Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική > Άρθρα > Παιδικά > Ειδικά θέματα > Φάτε ποπ κορν κάνει καλό!


Φάτε ποπ κορν κάνει καλό!

Ημερομηνία: 22/10/2012
 
Φάτε ποπ κορν κάνει καλό!

 

Ποιο παιδί μπορεί να αντισταθεί στην θέα αλλά και στη γεύση του ποπ κορν; Μάλλον κανένα καθώς το σνακ από καβουρντισμένους κόκκους αραβοσίτου είναι ένα από τους πιο αγαπημένους παιδικούς πειρασμούς. Σύμφωνα όμως με έρευνες εκτός από γευστικό, είναι και καλό για την υγεία μικρών και μεγάλων χάρη στη μεγάλη ποσότητα από πολυφαινόλες που περιέχει.

Μάλιστα, για του λόγου το αληθές, ο ερευνητής Τζόε Βίνσον του πανεπιστημίου του Σκράντον, στην Πενσιλβάνια, ειδικός στην ανάλυση τροφών από άποψη υγείας, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της Αμερικανικής Χημικής Εταιρίας στο Σαν Ντιέγκο ανέφερε ότι οι πολυφαινόλες βρίσκονται σε μεγαλύτερη συγκέντρωση στο ποπκόρν, επειδή αυτό περιέχει μόνο 4% νερό, ενώ στα φρούτα και λαχανικά, όπου το νερό φθάνει το 90%, οι πολυφαινόλες είναι πιο διαλυμένες και άρα λιγότερο ευεργετικές.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η φλούδα του ποπκόρν στην πραγματικότητα είναι το πιο υγιεινό μέρος, επειδή έχει περιέχει την υψηλότερη συγκέντρωση πολυφαινολών και ινών. Συνολικά, η έρευνα απέδειξε ότι το ποπκόρν περιέχει περισσότερες πολυφαινόλες από τους ξηρούς καρπούς και έως 15 φορές περισσότερες σε σχέση με τα τσιπ τορτίγια από πλήρη δημητριακά. Μια μερίδα ποπκόρν περιέχει έως 300 mg πολυφαινολών έναντι 114 mg μιας μερίδας γλυκού καλαμποκιού και 160 mg μιας μερίδας φρούτων (κατά μέσο όρο).

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι μεγάλη σημασία στην διατροφική αξία του αγαπημένου μας σνακ έχει ο τρόπος παρασκευής και σερβιρίσματός του. Ειδικότερα, αν είναι μαγειρεμένο σε μπόλικο ελαιόλαδο ή με κακής ποιότητας βούτυρο, ή βουτηγμένο στο αλάτι, τότε είναι ιδιαιτέρως ανθυγιεινό καθώς περιέχει άφθονα λίπη και θερμίδες που επιβαρύνουν σημαντικά τον οργανισμό.

Παρολαυτά, οι επιστήμονες τονίζουν ότι σε καμία περίπτωση το ποπ κορν δεν αποτελεί υποκατάστατο των φρούτων και λαχανικών, τα οποία οπωσδήποτε πρέπει να περιέχει μια ισορροπημένη διατροφή, καθώς αυτά περιέχουν βιταμίνες και άλλες θρεπτικές ουσίες, που δεν υπάρχουν στο ποπ κορν.

 

Πηγή: http://www.infokids.gr

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP