Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Εκπαίδευση - Κατάρτιση Εκπαίδευση - Κατάρτιση > Η Ποιότητα στη Διδασκαλία, στη Μάθηση και στη Διοίκηση


Η Ποιότητα στη Διδασκαλία, στη Μάθηση και στη Διοίκηση

Η Ποιότητα στη Διδασκαλία, στη Μάθηση και στη Διοίκηση

ΖΑΒΛΑΝΟΣ ΜΥΡΩΝ
€21,00  €18,90 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 2
Χρονολογία έκδοσης: 05 2017
ISBN: 9789606180040
Σχήμα: 17χ24
Σελίδες: 412
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Κωδικός βιβλίου: 2638
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό μεταφέρει και εφαρμόζει τη φιλοσοφία και τις πρακτικές ποιότητας στην εκπαίδευση και ειδικότερα στη διδασκαλία, στη μάθηση και στη διοίκηση. Με άλλα λόγια συνδέει τη διδακτική, τη μάθηση, την αξιολόγηση και τη διοίκηση με την ποιότητα, ενώ παράλληλα εξετάζει τις διαδικασίες αυτές ως σύνολο και όχι την καθεμιά μεμονωμένα. Αυτό γιατί δεν μπορούμε να έχουμε ποιοτική μάθηση, αν δεν έχουμε ποιοτική διδασκαλία και ούτε ποιοτική διδασκαλία αν δεν έχουμε έναν ποιοτικό ηγέτη που να εμπνέει τους άλλους, να ενθαρρύνει τη συνεργασία, να κάνει αλλαγές και βελτιώσεις, να αξιολογεί κ.λπ. Επίσης το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα σημαντικό και απαραίτητο βοήθημα, μία αξιόπιστη πηγή γνώσεων για όλους τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές σχολείων, τους πρυτάνεις, τους προέδρους και τους συμβούλους γιατί θα τους βοηθήσει να βελτιώσουν την απόδοσή τους, ενώ παράλληλα θα τους επιτρέψει να δημιουργήσουν σχολεία ποιότητας, «τα έξυπνα σχολεία» του 21ου αιώνα. Σήμερα η ποιότητα πρέπει να αποτελεί μέρος της σχολικής κουλτούρας. Σύμβουλοι και καθηγητές, μαθητές και φοιτητές έχουν χρέος να συμμετέχουν ενεργά στο μετασχηματισμό των σχολείων και των πανεπιστημίων σε οργανισμούς υψηλής απόδοσης και ποιότητας. Ανάμεσα στα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο αυτό είναι η έννοια της αποδοτικότητας, η ποιοτική διδασκαλία, η επίλυση προβλήματος και η δημιουργικότητα, η καλλιέργεια της αυτενέργειας, οι αλλαγές και οι βελτιώσεις στη διδασκαλία-μάθηση, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και της διδασκαλίας τους, η ποιοτική μάθηση, ο κύκλος μάθησης του Kolb, τα σχολεία ποιότητας, η συστημική προσέγγιση, η ποιότητα στην ηγεσία, το ποιοτικό πανεπιστήμιο, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών οργανισμών, ο σχεδιασμός εκπαιδευτικού συστήματος κ.λπ.
 
Look inside - Αποσπάσματα του βιβλίου

Πατήστε την εικόνα για μεγέθυνση
  1/6
 
 
Περιεχόμενα>>  
ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Εισαγωγή

1.1. Κύρια χαρακτηριστικά της Εκπαίδευσης 30
1.2. Οι παθογένειες του εκπαιδευτικού συστήματος 30
1.3. Τι εκπαίδευση και τι σχολεία θέλουμε να έχουμε 32
1.4. Γιατί χρειάζεται οι καθηγητές να γνωρίζουν το πώς θα διδάξουν 33
Βιβλιογραφία 34


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Αποδοτικότητα

2.1. Διδασκαλία της έννοιας της αποδοτικότητας 35
2.1.1. Διατύπωση στόχου 37
2.1.2. Αλληλεπίδραση με τα άτομα 38
2.1.3. Χρήση υπολογιστών 39
2.2. Διαχείριση του χρόνου (Management of time) 39
2.3. Διαχείριση του άγχους 40
2.3.1. Αιτίες άγχους 41
2.3.2. ’γχος και Απόδοση 41
2.3.3. Μέθοδος αντιμετώπισης του άγχους 42
2.4. Οι επτά συνήθειες κατά τον Covey 43
Βιβλιογραφία 45


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
Διαχείριση διαδικασιών

3.1. Φιλοσοφική σκέψη 47
3.2. Η Έννοια της διαδικασίας 48
3.3. Ποιοτική ανάλυση διαδικασίας 50
3.4. Κατανόηση των διαδικασιών 52
3.5. Κύριες μετρήσεις στη διαδικασία 53
3.5.1. Η αποτελεσματικότητα της διαδικασίας 53
3.5.2. Η αποδοτικότητα της διαδικασίας 54
3.5.3. Η προσαρμοστικότητα της διαδικασίας 55
3.6. Ανάπτυξη δεικτών απόδοσης για την ποιότητα των διαδικασιών 55
3.6.1. Παραδείγματα δεικτών ποιότητας 56
Βιβλιογραφία 56


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Σχεδιασ΅ός της πρώτης διδασκαλίας

4.1. Η γνωριμία με το σχολείο 59
4.2. Οι πρώτες ερωτήσεις 60
4.3. Πριν αρχίσει το μάθημα 60
4.4. Το πρώτο μάθημα 62
Βιβλιογραφία 63


ΜΕΡΟΣ Α΄
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
Ποιοτική διδασκαλία

5.1. Ορισμός της διδασκαλίας 68
5.2. Το γενικό μοντέλο διδασκαλίας 69
5.3. Η ολική ποιότητα στην εκπαίδευση 70
5.4. Ο ποιοτικός καθηγητής 73
5.5. Στοιχεία ποιοτικής διδασκαλίας 74
5.6. Το μοντέλο της ποιοτικής – καλής διδασκαλίας 75
5.7. Μοντέλα διδασκαλίας του δασκάλου 77
5.8. Διδακτικές ικανότητες-δεξιότητες του καθηγητή 79
Βιβλιογραφία 80

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
Προγρα΅΅ατισ΅ός της διδασκαλίας

6.1. Εισαγωγή 81
6.2. Ορισμός των αντικειμενικών σκοπών 82
6.3. Διατύπωση των αντικειμενικών σκοπών 83
6.3.1. Παρατηρούμενη συμπεριφορά 83
6.3.2. Συνθήκες 84
6.3.3. Ελάχιστο αποδεκτό επίπεδο γνώσεων του μαθητή 84
6.4. Γενικοί σκοποί έναντι ειδικών σκοπών 86
6.5. Χαρακτηριστικά των αντικειμενικών σκοπών αλλαγής
στη συμπεριφορά 87
6.5.1. Η μορφή των αντικειμενικών σκοπών 89
6.6. Ταξινόμηση των αντικειμενικών σκοπών 89
6.6.1. Γνωστική ή νοητική περιοχή (Cognitive domain) 90
6.6.2. Συναισθηματική περιοχή (affective domain) 95
6.6.2.1. Βασικά μέρη ενός αντικειμενικού σκοπού
στη συναισθηματική περιοχή 97
6.6.3. Ψυχοκινητική περιοχή (psychomotor domain) 99
6.7. Παραδείγματα αντικειμενικών σκοπών 100
6.8. Οι Γενικοί σκοποί των διαφόρων επιστημών 101
6.8.1. Σύνδεση σκοπών με το περιεχόμενο των μαθημάτων 103
6.9. Σύνδεση σκοπών με τη διδασκαλία και την αξιολόγηση 103
6.10. Αλληλεπίδραση του στυλ διδασκαλίας με τους σκοπούς 104
Βιβλιογραφία 105


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7
Παρουσίαση - Υλοποίηση της διδασκαλίας

7.1. Αποτελεσματική διδασκαλία 107
7.2. Επιλογή στρατηγικών-μεθόδων 108
7.3. Μέθοδοι διδασκαλίας 111
7.3.1. Διάλεξη 111
7.3.1.1. Επιλογή της ύλης 111
7.3.1.2. Δεξιότητες παρουσίασης μιας διάλεξης 112
7.3.1.3. Βελτίωση της διάλεξης 113
7.4. Ερωτήσεις 114
7.4.1. Ο σκοπός των ερωτήσεων 115
7.4.2. Τεχνική ερωτήσεων-απαντήσεων 115
7.4.3. Διαχείριση καλών ερωτήσεων 117
7.5. Συζήτηση 118
7.6. Επίδειξη 120
7.6.1. Χρησιμοποίηση των επιδείξεων 120
7.6.2. Τα χαρακτηριστικά της καλής επίδειξης 121
7.6.3. Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα της μεθόδου 121
7.7. Επιτόπιες επισκέψεις (Field trips) 122
7.7.1. Οδηγίες για τη σωστή πραγματοποίηση
των επιτόπιων επισκέψεων 122
7.8. Μελέτη περιπτώσεων 123
7.8.1. Αναγκαίες υπομνήσεις 124
7.9. Μέθοδος πραγματοποίησης ενός έργου (project method) 124
7.9.1. Τα βήματα της μεθόδου πραγματοποίησης ενός έργου 125
7.10. Διαφορές στη διδασκαλία ανάμεσα στις μεγάλες και στις μικρές
τάξεις 127
Βιβλιογραφία 127


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
Οργάνωση του ΅αθή΅ατος

8.1. Το σχέδιο μαθήματος 131
8.2. Τα μέρη του σχεδίου μαθήματος 132
8.2.1. Αντικειμενικοί σκοποί 133
8.2.2. Περιεχόμενο 133
8.2.3. Μέθοδοι διδασκαλίας 134
8.2.4. Υλικά 134
8.2.5. Εφαρμογή 134
8.2.6. Αξιολόγηση 134
8.3. Παράδειγμα σχεδίου μαθήματος 136
Βιβλιογραφία 138


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9
Επίλυση προβλή΅ατος και Δη΅ιουργικότητα

9.1. Γενική θεώρηση επίλυσης του προβλήματος 140
9.2. Κατηγορίες ταξινόμησης στην επίλυση προβλημάτων 141
9.3. Στρατηγικές επίλυσης προβλήματος 142
9.4. Διδασκαλία επίλυσης προβλήματος 146
9.5. Επαγωγική και Παραγωγική μέθοδος 147
9.5.1. Η επαγωγική μέθοδος (Inductive) 148
9.5.2. Η παραγωγική μέθοδος (deductive) 149
9.6. Δημιουργικότητα 150
9.6.1. Προώθηση της δημιουργικότητας 151
9.6.2. Τεχνικές δημιουργικότητας 151
9.6.3. Αποδοχή των ιδεών 153
Βιβλιογραφία 153


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10
Η καλλιέργεια της αυτενέργειας και η χρήση του εργαστηρίου

10.1. Η αλληλεπίδραση 155
10.2. Μέθοδος της αναζήτησης και ανακάλυψης 156
10.2.1. Συμμετοχή των μαθητών 156
10.2.2. Ποια είναι τα οφέλη των μαθητών από τη μέθοδο
της ανακάλυψης κατά τον Bruner 158
10.3. Η χρήση του εργαστηρίου στη διδασκαλία 159
10.3.1. Οι βασικές λειτουργίες του εργαστηρίου 160
10.4. Είδη εργαστηριακών δραστηριοτήτων 162
10.5. Πραγματοποίηση μιας εργαστηριακής δραστηριότητας 165
10.6. Διδασκαλία των δεξιοτήτων (έργων) 165
10.6.1. Περιγραφή της δεξιότητας 165
10.6.2. Ανάλυση της δεξιότητας (έργου) 166
10.6.3. Παράδειγμα 168
Βιβλιογραφία 168


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11
Η τεχνολογία στη διδασκαλία

11.1. Τηλεόραση-Βίντεο-DVD 169
11.2. Οι υπολογιστές στην Εκπαίδευση 171
11.3. Διδασκαλία με τον υπολογιστή (CAI) 172
11.3.1. Συμπεράσματα 175
11.4. Πρακτική Εξάσκηση (Drill) 176
11.5. Προσομοίωση με τον Υπολογιστή (Simulation) 177
11.6. Διδασκαλία την οποία διαχειρίζεται ο υπολογιστής (CMI) 178
11.7. Η χρησιμοποίηση της τεχνολογίας της πληροφορικής
συμβάλλει στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας 179
Βιβλιογραφία 179


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12
Αλλαγές – Βελτιώσεις στη διδασκαλία – ΅άθηση

12.1. Εισαγωγή 181
12.2. Η «αλλαγή» ως πηγή αμφιθυμίας 182
12.3. Τα βήματα της αλλαγής 184
12.4. Πώς επιτυγχάνεται η αλλαγή 185
12.5. Η σημασία του ιαπωνικού όρου Kaizen (Βελτίωση) 185
12.6. Τεχνικές βελτίωσης της διδασκαλίας 187
12.6.1. Προγραμματισμός και οργάνωση του μαθήματος 187
12.6.2. Χρησιμοποίηση της ανατροφοδότησης 188
12.7. Ο κύκλος του Deming 189
12.8. Συστημικός Μετασχηματισμός του σχολείου
(για τη Βελτίωση της διδασκαλίας-μάθησης) Τεχνική 4C's 190
12.9. Βελτίωση αντί για αλλαγή 196
Βιβλιογραφία 197


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13
Αξιολόγηση των ΅αθητών – φοιτητών

13.1. Εισαγωγή 199
13.2. Η σημασία της αξιολόγησης 200
13.3. Μέτρηση και αξιολόγηση 201
13.4. Τεχνικές αξιολόγησης (τεστ) 202
13.5. Χαρακτηριστικά ενός τεστ 204
13.6. Ανάλυση των ερωτήσεων του τεστ 205
13.6.1. Δείκτης βαθμού δυσκολίας της ερώτησης 206
13.6.2. Δείκτης διακριτικότητας της ερώτησης 207
13.7. Πρότυποι βαθμοί 207
13.8. Ένα πρότυπο-σύστημα βαθμολόγησης των μαθητών-φοιτητών 211
13.8.1. Πίνακας του προτύπου-συστήματος βαθμολόγησης
των μαθητών-φοιτητών 214
Βιβλιογραφία 216

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και της διδασκαλίας τους

14.1. Εισαγωγή 217
14.1.1. Διαμορφωτική αξιολόγηση 218
14.1.2. Συνολική αξιολόγηση 219
14.1.3. Αξιολόγηση των καθηγητών από τους μαθητές
στο τέλος του μαθήματος 219
14.2. Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καθηγητές 220
14.3. Αξιοπιστία ή πιστότητα στη βαθμολόγηση των μαθητών 221
14.4. Εγκυρότητα στη βαθμολόγηση των μαθητών 222
14.5. Δεξιότητες που πρέπει να αξιολογηθούν 224
14.6. Η αυτοαξιολόγηση ως μέσο αξιολόγησης των εκπαιδευτικών 225
Βιβλιογραφία 228


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15
Διοίκηση και Πειθαρχία της τάξης

15.1. Εισαγωγή 231
15.2. Διοικητικές παραδοχές 232
15.3. Οδηγίες για την αποτελεσματική διοίκηση της τάξης 233
15.4. Πειθαρχία 235
15.5. Οδηγίες που βοηθούν στην αποφυγή προβλημάτων πειθαρχίας 236
15.6. Οδηγίες για τη διόρθωση της συμπεριφοράς του μαθητή 237
15.7. Σύνδεση των στυλ διδασκαλίας και των στυλ μάθησης
των μαθητών 238
Βιβλιογραφία 240


ΜΕΡΟΣ Β΄
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16
Ορισ΅ός βασικών εννοιών

16.1. Εισαγωγή 243
16.2. Τι είναι ποιότητα 244
16.3. Τι είναι μάθηση 245
16.4. Η διαδικασία της μάθησης 247
Βιβλιογραφία 248


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17
Ποιοτική ΅άθηση

17.1. Ανάπτυξη του κριτικού νου 249
17.2. Παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την ανάπτυξη του κριτικού νου 252
17.3. Σύνδεση αρχών ποιότητας με την ποιότητα στη μάθηση 255
17.4. Οι ανάγκες του μαθητή για ποιοτική μάθηση 256
17.5. Συνθήκες για ποιοτική μάθηση 256
17.6. Αποτελέσματα-Συμπεράσματα ερευνών 258
Βιβλιογραφία 261


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18
Η ΅άθηση στην τάξη

18.1. Εισαγωγή 263
18.2. Η εφαρμογή της ποιότητας στην τάξη 264
18.3. Μάθηση σε μικρές ομάδες 265
18.4. Ένα συνεργατικό περιβάλλον μάθησης 265
18.5. Μοντέλο μάθησης 266
18.6. Ερωτήσεις που πρέπει να κάνει ο καθηγητής στον εαυτό του 267
18.7. Παρακίνηση 268
18.7.1. Λειτουργίες της παρακίνησης 269
18.7.2. Ο κύκλος της παρακίνησης 269
18.7.3. Η έννοια των κινήτρων 269
18.8. Θεωρίες παρακίνησης 270
18.9. Πρακτικοί τρόποι παρακίνησης 273
18.10. Αύξηση της εσωτερικής παρακίνησης 275
18.11. Το κλίμα για μάθηση 277
18.12. Πώς μαθαίνουν οι μαθητές 279
Βιβλιογραφία 281



ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19
Θεωρίες ΅άθησης

19.1. Θεωρία μάθησης του Piaget 283
19.2. Θεωρία μάθησης του Ausubel 287
19.3. Κονστρουκτιβισμός (Εποικοδομητισμός) 290
19.4. Επιστημονικός κύκλος μάθησης 291
19.5. Διχοτομικά στυλ μάθησης και διδασκαλίας 293
19.5.1. Παραγωγική μέθοδος 293
19.5.2. Επαγωγική μέθοδος 294
19.5.3. Σειριακοί - Ολιστικοί 294
19.6. Ο κύκλος μάθησης του Kolb 296
19.7. Ατομικά στυλ μάθησης 301
19.8. Ανάλυση των στυλ μάθησης του Kolb 302
19.9. Υποθέσεις σχετικά με την εμπειρική μάθηση 305
19.10. Γενική περιγραφή της διαδικασίας ή του στυλ μάθησης 306
Βιβλιογραφία 307


ΜΕΡΟΣ Γ΄
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20
Τα σχολεία του 21ου αιώνα

20.1. Εισαγωγή 311
20.2. Χαρακτηριστικά των σχολείων του 21ου αιώνα 312
20.3. Κύριες ικανότητες των αποφοίτων μας για τον κόσμο
της εργασίας του 21ου αιώνα 314
Βιβλιογραφία 316


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 21
«Σχολεία Ποιότητας»
Συστη΅ική προσέγγιση στο σχεδιασ΅ό και τη διοίκηση

21.1. Εισαγωγή 317
21.2. «Σχολεία ποιότητας» 318
21.3. Η ποιότητα στο σχολείο 319
21.4. Τι είναι σύστημα 320
21.4.1. Χαρακτηριστικά του συστήματος 321
21.5. Συστημική σκέψη 322
21.6. Σχεδιασμός συστήματος 323
21.7. Ο ρόλος της διοίκησης 327
Βιβλιογραφία 327


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 22
Ποιότητα στην ηγεσία – Σύγχρονη προσέγγιση

22.1. Εισαγωγή 329
22.2. Προς έναν οργανισμό υψηλής απόδοσης και ποιότητας 330
22.3. Ποιοτική ηγεσία 332
22.4. Εμπιστοσύνη 334
22.5. Οι νέες ικανότητες-δεξιότητες του ηγέτη 335
22.6. Ο διευθυντής του σχολείου 337
22.7. Διοίκηση με την υποβολή κατάλληλων ερωτήσεων 339
22.7.1. Τύποι ερωτήσεων 340
22.7.2. Οφέλη από τη χρησιμοποίηση αποτελεσματικών
ερωτήσεων 341
22.7.3. Πλαίσιο ερωτήσεων 342
Βιβλιογραφία 343


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 23
Ποιότητα στην Επικοινωνία

23.1. Εισαγωγή 345
23.2. Η σημασία της Ποιοτικής Επικοινωνίας 346
23.3. Τι μεταφέρεται στο κανάλι της επικοινωνίας 348
23.4. Τρόποι επικοινωνίας 348
23.5. Ο κόσμος του αποδέκτη 349
23.6. Εμπόδια στη διαπροσωπική επικοινωνία 351
23.7. Επικοινωνιακές δεξιότητες των ατόμων 352
23.8. Ενεργός ακρόαση στην τάξη 353
23.9. Αποτελεσματική Επικοινωνία 354
23.10. Αποτελεσματική ακρόαση 355
23.11. Πέντε επίπεδα ακρόασης 356
23.11.1. Τρεις χρήσιμες συμβουλές στο επίπεδο της
ενδυνάμωσης 357
23.12. Παράθυρο Johari 357
23.13. Μη λεκτική επικοινωνία 359
23.13.1. Διαφορές λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας 359
23.13.2. Τι σημαίνει η γλώσσα του σώματος 360
23.14. Επικοινωνία με τους γονείς 361
23.14.1. Επικοινωνία σε επίπεδο σχολείου 361
23.14.2. Επικοινωνία σε επίπεδο τάξης 362
23.15. Πώς να ακούν οι γονείς το παιδί τους 362
23.16. Τι περιμένουμε να ακούσουμε 363
Βιβλιογραφία 364


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 24
Σχη΅ατισ΅ός ο΅άδων και Ο΅αδική εργασία

24.1. Ορισμός της ομάδας και της ομαδικής εργασίας 365
24.2. Τύποι ομάδων για την ποιότητα 367
24.2.1. Συντονιστική ομάδα (Steering committee) 367
24.2.2. Ομάδα επίλυσης προβλημάτων (Problem-Solving team) 367
24.2.3. Αυτοδιαχειριζόμενη ομάδα (Self-managed team) 368
24.3. Αποτελεσματικότητα της ομάδας 369
24.3.1. Ο ηγέτης της ομάδας 371
24.4. Δυναμική των ομάδων 371
Βιβλιογραφία 372


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 25
Ποιοτικό Πανεπιστή΅ιο

25.1. Ποιοτικό Πανεπιστήμιο 373
25.2. Σχεδιασμός εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης 376
25.3. Οργανισμοί μάθησης 377
25.4. Η ελληνική πραγματικότητα 380
Βιβλιογραφία 381


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 26
Αξιολόγηση της απόδοσης των εκπαιδευτικών οργανισ΅ών

26.1. Η έννοια της μέτρησης και της αξιολόγησης 383
26.2. Κριτήρια-δείκτες ποιότητας 385
26.3. Τύποι δεικτών μέτρησης της απόδοσης οργανισμού 386
26.4. Πρότυπα-κριτήρια ή δείκτες ποιότητας υπηρεσιών 388
26.5. Μέθοδοι μέτρησης και αξιολόγησης της απόδοσης οργανισμών 390
26.6. Ευρωπαϊκό βραβείο ποιότητας EFQM 392
26.7. Συγκριτική αξιολόγηση (Benchmarking) 396
Βιβλιογραφία 397


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 27
Μέτρηση της αποτελεσ΅ατικότητας ενός οργανισ΅ού

27.1. Εισαγωγή 399
27.2. Μελέτη της αποτελεσματικότητας 400
27.3. Πηγές κριτηρίων 401
27.4. Παράδειγμα μέτρησης της αποτελεσματικότητας οργανισμού
τριτοβάθμιας εκπαίδευσης 401
Βιβλιογραφία 403

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
’σκηση εύρεσης του στυλ μάθησης 405
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Η Ποιότητα στη Διδασκαλία, στη Μάθηση και στη Διοίκηση - ΖΑΒΛΑΝΟΣ ΜΥΡΩΝ
€21,00 €18,90
 
 
 
^BACK TO TOP