Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Διάφορα Διάφορα > *Ο Επαναπροσδιορισμός του Ιατρικού Επισκέπτη


*Ο Επαναπροσδιορισμός του Ιατρικού Επισκέπτη

*Ο Επαναπροσδιορισμός του Ιατρικού Επισκέπτη

ΚΡΟΥΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
€14,92  €13,43 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 1
Χρονολογία έκδοσης:  2014
ISBN: 9789609362238
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 206
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΚΡΟΥΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
Κωδικός βιβλίου: 38125
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Περιεχόμενα>>  
Πρόλογος......................13
Εισαγωγή......................15

1. Ιστορία......................17
Η Ιστορία της φαρμακευτικής......................17
Ιατρική και Βίβλος......................18
Σημαντικά βήματα στην Ιστορία της Φαρμακευτικής ......................20
Η ιστορία του Ιατρικού Επισκέπτη......................23

2. Φαρμακευτική αγορά......................29
Ο Υγειονομικός χάρτης της Ελλάδος......................29
Δαπάνες ......................31
Ο ρόλος του Ιατρικού Επισκέπτη στο νέο σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας που ψηφίστηκε το Φεβρουάριο του 2014.......................32
Η φαρμακευτική αγορά στην Ελλάδα......................35
Θεσμικό πλαίσιο......................36
Σύστημα Τιμολόγησης......................37
Τιμές Φαρμακευτικών Προϊόντων......................38
Συνταγογραφούμενα και μη (ΜΗΣΥΦΑ).......................42
Απελευθέρωση τιμών στα μη συνταγογραφούμενα ή όχι; ......................42
Τι σημαίνει φάρμακο.......................43
Τα στάδια του κύκλου ζωής ενός φαρμάκου......................48
Τι είναι ο ΕΟΦ και ποιες οι αρμοδιότητες του.......................48
Κώδικας Δεοντολογίας......................49

3. Οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις......................51
Νομικές μορφές επιχειρήσεων......................51
Εξαγορά και συγχωνεύσεις 52
Τα βασικά χαρακτηριστικά της φαρμακοβιομηχανίας στην Ελλάδα......................52
Γενόσημα ή πρωτότυπα; ......................52
Γενόσημα και Εθνική οικονομία......................53
Ο ρόλος του Ιατρικού Επισκέπτη στην προώθηση των γενοσήμων......................54
Ο ρόλος του Marketing......................56
Οι φαρμακευτικές εταιρείες επαναπροσδιορίζουν το ρόλο του ιατρικού επισκέπτη. ......................57
Η Μεγάλη Βρετανία......................58
Ευρώπη και αναδυόμενες αγορές......................59
ΗΠΑ......................59
Η Φαρμακευτική Εταιρεία το 2020 – Προς Ποια Κατεύθυνση Πηγαίνει το Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ; ......................61
Ποιοί είναι οι λόγοι αύξησης της φαρμακευτικής δαπάνης; ......................64
Η Ιατρική στο μέλλον και ο ρόλος της ιατρικής ενημέρωσης.......................66
Η συμβολή των φαρμακευτικών εταιρειών στην εθνική οικονομία......................68
Τι επικρατεί στην ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ......................69
Η θέση του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων......................70
Οι αντιρρήσεις των επικριτών......................70
Διχασμένη η Ευρώπη για την επικοινωνία φαρμακευτικών – κοινού......................71
Τι είναι ο Ιατρικός Επισκέπτης; ......................72
Ο Ιατρικός επισκέπτης στην Ευρώπη......................73
Πρόταση για αναβάθμιση του ρόλου του Ιατρικού Επισκέπτη......................77
Ο σύγχρονος ρόλος του Ιατρικού επισκέπτη......................77
Ποιες είναι οι επιδιώξεις του Ιατρικού Επισκέπτη και ποια τα μέσα επίτευξης τους.......................80
Οι αιτίες που αποτυγχάνουν πολλοί Ιατρικοί Επισκέπτες......................81
Η στάση του Ιατρικού Επισκέπτη απέναντι στον εαυτό του......................82
Τι κινητοποιεί τον Ιατρικό Επισκέπτη; ......................83
Ιατρικός Επισκέπτης. Γεννιέσαι ή γίνεσαι; ......................86
Παραδείγματα μετατροπής γονεϊκής συμπεριφοράς σε ενήλικη......................90
Παραδείγματα φαρμακευτικής ενημέρωσης......................90
Συνηθισμένοι διάλογοι και παραδείγματα από την καθημερινότητα μας......................91
Το κεντρικό νόημα......................93
Οι 8 συνήθειες που πρέπει να έχει ο Ιατρικός Επισκέπτης......................94

4. Επικοινωνία......................99
Ο ρόλος του νευρικού συστήματος στην επικοινωνία......................101
Αυτόνομο Νευρικό Σύστημα......................103
Νευρικές ώσεις......................104
Πως σπάνε τα νευρωνικά κυκλώματα......................106
Επικοινωνία και αντίληψη......................106
Ο σημαντικότερος παράγοντας επικοινωνίας......................107
Οι βιολογικοί κανόνες της επικοινωνίας......................108

5. Συστήματα και στατιστική......................109
Η τεχνολογία στη υπηρεσία της πωλησιακής διαδικασίας......................109
Σύστημα CRM (CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT)......................110
Πως διαβάζουμε μια έρευνα και ένα γράφημα......................111
Τι είναι οι Υγιεινολογικοί δείκτες; ......................111
Κλινικές δοκιμασίες......................112
Πως παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μιας μελέτης.......................113
Τι είναι το πιθανό σφάλμα; ......................115

6. Ο γιατρός......................117
Ο γιατρός-πελάτης......................117
Η Τυπολογία του γιατρού......................118
Πως μας βλέπουν οι γιατροί. ......................120

7. Η επιστημονική ενημέρωση......................123
Τι είναι η επιστημονική ενημέρωση......................123
Η αξία και οι δυσκολίες της επιστημονικής ενημέρωσης......................123
Μέσα προώθησης......................125

8. Τεχνική πωλήσεων......................127
Τεχνική πωλήσεων. Δεν αρκεί να θέτουμε στόχους αν πρώτα δεν ξέρουμε σημάδι.......................127
Διαδικασία επίσκεψης......................128
Βάλτε στόχους......................134
Σχεδιασμός επίσκεψης πριν την επίσκεψη......................135
Σχέδιο δράσης......................135
Ανάλυση μετά την επίσκεψη......................135

9. Αξιολόγηση......................137
Ο ρόλος του προϊσταμένου πωλήσεων......................137
Οι πιο συχνές ερωτήσεις σε μια συνέντευξη επιλογής υποψήφιου Ιατρικού Επισκέπτη.......................139
Τι παρατηρεί ένας manager κατά την διάρκεια μιας συνέντευξης ενός υποψήφιου Ιατρικού Επισκέπτη; ......................140
Για ποιους λόγους πρέπει να απομακρύνεται ένας Ιατρικός Επισκέπτης από την εργασία του.......................141
Η αξιολόγηση του Ιατρικού Επισκέπτη......................142
Κριτήρια αξιολόγησης του Ιατρικού Επισκέπτη......................142
IMS και αξιολόγηση......................144
Τι είναι το IMS και πως διαβάζεται; ......................144
Μεταβλητές......................145
Τι χρειάζεται ο Ιατρικός Επισκέπτης για να διατηρήσει σε υψηλά επίπεδα την απόδοση του.......................147

10. Ο ιατρικός επισκέπτης εν δράση......................149
Που δραστηριοποιείται ο Ιατρικός Επισκέπτης......................149
Τι πουλάει ο Ιατρικός Επισκέπτης......................149
Η πορεία ενός φαρμάκου. Από το εργαστήριο στο στομάχι μας.......................150
Το Φαρμακείο......................150
Το Νοσοκομείο......................151
Οργανόγραμμα κλινικής......................153
Πορεία εισαγωγής ασθενή στο νοσοκομείο......................154
Που γράφονται τα φάρμακα; ......................154
Ο ρόλος της προϊσταμένης......................154
Ο ρόλος του φαρμακοποιού......................155
Ο ρόλος της επιστημονικής επιτροπής......................155
Ο ρόλος του Ιατρικού Επισκέπτη στο νοσοκομείο......................155
Μεθοδολογία επίσκεψης στο νοσοκομείο......................155
Μεθοδολογία επίσκεψης στον ιδιωτικό τομέα.......................156
Η διαχείριση του χρόνου......................157
Σχεδιασμός επισκέψεων......................158
Καταμερισμός επισκέψεων ανά δυναμικότητα......................158
Group Selling......................159
Συμπεριφορά......................161
Η τέχνη να μιλάς σε πολλούς......................162
Follow-up......................165

Επίλογος......................167
Παραρτήματα......................173
Βιβλιογραφία......................205
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1*Ο Επαναπροσδιορισμός του Ιατρικού Επισκέπτη - ΚΡΟΥΣΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
€14,92 €13,43
 
 
 
^BACK TO TOP