Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Πληροφορική - Τεχνολογία Πληροφορική - Υπολογιστές > Τεχνολογία Λογισμικού


Τεχνολογία Λογισμικού

Τεχνολογία Λογισμικού

ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
€96,36  €86,72 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 9
Χρονολογία έκδοσης: 03 2009
ISBN: 9789603517832
Σχήμα: 20x25
Σελίδες: 772
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Κωδικός βιβλίου: 2159
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιγραφή
Το βιβλίο μεταξύ άλλων πραγματεύεται: • Την ανάπτυξη του λογισμικού από τη σύλληψη της αρχικής ιδέας έως και τη συντήρησή του • Μεθόδους και τεχνικές της αντικειμενοστρεφούς τεχνολογίας, οι οποίες γνωρίζουν μεγάλη αποδοχή στην ανάπτυξη του λογισμικού • Τη μοντελοποίηση του λογισμικού με τη γλώσσα UML η οποία είναι το ντε φάκτο πρότυπο για την κατασκευή μοντέλων λογισμικού • Επαναληπτικές διαδικασίες ανάπτυξης όπως η Unified Process και οι ευέλικτες (agile) διαδικασίες και οι πρακτικές που αυτές ακολουθούν • Ανάπτυξη ενός παραδείγματος που δείχνει πώς εφαρμόζονται οι αρχές και οι μέθοδοι της τεχνολογίας λογισμικού.
 
Look inside - Αποσπάσματα του βιβλίου

Πατήστε την εικόνα για μεγέθυνση
  1/6
 
 
Περιεχόμενα>>  
Πρόλογος 21


Μέρος A
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Λογισμικού


1 Εισαγωγή στην Τεχνολογία Λογισμικού

1.1 Το λογισμικό 25
1.1.1 Ο ρόλος και η σημασία του λογισμικού 26
1.1.2 Οικονομική σημασία του λογισμικού 28
1.1.3 Το λογισμικό ως βιομηχανικό προϊόν 32
1.2 Η τεχνολογία λογισμικού 33
1.2.1 Οι αληθινές ιστορίες παραμένουν αληθινές 33
1.2.2 Παράγοντες επιτυχίας 36
1.2.3 Μια χρήσιμη αναλογία 37
1.2.4 Η ιδιαιτερότητα του λογισμικού 41
1.2.5 Ποιοτικό λογισμικό 43
1.3 Η ανάπτυξη λογισμικού 45
1.3.1 Ο μηχανικός λογισμικού 46
1.3.2 Εργασίες και αρμοδιότητες 48
1.3.3 Δραστηριότητες ανάπτυξης 49
1.4 Μοντέλα διαδικασίας λογισμικού 52
1.4.1 Κριτήρια αξιολόγησης μοντέλων 53
1.4.2 Το μοντέλο του καταρράκτη 55
1.4.3 Το επαυξητικό μοντέλο 58
1.4.4 Το σπειροειδές μοντέλο 59
1.4.5 Το επαναληπτικό μοντέλο 63
1.5 Περίληψη κεφαλαίου 67



2 Υποδείγματα Ανάπτυξης

2.1 Διαχείριση της πολυπλοκότητας 69
2.1.1 Αποσύνθεση 70
2.1.2 Αφαίρεση 71
2.1.3 Μοντελοποίηση 72
2.2 Η δεδομενολειτουργική προσέγγιση 74
2.2.1 Λειτουργική προσέγγιση 75
2.2.2 Δεδομενοκεντρική προσέγγιση 75
2.3 Η αντικεικεμενοστρεφής προσέγγιση 76
2.3.1 Αντικείμενο 77
2.3.2 Αλληλεπίδραση αντικειμένων 81
2.3.3 Κλάση και στιγμιότυπο 82
2.3.4 Πολυμορφισμός 84
2.3.5 Κληρονομικότητα 85
2.3.6 Κλάσεις και αφαίρεση 87
2.3.7 Η σημασία των διεπαφών 89
2.4 Εισαγωγή στη UML 90
2.4.1 Στοιχεία μοντελοποίησης 92
2.4.2 Διαγράμματα 93
2.4.3 Συμπληρωματικοί μηχανισμοί 99
2.4.4 Επεκτείνοντας τη UML 101
2.5 Το παράδειγμα της βιβλιοθήκης 102
2.6 Περίληψη κεφαλαίου 104


Μέρος Β
Απαιτήσεις

3 Απαιτήσεις Λογισμικού

3.1 Τι είναι οι απαιτήσεις 107
3.1.1 Λειτουργικές και μη λειτουργικές απαιτήσεις 109
3.1.2 Περιεχόμενο των απαιτήσεων 112
3.1.3 Χαρακτηριστικά των καλών απαιτήσεων 114
3.1.4 Ποιους ενδιαφέρουν οι απαιτήσεις 115
3.1.5 Επίπεδα απαιτήσεων 116
3.1.6 Απαιτήσεις συστήματος και απαιτήσεις λογισμικού 116
3.2 Δραστηριότητες απαιτήσεων 122
3.2.1 Μελέτη σκοπιμότητας 123
3.2.2 Εξαγωγή απαιτήσεων 123
3.2.3 Ανάλυση απαιτήσεων 123
3.2.4 Προδιαγραφή απαιτήσεων 124
3.2.5 Επικύρωση απαιτήσεων 124
3.2.6 Σχέσεις δραστηριοτήτων 124
3.3 Εξαγωγή απαιτήσεων 125
3.3.1 Επιχειρησιακή μοντελοποίηση 128
3.3.2 Πλαίσιο επικοινωνίας 134
3.4 Περιπτώσεις χρήσης 140
3.4.1 Actors 141
3.4.2 Σενάρια 143
3.4.3 Περιεχόμενα περιπτώσεων χρήσης 144
3.4.4 Σχέσεις περιπτώσεων χρήσης 149
3.4.5 Πρότυπα περιπτώσεων χρήσης 154
3.4.6 Συστάσεις για τη συγγραφή περιπτώσεων χρήσης 157
3.4.7 Επιχειρησιακές περιπτώσεις χρήσης 164
3.4.8 Μοντέλο περιπτώσεων χρήσης 166
3.5 Περίληψη κεφαλαίου 169



4 Ανάλυση Απαιτήσεων

4.1 Προσεγγίσεις μοντελοποίησης 172
4.2 Μοντελοποίηση δεδομένων 173
4.3 Διαγράμματα ροής δεδομένων 176
4.3.1 Βασικά σύμβολα 177
4.3.2 Εκλέπτυνση διαγραμμάτων 178
4.3.3 Συστάσεις για τη δημιουργία ΔΡΔ 182
4.3.4 Αξιολόγηση ΔΡΔ 184
4.4 Μη διαγραμματικά μοντέλα ανάλυσης 189
4.4.1 Πίνακες απόφασης 189
4.4.2 Πίνακες γεγονότων 190
4.5 Διαγράμματα δραστηριότητας 191
4.5.1 Δραστηριότητες, ενέργειες και ακμές 192
4.5.2 Υπο-δραστηριότητες 195
4.5.3 Διαμερίσματα δραστηριότητας 196
4.5.4 Κόμβοι αντικειμένων 198
4.5.5 Σήματα και παραλληλία 200
4.5.6 Σημασιολογία διαγραμμάτων δραστηριότητας 204
4.6 Διαγράμματα κλάσεων 207
4.6.1 Κλάσεις 207
4.6.2 Ιδιότητες 208
4.6.3 Λειτουργίες 209
4.6.4 Συσχετίσεις 210
4.6.5 Γενίκευση 216
4.6.6 Διαγράμματα αντικειμένων 217
4.7 Διαγράμματα επικοινωνίας 219
4.7.1 Μηνύματα 219
4.7.2 Ακολουθία μηνυμάτων 220
4.7.3 Αποστολή μηνύματος προς το ίδιο αντικείμενο 222
4.7.4 Επανάληψη 222
4.7.5 Μηνύματα υπό συνθήκη 223
4.7.6 Δημιουργία αντικειμένων 223
4.8 Διαγράμματα ακολουθίας 224
4.8.1 Αποστολή μηνύματος προς το ίδιο αντικείμενο 225
4.8.2 Επανάληψη 226
4.8.3 Μηνύματα υπό συνθήκη 226
4.8.4 Δημιουργία Αντικειμένων 228
4.8.5 Περιπτώσεις αλληλεπίδρασης 229
4.9 Διαγράμματα μηχανής καταστάσεων 230
4.9.1 Καταστάσεις και μεταβάσεις 230
4.9.2 Εσωτερικές δραστηριότητες 232
4.9.3 Σύνθετες καταστάσεις 233
4.10 Μοντελοποίηση πεδίου 235
4.10.1 Καθορισμός εννοιολογικών κλάσεων 235
4.10.2 Καθορισμός συσχετίσεων 237
4.10.3 Καθορισμός ιδιοτήτων 239
4.10.4 Γενίκευση 247
4.10.5 Συστάσεις για την κατασκευή μοντέλων πεδίου 250
4.11 Ανάλυση περιπτώσεων χρήσης 255
4.11.1 Κλάσεις ανάλυσης 256
4.11.2 Αρμοδιότητες 258
4.11.3 Αλληλεπίδραση αντικειμένων 259
4.11.4
Ανάλυση περιπτώσεων χρήσης και σχέδιο λογισμικού 267
4.12 Περίληψη κεφαλαίου 268



5 Προδιαγραφές Aπαιτήσεων - Eπικύρωση
Aπαιτήσεων

5.1 Προδιαγραφές Απαιτήσεων 271
5.1.1 Η σύνταξη των απαιτήσεων 272
5.1.2 Έγγραφα απαιτήσεων 275
5.2
Έγγραφο Προδιαγραφών Απαιτήσεων Λογισμικού (ΕΠΑΛ) 277
5.2.1 Τα χαρακτηριστικά του καλού ΕΠΑΛ 280
5.2.2 Πρότυπα ΕΠΑΛ 283
5.2.3 Το πρότυπο IEEE Std 830-1998 284
5.2.4 Οργάνωση της παρουσίασης των ειδικών απαιτήσεων 294
5.2.5 Πρότυπο περιπτώσεων χρήσης 304
5.3 Επικύρωση απαιτήσεων 307
5.3.1 Προσδιορισμός κριτηρίων έγκρισης 308
5.3.2 Περιηγήσεις 309
5.3.3 Επιθεωρήσεις 309
5.4 Διαχείριση απαιτήσεων 311
5.4.1 Ιχνηλάτηση απαιτήσεων 311
5.4.2 Διαχείριση αλλαγών 313
5.4.3 Παρακολούθηση απαιτήσεων 314
5.5 Περίληψη κεφαλαίου 315



Μέρος Γ
Σχεδίαση Λογισμικού


6 Εισαγωγή στη Σχεδίαση Λογισμικού

6.1 Τι είναι η σχεδίαση λογισμικού 320
6.2 Έννοιες σχεδίασης 321
6.2.1 Αφαίρεση 321
6.2.2 Τμηματικότητα 322
6.2.3 Απόκρυψη πληροφοριών 323
6.2.4 Σύζευξη 325
6.2.5 Συνεκτικότητα 329
6.3 Δραστηριότητες σχεδίασης 331
6.3.1 Αρχιτεκτονική σχεδίαση 331
6.3.2 Λεπτομερής σχεδίαση 331
6.3.3 Έλεγχος Σχεδίου 332
6.4 Σχεδίαση και υποδείγματα ανάπτυξης λογισμικού 332
6.5 Περίληψη κεφαλαίου 333



7 Αρχιτεκτονική Λογισμικού

7.1 Τι είναι η αρχιτεκτονική 335
7.1.1 Η σημασία της αρχιτεκτονικής 336
7.1.2 Αρχιτεκτονική και απαιτήσεις 337
7.1.3 Αρχιτεκτονική σχεδίαση 339
7.2 Αρχιτεκτονική προσανατολισμένη στις λειτουργίες 343
7.3 Αρχιτεκτονική προσανατολισμένη στα αντικείμενα 355
7.4 Αρχιτεκτονικά πρότυπα 356
7.4.1 Διαστρωματωμένη αρχιτεκτονική 356
7.4.2 Μοντέλο-Όψη-Ελεγκτής 361
7.5 Συστατικά και Πλατφόρμες 364
7.5.1 Συστατικά 364
7.5.2 Πλατφόρμες 365
7.6 Τεκμηρίωση αρχιτεκτονικής 366
7.7 Διαγράμματα πακέτων 369
7.8 Διαγράμματα συστατικών 371
7.9 Διαγράμματα παράταξης 374
7.10 Περίληψη κεφαλαίου 377



8 Λεπτομερής Σχεδίαση

8.1 Σχεδίαση προσανατολισμένη στις λειτουργίες 379
8.1.1 Το λεπτομερές σχέδιο 380
8.1.2 Τεχνικές-Εργαλεία Λεπτομερούς Σχεδίασης 381
8.2 Σχεδίαση προσανατολισμένη στα αντικείμενα 391
8.3 Διαγράμματα κλάσεων και σχεδίαση 392
8.3.1 Αφηρημένες κλάσεις 393
8.3.2 Ιδιότητες 394
8.3.3 Λειτουργίες 396
8.3.4 Απλοί τύποι 397
8.3.5 Συσχετίσεις 398
8.3.6 Εξάρτηση 402
8.3.7 Διεπαφές 402
8.4 Από το σχέδιο στον κώδικα 407
8.4.1 Κλάσεις 407
8.4.2 Απλοί τύποι 408
8.4.3 Συσχετίσεις 418
8.4.4 Κληρονομικότητα και διεπαφές 434
8.4.5 Διαγράμματα ακολουθίας 435
8.5 Συστάσεις αντικειμενοστρεφούς σχεδίασης 436
8.5.1 Σχεδίαση κλάσεων 437
8.5.2 Μεταβίβαση, κληρονομικότητα και πολυμορφισμός 438
8.5.3 Συνεργασία αντικειμένων 451
8.5.4 Σχεδίαση πακέτων 465
8.6 Περίληψη κεφαλαίου 471



9 Πρότυπα Σχεδίασης

9.1 Πρόσοψη 477
9.2 Μοναδιαίο 482
9.3 Εργοστάσια 484
9.3.1 Στατικές μέθοδοι δημιουργίας αντικειμένων 485
9.3.2 Συγκεκριμένο εργοστάσιο 489
9.3.3 Αφηρημένο εργοστάσιο 497
9.4 Στρατηγική 508
9.5 Μέθοδος υπόδειγμα 516
9.6 Παρατηρητής 522
9.7 Σύνθετο 532
9.8 Χρήση προτύπων 540
9.9 Περίληψη κεφαλαίου 541



10 Κατασκευή Λογισμικού

10.1 Κωδικοποίηση 543
10.1.1 Τι είναι η κωδικοποίηση 544
10.1.2 Πρότυπα και διαδικασίες κωδικοποίησης 545
10.1.3 Τεκμηρίωση 547
10.1.4 Διαχείριση εκδόσεων 550
10.2 Έλεγχος ορθότητας μονάδων λογισμικού 555
10.2.1 Σκοπός του ελέγχου 558
10.2.2 Ποιος εκτελεί τους ελέγχους 560
10.2.3 Στάδια ελέγχου 561
10.2.4 Τύποι Ελέγχου 563
10.3 Έλεγχος μονάδας 570
10.3.1 Αυτόματοι έλεγχοι 571
10.3.2 Στελέχη 583
10.3.3 Αυτόματοι έλεγχοι και διαχείριση εκδόσεων 595
10.4 Έλεγχος συνένωσης 596
10.4.1 Συνένωση big-bang 597
10.4.2 Ανοδική συνένωση 598
10.4.3 Καθοδική συνένωση 600
10.4.4 Συνένωση σάντουιτς 602
10.4.5 Συνένωση λειτουργικότητας 604
10.4.6 Συνένωση και οικοδόμηση 606
10.5 Διασφάλιση ποιότητας πέρα από τον έλεγχο 613
10.5.1 Απόδειξη της ορθότητας των προγραμμάτων 613
10.5.2 Τεχνικές ανασκοπήσεις 618
10.5.3 Προγραμματισμός κατά ζεύγη 618
10.5.4 Σχετικές επιδόσεις μεθόδων διασφάλισης ποιότητας 619
10.5.5 Μετρικές 620
10.5.6 Αυτόματες επιθεωρήσεις 626
10.6 Αναδόμηση 627
10.6.1 Τι είναι η αναδόμηση 628
10.6.2 Ένα παράδειγμα αναδόμησης 629
10.6.3 Όρια αναδόμησης 635
10.7 Ανάπτυξη καθοδηγούμενη από τον έλεγχο 636
10.8 Περίληψη κεφαλαίου 638


Μέρος Δ
Σύστημα Λογισμικού


11 Έλεγχος Συστήματος

11.1 Στάδια στον έλεγχο συστήματος 644
11.1.1 Αντικείμενα των σταδίων ελέγχου 645
11.1.2 Έλεγχος λειτουργίας 646
11.1.3 Έλεγχος εκτέλεσης 651
11.1.4 Έλεγχος αποδοχής 654
11.1.5 Έλεγχος εγκατάστασης 656
11.2 Ποιότητα συστήματος λογισμικού 657
11.2.1 Αξιοπιστία, διαθεσιμότητα και συντηρησιμότητα 657
11.2.2 Αξιοπιστία λογισμικού 658
11.3 Ομάδα ελέγχου 664
11.3.1 Επαγγελματίες ελεγκτές 664
11.3.2 Αναλυτές 664
11.3.3 Σχεδιαστές 665
11.3.4 Ειδικοί διαχείρισης διάταξης 665
11.3.5 Χρήστες 665
11.4 Εργαλεία ελέγχου 666
11.5 Πλάνο ελέγχου 668
11.5.1 Σκοπός του πλάνου ελέγχου 668
11.5.2 Περιεχόμενο του πλάνου ελέγχου 669
11.6 Πρότυπο τεκμηρίωσης ελέγχου IEEE Std 829-1998 670
11.6.1 Πλάνο ελέγχου 674
11.6.2 Προδιαγραφή σχεδίου ελέγχου 679
11.6.3 Προδιαγραφή δοκιμασίας ελέγχου 680
11.6.4 Προδιαγραφή διαδικασίας ελέγχου 682
11.6.5 Έκθεση διαβίβασης στοιχείων ελέγχου 685
11.6.6 Ημερολόγιο ελέγχου 686
11.6.7 Έκθεση περιστατικών ελέγχου 688
11.6.8 Συνοπτική αναφορά ελέγχου 689
11.7 Περίληψη κεφαλαίου 691



12 Συντήρηση Λογισμικού

12.1 Παράδοση του συστήματος 694
12.1.1 Εκπαίδευση 695
12.1.2 Τεκμηρίωση 696
12.2 Η φύση της συντήρησης 701
12.2.1 Δραστηριότητες της συντήρησης 701
12.2.2 Η ροή της συντήρησης 703
12.3 Τα προβλήματα της συντήρησης 707
12.3.1 Παράγοντες που συμβάλλουν στη δυσκολία της συντήρησης 707
12.3.2 Προβλήματα στο ηθικό 710
12.3.3 Προβλήματα συμβιβασμού 711
12.3.4 Το κόστος της συντήρησης 712
12.4 Διαχείριση διάταξης 716
12.4.1 Προβλήματα της διαχείρισης διάταξης 716
12.4.2 Η διαδικασία της διαχείρισης διάταξης 717
12.4.3 Η εποπτεία της αλλαγής 718
12.5 Περίληψη κεφαλαίου 719



13 Επαναληπτικές Διαδικασίες Ανάπτυξης

13.1 Unified Process 722
13.1.1 Κεντρικές πρακτικές της UP 722
13.1.2 Φάσεις της UP 724
13.1.3 Άξονες της UP 727
13.1.4 Προϊόντα της UP 728
13.2 Ευέλικτες διαδικασίες ανάπτυξης 736
13.2.1 Ακραίος Προγραμματισμός 738
13.2.2 Scrum 744
13.3 Περίληψη κεφαλαίου 747



Παράρτημα - Χάρτης Παραδειγμάτων 749

Βιβλιογραφία 753

Ευρετήριο 765
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
 
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Τεχνολογία Λογισμικού - ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
€96,36 €86,72
 
 
 
^BACK TO TOP