Υστερα από αίτημα των εκθετών η έκθεση μεταφέρεται, αντί της 31ης Μαρτίου 2011, ενώ κύριος στόχος της είναι η προβολή των θρησκευτικών, πολιτιστικών και ιστορικών θησαυρών.

Όπως τόνισε η κυρία Αγγελική Αυγουστίνου, διευθύντρι...

περισσότερα...
32 Karpat Polat: Ο Μίδας της τουρκικής Διαφήμισης
31/03/2011
Karpat Polat: Ο Μίδας της τουρκικής Διαφήμισης

Πρόκειται για έναν από τους πλέον ανερχόμενους δημιουργικούς παγκοσμίως και το agency του κυριαρχεί στη διαφημιστική αγορά των Βαλκανίων και όχι μόνο. Είναι ο Karpat Polat και συνομίλησε με το Marketing Week λίγους μήνες προτού συμμετάσχει στο Athens Creativity Conference.

Τον γνώρισα πριν από λίγα χρόνια μέσα από τις καμπάνιες του και εντυπωσιάστηκα. Και κάθε φορά οι επόμενες δουλειές του αποδείκνυαν ότι, όντως, ο Πρό...

περισσότερα...
33 Αυξάνεται σταθερά η online διαφημιστική δαπάνη
29/03/2011
Αυξάνεται σταθερά η online διαφημιστική δαπάνη

Αυξάνεται σταθερά η online διαφημιστική δαπάνη στη Μ. Βρετανία, «σπάζοντας» το «φράγμα» των 4 δισεκατομμυρίων λιρών.

Συνολικά, πρόκειται για αύξηση 12,8% μέσα στο 2010 και, σύμφωνα με μελέτη του Internet Advertising Bureau, ο ρυθμός αύξησής της είναι τριπλάσιος σε σχέση με αυτόν του 2009, ξεπερνώντας τους αντίστοιχους ρυθμούς των άλλων ειδών διαφήμισης και βγαίνοντας δυναμικά από το κλίμα της οικον...

περισσότερα...
34 Experience brands: Οι ηγέτες του 21ου αιώνα
28/03/2011
Experience brands: Οι ηγέτες του 21ου αιώνα

«Τα brands-ηγέτες στον 21ο αιώνα θα είναι τα experience brands», υποστηρίζει η Jack Morton και εξηγεί τον τρόπο που τα Experience brands οχυρώνονται έναντι του ανταγωνισμού, δεσμεύοντας και εκπαιδεύοντας τους καταναλωτές.

Τα brands προσδιορίζονται περισσότερο από τις πράξεις τους παρά από τα λεγόμενά τους, και αυτά που δίνουν έμφαση τόσο στην εμπειρία γύρω από το προϊόν και την υπηρεσία τους, όσο και στο ίδιο το προϊόν και την υ...

περισσότερα...
35 Εκτιμήσεις για αύξηση των κρουαζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη
21/03/2011
Εκτιμήσεις για αύξηση των κρουαζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης εκτιμάται πως θα συγκεντρώσει περισσότερα κρουαζιερόπλοια, εξαιτίας των γεγονότων σε Ασία και Αφρική.

Εκτιμήσεις κάνουν λόγο μάλιστα για άνοδο κατά 15%-20%, σε σχέση με πέρυσι, όταν οι επιβάτες των 23 κρουαζιερόπλοιων, που "έπιασαν" στην πόλη δεν είχαν ξεπεράσει τους 18.000.

Προς την ίδια κατεύθυνση αναμένεται να συνδράμει και η μείωση των τελών ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων κατά 20-25%, που καθιστά τ...

περισσότερα...
36 To Facebook θα αξιοποιήσει την συλλογική αγοραστική δύναμη των μελών του
20/03/2011
To Facebook θα αξιοποιήσει την συλλογική αγοραστική δύναμη των μελών του

To Facebook πρόκειται να αξιοποιήσει την συλλογική αγοραστική δύναμη των μελών του για να προωθεί προσφορές επιχειρήσεων ανά περιοχή που προϋποθέτουν μαζική συμμετοχή, κερδίζοντας ένα μερίδιο από αυτές. Με την κίνηση αυτή, το μεγαλύτερο σάιτ κοινωνικής δικτύωσης είναι φανερό ότι απειλεί την κυριαρχία της Groupon.

Οι πρώτες δοκιμές της υπηρεσίας θα αφορούν επιχειρήσεις που θέλουν να προσφέρουν μαζικά σε εξαιρετικά μειωμένες τιμές...

περισσότερα...
37 O δεκάλογος της εξαγωγικής διαδικασίας
19/03/2011
O δεκάλογος της εξαγωγικής διαδικασίας

Στις εξαγωγές βρίσκεται η λύση στην κρίση σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου κ. Β. Κορκίδη, ο οποίος τοποθετήθηκε για τις ελληνικές εξαγωγές και το νέο «εξαγωγικό μοντέλο ανάπτυξης».

Ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου σημείωσε πως η χαμηλή σημερινή μας θέση στην ανταγωνιστικότητα οφείλεται ίσως ως ένα βαθμό στην έλλειψη εξωστρέφειας, αλλά κυρίως οφείλεται στο ...

περισσότερα...
38 Mads Holmen: «Κομβικός ο ρόλος του Βίντεο στην εποχή των Social Media»
19/03/2011
Mads Holmen: «Κομβικός ο ρόλος του Βίντεο στην εποχή των Social Media»

Ο Mads Holmen, Planning Director της Goviral, μιλάει για το ρόλο της online video Διαφήμισης στην εποχή των Social Media και δίνει ραντεβού με το ελληνικό κοινό για τις 22 Μαρτίου, όταν και θα πραγματοποιηθεί το Social Media Conference.

Marketing Week: Σε ένα μιντιακό περιβάλλον που διαρκώς εξελίσσεται, για ποιο λόγο αξίζει να είναι ενθουσιασμένα τα brands με τα Social Media;

Mads Holmen: Παρά τη ραγ...

περισσότερα...
39 Mobile marketing: «Έξυπνη» ώθηση από τα Smartphones
17/03/2011
Mobile marketing: «Έξυπνη» ώθηση από τα Smartphones

Η αυξανόμενη διείσδυση των smartphones σε συνδυασμό με τις άπειρες δυνατότητές τους, δίνουν νέα ώθηση στο Μobile Μarketing. Οι marketers μπορούν να παρακολουθήσουν τις ραγδαίες εξελίξεις και να εντάξουν στρατηγικά το κινητό στο media mix τους;

Τα κινητά τηλέφωνα εξελίσσονται στο πιο υποσχόμενο Μέσο επικοινωνίας όπως δείχνουν οι πιο πρόσφατες μελέτες και η αγορά αναζητά τρόπους να προσεγγίσει τους χρήστες τους που συνεχώς πολλαπλ...

περισσότερα...
40 Leo Rayman: O ρόλος των Social Media στο σύγχρονο Μάρκετινγκ
13/03/2011
Leo Rayman: O ρόλος των Social Media στο σύγχρονο Μάρκετινγκ

Λίγες μέρες προτού δώσει ως ομιλητής το «παρών» στο Social Media Conference, ο Leo Rayman, VW Integrated Strategy Director, DDB & Tribal  DDB, μιλάει για το ρόλο των Social Media στο σύγχρονο Μάρκετινγκ.

Σε ένα μιντιακό περιβάλλον που διαρκώς εξελίσσεται, για ποιο λόγο αξίζει να είναι ενθουσιασμένα τα brands με τα Social Media;

Τα Social Media είναι σαν ένα ανοιχτήρι. Υποχρεώνουν τις επιχειρήσεις να «ανοιχτούν» τό...

περισσότερα...
<<
<
1
2
3
>
>>
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP