Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+
Αρχική > Συγγραφείς > ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Ο Γιώργος Σιώμκος είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) (www.aueb.gr/users/siomkos), καθώς επίσης Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Υπηρεσιών (www.msmfull.aueb.gr) και του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Πανεπιστημίου. Έχει διατελέσει Πρόεδρος Τμήματος και μέλος των Συγκλήτων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Σπούδασε στο Stern School of Business του New York University των ΗΠΑ (B.Sc. στο Μάρκετινγκ και το Μάνατζμεντ, ΜΒΑ στα Χρηματοοικονομικά, M.Phil. στο Μάρκετινγκ, M.Sc. στη Στατιστική και την Επιχειρησιακή Έρευνα και Ph.D. στο Μάρκετινγκ και την Επιχειρησιακή Στρατηγική).

Τα ερευνητικά και επαγγελματικά του ενδιαφέροντα καλύπτουν τους χώρους του Στρατηγικού Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, του Στρατηγικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ, της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή, της Έρευνας Αγοράς και της Διαχείρισης Επιχειρησιακών Κρίσεων (crisis management) εξαιτίας επιβλαβών προϊόντων. Έχει συγγράψει 9 βιβλία και έχει δημοσιεύσει πάνω από 70 επιστημονικές εργασίες σε ακαδημαϊκά περιοδικά και επιστημονικούς τόμους.

 
   
  Βιβλία του συγγραφέα  
1 Συμπεριφορά Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ
Συμπεριφορά Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ
Η έρευνα στο αντικείμενο της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει αποκτήσει σήμερα νέο ενδιαφέρον, δεδομένης της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης που βιώνουμ...
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2011
ISBN: 9789603514565
Κωδικός βιβλίου: 2326
Πόντοι που κερδίζετε: 8
2 Στρατηγικό Μάρκετινγκ Γ Εκδοση
Στρατηγικό Μάρκετινγκ Γ Εκδοση
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν ΅ια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι ΅ία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ π...
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2013
ISBN: 9789603519393
Κωδικός βιβλίου: 2500
Πόντοι που κερδίζετε: 11
3 Εισαγωγή στο Στρατηγικό Μάρκετινγκ  Β΄ έκδοση
Εισαγωγή στο Στρατηγικό Μάρκετινγκ Β΄ έκδοση
Βασικές αρχές και διαδικασίες άσκησης σύγχρονου στρατηγικού Μάρκετινγκ, εργαλεία αξιολόγησης του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος και των ελκυστικών παραγ...
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2003
ISBN: 9603514632
Κωδικός βιβλίου: 1759
Πόντοι που κερδίζετε: 2
4 Στρατηγικό Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας
Στρατηγικό Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας
Το βιβλίο εφοδιάζει τον αναγνώστη με την ειδική γνώση που απαιτείται για τη λήψη αποφάσεων «υψηλών ταχυτήτων» στο ιδιαίτερα δυναμικό, σύνθετο και ευμε...
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2003
ISBN: 9603514500
Κωδικός βιβλίου: 1760
Πόντοι που κερδίζετε: 4
5 Στρατηγικό Μάρκετινγκ Β Εκδοση
Στρατηγικό Μάρκετινγκ Β Εκδοση
Το βιβλίο αυτό, είναι ένα απαραίτητο εργαλείο όχι μόνο για τους marketers αλλά και για όλους αυτούς που δουλειά τους είναι να σχεδιάζουν και να εκτελο...
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2004
ISBN: 9603514748
Κωδικός βιβλίου: 1803
Πόντοι που κερδίζετε: 7
6 Στρατηγικό Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ
Στρατηγικό Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ
Πλήρης και εμπεριστατωμένη παρουσίαση της μεθοδολογίας επέκτασης της εμπορικής επωνυμίας από τις φυσικές στις ηλεκτρονικές αγορές καθώς και οι παράγον...
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2004
ISBN: 960351523X
Κωδικός βιβλίου: 1842
Πόντοι που κερδίζετε: 5
7 Εφαρμογή Μεθόδων Ανάλυσης στην Έρευνα Αγοράς
Εφαρμογή Μεθόδων Ανάλυσης στην Έρευνα Αγοράς
Ένας εύχρηστος οδηγός για την άμεση και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων έρευνας αγοράς. Παρουσιάζει τις κύριες μεθόδους και τις τεχνικές ανάλυσης σ...
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2005
ISBN: 9603515930
Κωδικός βιβλίου: 1922
Πόντοι που κερδίζετε: 5
8 Μελέτες Περιπτώσεων Μάρκετινγκ (marketing cases)
Μελέτες Περιπτώσεων Μάρκετινγκ (marketing cases)
Ένα βιβλίο - εργαλείο για τον εντοπισμό και κατανόηση των επιχειρηματικών στρατηγικών προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από πλήθος μελετών περιπτ...
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2005
ISBN: 9603516066
Κωδικός βιβλίου: 1918
Πόντοι που κερδίζετε: 4
€40,58  €36,52   προσθήκη στη λίστα
9 Ανταγωνιστική Στρατηγική Μάρκετινγκ
Ανταγωνιστική Στρατηγική Μάρκετινγκ
Στις επιχειρήσεις, όπως και στις στρατιωτικές μάχες, η μόνη αποδεκτή έκβαση του ανταγωνισμού είναι η νίκη. Σκοπός του βιβλίου είναι να βοηθήσει όσους ...
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2007
ISBN: 9789603517238
Κωδικός βιβλίου: 2042
Πόντοι που κερδίζετε: 3
10 Έρευνα Αγοράς
Έρευνα Αγοράς
Τι είναι η έρευνα αγοράς; Αυτό θα σας αποκαλυφθεί στις σελίδες του βιβλίου μαζί με τα είδη έρευνας αγοράς, τον τρόπο σύνταξης ελκυστικού ερωτηματολογί...
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2008
ISBN: 9789603517399
Κωδικός βιβλίου: 2098
Πόντοι που κερδίζετε: 5
11 Καταναλωτικές Επιδημίες
Καταναλωτικές Επιδημίες
Πότε ένα απλό αντικείμενο στη βιτρίνα μετατρέπεται σε αντικείμενο του πόθου μας; Πότε ένα διαφημιστικό μήνυμα «κολλάει» στο μυαλό μας; Η μετατροπή της...
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Χρονολογία Έκδοσης: 2009
ISBN: 9789603517764
Κωδικός βιβλίου: 2105
Πόντοι που κερδίζετε: 2
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP