Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Οικονομία & Διοίκηση Management > Management & Συναισθηματική Νοημοσύνη


Management & Συναισθηματική Νοημοσύνη

Management & Συναισθηματική Νοημοσύνη

ΜΠΡΙΝΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
€16,23  €14,61 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 1
Χρονολογία έκδοσης: 07 2008
ISBN: 9789603517481
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 186
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Κωδικός βιβλίου: 2088
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό καταδεικνύει πώς μπορεί να εφαρμοστεί η συναισθηματική νοημοσύνη σε οργανισμούς του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα. Προτείνει μια απλή και εφαρμόσιμη μέθοδο βελτίωσης της συναισθηματικής νοημοσύνης στο χώρο εργασίας μέσω της βιωματικής δια βίου εκπαίδευσης των εργαζομένων. Μέσα από καινοτομίες, μεθόδους και τεχνικές εκπαίδευσης των εργαζομένων, παρουσιάζεται μια νέα γλώσσα, η γλώσσα των συναισθημάτων, της συνεργασίας και της επικοινωνίας, που μεταμορφώνει όχι μόνο τις σχέσεις εργασίας, αλλά και τις ανθρώπινες σχέσεις. Η συγγραφέας διερευνά, μέσα από μελέτες περιπτώσεων, την αξιοποίηση των δυνατοτήτων και την υπέρβαση των δυσκολιών εφαρμογής της και δείχνει πώς επιτυγχάνονται αθροιστικά οφέλη για τους εργαζόμενους. Απευθύνεται σε έμπειρους managers, διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων και στελέχη ανθρώπινου δυναμικού του δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα, αλλά και στους εργαζόμενους που ενδιαφέρονται να αυξήσουν την αποδοτικότητα και την ποιότητα της εργασίας τους.
 
Look inside - Αποσπάσματα του βιβλίου

Πατήστε την εικόνα για μεγέθυνση
  1/4
 
Περιεχόμενα>>  
Πρόλογος Καθηγητή Κώστα Χρυσαφίδη 15
Πρόλογος Καθηγήτριας Ειρήνης Νικάνδρου 21
Πρόλογος Συγγραφέως 25

Εισαγωγή
Το Σύγχρονο Επιχειρησιακό Περιβάλλον
και «Η Επιχείρηση που Μαθαίνει» μέσα
από τα Εκπαιδευτικά Βιώματα των Εργαζομένων 29


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Η Συναισθηματική Νοημοσύνη

1. Εισαγωγή 38
1.1
Ανθρώπινες Ικανότητες και Κατηγοριοποίησή τους 41
1.2 Νοημοσύνη και Προεκτάσεις της 42
1.2.1 Νοημοσύνη και στοιχεία που την συνθέτουν 42
1.3 Συναισθηματική Νοημοσύνη 43
1.3.1 Ορισμοί συναισθηματικής νοημοσύνης 43
1.4 Μοντέλα Συναισθηματικής Νοημοσύνης 45
1.4.1 Γενικά 45
1.4.2 Θεωρία Goleman (1997) 46
1.4.2.1 Θεωρία Goleman (1998) 46
1.4.3 Θεωρία Goleman-Boyatzis-Rhee (1998) 49
1.5 Συναισθηματικά Νοήμων Οργανισμός 52
1.5.1 Εισαγωγή 52
1.5.2
Χαρακτηριστικά ενός συναισθηματικά Νοήμονος
Οργανισμού 52
1.5.3 Αδυναμίες Οργανισμών 53
1.5.4 Τρόποι αντιμετώπισης των αδυναμιών των οργανισμών 54
1.6 Συναισθηματική Νοημοσύνη και Επιχειρήσεις 55
1.7
Μελέτη Περίπτωσης (Case Study): Η Περίπτωση Μετασχηματισμού
της Εταιρείας British Airways σε ένα Συναισθηματικά Νοήμονα
Οργανισμό μέσω της Εκπαίδευσης του Ανθρώπινου Δυναμικού 56
1.8
Η Συναισθηματική Νοημοσύνη στο Χώρο Εργασίας 59
1.8.1 Γενικά 59
1.8.2
Συχνές παρανοήσεις σχετικά με τη συναισθηματική
νοημοσύνη 59
1.8.3 Τι είναι συναισθηματική ικανότητα και τι συναισθηματική
δεξιότητα; 60
1.8.4 Συναισθηματική και γνωστική νοημοσύνη 60
1.8.5 Τι Καθορίζει τη Διακεκριμένη Επίδοση ενός Ατόμου; 61
1.8.6
Παράγοντες επιτυχίας-αποτυχίας στο χώρο εργασίας 62
1.8.7
Πού βοηθά η συναισθηματική νοημοσύνη και γιατί
είναι απαραίτητη στη σύγχρονη εποχή; 64
1.9 Ανθρώπινες Κοινωνικές Δεξιότητες 65
1.10 Η Τέχνη της Επιρροής των Ανθρώπων στο Χώρο Εργασίας 68
1.11
Συνεργασία, Ομάδες και Ομαδικός Δείκτης Νοημοσύνης 69
1.12 Συναισθηματική Νοημοσύνη και Ηγεσία στους Οργανισμούς 72
1.12.1 Γιατί η συναισθηματική νοημοσύνη είναι σημαντική
για την επιτυχία ενός ηγέτη; 73
1.12.2 Συναισθηματική νοημοσύνη και τύποι ηγεσίας 75
1.12.3 Εκμάθηση και βελτίωση της συναισθηματικής
νοημοσύνης 78
1.13 Συναισθηματική Νοημοσύνη και Marketing-Πωλήσεις 82
• Ελληνική Βιβλιογραφία 89
• Ξενόγλωσση Βιβλιογραφία 89


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Διά Βίου Εκπαίδευση - Η Βιωματική-Επικοινωνιακή
Μέθοδος στην Εκπαίδευση Ανθρώπινου Δυναμικού

2.1 Ο Προβληματισμός 94
2.2
Διά Βίου Εκπαίδευση και Κατάρτιση Ενηλίκων: Εννοιολογικές
αποσαφηνίσεις 96
2.3
Η Ευρωπαϊκή Διάσταση της Διά Βίου Εκπαίδευσης 98
2.4
Η Εκπαίδευση Ενηλίκων ως Έκφραση της Διά Βίου
Εκπαίδευσης 102
2.5 Η Διά Βίου Εκπαίδευση στην Ελλάδα 104
2.6
Ο Θεσμός των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης 105
2.7 Εκπαίδευση Ανθρώπινου Δυναμικού 107
2.7.1 Είδη και μέθοδοι εκπαίδευσης 108
2.7.2 Αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων 110
2.7.3 Σχεδιασμός και αξιολόγηση της εκπαίδευσης 110
2.7.4 Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος 111
2.7.5 Αξιολόγηση εκπαιδευτικού προγράμματος 111
2.8
Η Εισαγωγή της Μεθόδου Ρroject στην Εκπαίδευση Ενηλίκων 113
2.8.1 Βασικοί στόχοι της μεθόδου Project 113
2.8.2 Στάδια της μεθόδου Ρroject 114
2.8.3
Βασικές επιδιώξεις της μάθησης των εκπαιδευομένων
μέσω βιωμάτων 115
2.8.4 Κριτική θεώρηση και εκτίμηση της μεθόδου 115


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
Η Εφαρμογή της Μεθόδου Project στην Εκπαίδευση
Ανθρώπινου Δυναμικού με Σεμιναριακή Εκπαίδευση:
Η Περίπτωση του Γνωστικού Αντικειμένου «Αρχές Marketing»

3.1 Γενικά 124
3.2
Διαδικασία Eφαρμογής της Mεθόδου Ρroject στο Γνωστικό
Αντικείμενο «Αρχές Marketing» στην Επιμόρφωση Στελεχών
με Σεμιναριακή Εκπαίδευση 124
3.2.1
Η φάση του προβληματισμού (επιλογής και
διερεύνησης του θέματος) 124
3.2.2
Η Φάση του Προγραμματισμού των Διδακτικών
Δραστηριοτήτων 126
3.2.3 Η Φάση της διεξαγωγής των δραστηριοτήτων 135
3.2.4 Φάση της Αξιολόγησης 136
3.3 Ανακεφαλαίωση 139
• Ελληνική Βιβλιογραφία 142
• Ξενόγλωσση Βιβλιογραφία 143
• Μεταφράσεις 144


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Στατιστική Ανάλυση-Παρουσίαση Αποτελεσμάτων από
την Εφαρμογή της Βιωματικής-Επικοινωνιακής Διδασκαλίας στην Εκπαίδευση Ανθρώπινου Δυναμικού

4.1 Γενικά 146
4.2 Αποτελέσματα της Έρευνας 147
• Ελληνική Βιβλιογραφία 160
• Ξενόγλωσση Βιβλιογραφία 160


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
Αξιολόγηση της Μεθόδου Project κατά την Επαναληπτική Έρευνα (Ενάμιση χρόνο μετά την εκπαίδευση)

5.1 Γενικά 162
5.2 Αποτελέσματα Συνεντεύξεων 162
5.3 Αποτελέσματα Ερωτηματολογίων 163


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
Συμπεράσματα 173


Επίλογος 183
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Management & Συναισθηματική Νοημοσύνη - ΜΠΡΙΝΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
€16,23 €14,61
 
 
 
^BACK TO TOP