Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική > Άρθρα > Γεωτεχνικές Επιστήμες> Ειδικά θέματα > Καλοκαιρινά φρούτα


Καλοκαιρινά φρούτα

Ημερομηνία: 05/06/2011
 
Καλοκαιρινά φρούτα

Τα φρούτα αποτελούν την πιο δροσιστική απόλαυση τις ζεστές ημέρες και νύχτες του καλοκαιριού. Χαρακτηρίζονται από ποικιλία χρωμάτων και γεύσεων και είναι απαραίτητα στο καθημερινό μας διαιτολόγιο. Ειδικά το καλοκαίρι τα φρούτα που είναι διαθέσιμα σε εμάς είναι πολλά και νόστιμα. Ας πάρουμε λοιπόν μία γεύση καλοκαιριού…

Πρώτο στην λίστα των καλοκαιρινών μας φρούτων είναι φυσικά το καρπούζι. Αποτελείται κυρίως από νερό. Περιέχει μικρές ποσότητες βιταμίνης Α και C και μικρές ποσότητες σιδήρου, ασβεστίου, καλίου και νατρίου. Θερμιδικά δίνουν 30θερμίδες τα 100γρ.

Αμέσως μετά έρχεται το πεπόνι. Το πεπόνι έχει μεγάλες ποσότητες βιταμίνης Α και C και μικρές ποσότητες (όσες και το καρπούζι) σιδήρου, ασβεστίου, καλίου και νατρίου. Αποδίδει 34θερμίδες τα 100γρ.

Το σταφύλι θέλει λίγο προσοχή στην κατανάλωση του από άτομα που έχουν αυξημένο ζάχαρο. Τα 100 γρ. σταφυλιού δίνουν 69 θερμίδες. Περιέχει και αυτό βιταμίνη C, μικρή ποσότητα Α, Β και Ε, καθώς επίσης και μικρές ποσότητες καλίου, ασβεστίου, φωσφόρου, σιδήρου, μαγνησίου, ελαγικού οξέος και βορίου.

Το σύκο βοηθάει πολύ στην δυσκοιλιότητα. Όπως και τα παραπάνω φρούτα, έτσι και αυτό περιέχει βιταμίνες Α, Β και C, όπως επίσης ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, και μαγνήσιο. Θερμιδικά 1 μέτριο σύκο έχει περίπου 69 θερμίδες

Καλοκαίρι χωρίς φράουλες και κεράσια δεν γίνεται. Οι φράουλες είναι φημισμένες για την περιεκτικότητα τους σε βιταμίνη C (98%). Έχουν μικρές ποσότητες σιδήρου, ασβεστίου και νατρίου, και λίγες θερμίδες (32 θερμίδες τα 100 γραμμάρια).

Τα κεράσια με τη σειρά τους έχουν και αυτά αρκετή βιταμίνη C και Α, δίνουν όσες θερμίδες δίνουν και οι φράουλες και περιέχουν μικρές ποσότητες καλίου, ασβεστίου, φωσφόρου, σιδήρου, μαγνησίου και χαλκού

Το αγαπημένο μας ροδάκινο δεν έχει τόσο μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C και Α σε σχέση με τα παραπάνω φρούτα, αλλά αποτελεί πηγή φολικού οξέος και φωσφόρου και έχει πολύ μικρές ποσότητες ασβεστίου και σιδήρου

Τα βερίκοκα έχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης Α και μέτριες ποσότητες βιταμίνης C. Περιέχουν σε πολύ μικρές ποσότητες σίδηρου, ασβεστίου, καλίου και νατρίου. Έχουν περίπου 48 θερμίδες τα 100 γρ.

Τέλος, τα αχλάδια έχουν λίγο περισσότερες θερμίδες (58 θερμίδες τα 100 γραμμάρια) αλλά είναι ένα φρούτο πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες. Έχουν μικρή ποσότητα βιταμίνης C, σιδήρου, ασβεστίου και νατρίου.


Πηγή: rethemnos.gr
 

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP