Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική > Άρθρα > Business > Ειδικά θέματα > Διαφήμιση. Cannes Lions 2011


Διαφήμιση. Cannes Lions 2011

Ημερομηνία: 22/07/2011
 
Διαφήμιση. Cannes Lions 2011

O χώρος ήταν ίδιος και απαράλλαχτος, όμως το έβλεπες, το ένιωθες στην ατμόσφαιρα, ότι κάτι είχε αλλάξει. Προς το καλύτερο. Ο κόσμος ήταν εντυπωσιακά πολύς, καθιστώντας σε «κυνήγι θησαυρού» την εξεύρεση μπροστινής θέσης στην κεντρική αίθουσα του Palais des Festivals. Η παγκόσμια κοινότητα της Διαφήμισης είχε ξαναβρεί το χαμόγελο και την αισιοδοξία της και η ύφεση που είχε «πληγώσει» τη βιομηχανία και το Φεστιβάλ, έμοιαζε πια με μακρινό εφιάλτη. Εξ ου και ο αριθμός-ρεκόρ στα έργα που «κονταροχτυπήθηκαν» για τα πολυπόθητα Lions.

Η Διαφήμιση πατάει πιο γερά στα πόδια της -ίσως γιατί δεν την τρομάζει πλέον η τεχνολογία. Το αντίθετο. Τα agencies βλέπουν στις νέες τεχνολογίες έναν πολύτιμο σύμμαχο, ο οποίος τους προσφέρει τη δυνατότητα να υλοποιήσουν ιδέες που παλιότερα παρέμεναν μόνο σκέψεις γραμμένες σε ένα κομμάτι χαρτί. Η Διαφήμιση εξελίσσεται, λοιπόν, και γίνεται ακόμα πιο integrated, μετατρέποντας σε γρίφο για ικανούς κριτές (επιτροπών) την κατηγοριοποίησή της.

Η καμπάνια «Decode Jay-Z with Bing» τιμήθηκε, για παράδειγμα, με το Grand Prix στο Outdoor, κατέκτησε, όμως, το κορυφαίο βραβείο και στην κατηγορία Integrated, ενώ διακρίθηκε επίσης σε Direct, Media και Titanium. Το ίδιο και η «American Rom», η οποία, πέρα από τα Grand Prix σε Promo & Activation και Direct, βραβεύτηκε και στις κατηγορίες Titanium, Integrated, Media και PR.

Τον κόσμο, όμως, ελάχιστα τον ενδιαφέρει εάν είναι πολυδιάστατη ή όχι μια διαφημιστική ενέργεια. Αυτό που μετράει, εν τέλει, είναι ότι εμφανίζονται όλο και περισσότερες καμπάνιες που προσφέρουν αξία στους καταναλωτές και βοηθούν τα brands να εμπλακούν μαζί τους με δημιουργικό, πρωτότυπο και ουσιώδη τρόπο.

Καμπάνιες, οι οποίες, σηματοδοτούν το τέλος της Διαφήμισης όπως την ξέραμε και εγκαινιάζουν μια νέα εποχή που ενθαρρύνει την τόλμη και την ειλικρίνεια και έχει τη δημιουργικότητα στο επίκεντρο. Όχι, η Διαφήμιση δεν έγινε ξαφνικά πιο ηθική και πιθανότατα εξακολουθεί να είναι, όπως είχε πει κάποτε ο Sut Jhally, μία πολύ αποτελεσματική μηχανή προπαγάνδας.

Όμως, περισσότερο από ποτέ, νιώθει την ανάγκη να εμπνεύσει, να χρωματίσει την καθημερινότητά μας και -γιατί όχι;- να κάνει τη ζωή μας λίγο καλύτερη, λίγο πιο δημιουργική. Και αυτό είναι ίσως το πιο πολύτιμο συμπέρασμα που προέκυψε από το Φεστιβάλ το οποίο επί έξι δεκαετίες έφερε τη λέξη «Διαφήμιση» στον τίτλο του.

FILM
«ΕΓΡΑΨΕ» Η WIEDEN & KENNEDY AMSTERDAM
Κατέκτησε το Grand Prix, 1 Gold και 2 Bronze Lions
Η Wieden & Kennedy Amsterdam και το περίφημο «Write the Future» ήταν οι μεγάλοι θριαμβευτές στην κατηγορία Film. Μπορεί να έκανε την πρώτη του εμφάνιση πριν από περίπου 13 μήνες -δεν είχε προλάβει το deadline για να διαγωνιστεί στο περυσινό Φεστιβάλ- όμως το τρίλεπτο σποτ για τη Nike, που σκηνοθέτησε ο διάσημος Alejandro Gonzalez Inarritu, εξακολουθεί ακόμα και τώρα να «σκοράρει» στην καρδιά κάθε ποδοσφαιρόφιλου. Διότι είναι ένα σποτ, το οποίο ήταν άρτια δομημένο από το πρώτο μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Ένας ιδανικός συνδυασμός σπουδαίας ιδέας και αψεγάδιαστης υλοποίησης.

Ήταν άραγε εύκολη η επικράτησή του και η ανάδειξή του σε κορυφαίο tvc της χρονιάς; Όπως αποκάλυψε ο Tony Granger, Global Chief Creative Officer της Y&R και Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, εναντίον του «αγωνίστηκε» στον τελικό το «After Hours Athlete» της Droga5, το οποίο λίγη ώρα νωρίτερα είχε τιμηθεί με το Grand Prix στην κατηγορία Film Craft. «Και τα δύο σποτ είναι υπέροχες, διαχρονικές ιδέες που υλοποιήθηκαν με εξαιρετικό τρόπο. Επειδή δυσκολευόμασταν να καταλήξουμε ωστόσο, ζήτησα από τους συναδέλφους μου να ξαναδούν τα δύο σποτ και να ψηφίσουν με την καρδιά τους». Κάπως έτσι, λοιπόν, το τρόπαιο κατέληξε στο «Write the Future», ένα σποτ το οποίο έγραψε όντως ιστορία και θεωρείται ήδη ως ένα από τα κορυφαία αθλητικά διαφημιστικά όλων των εποχών.

Πάντως, η ομάδα της Wieden & Kennedy δεν πανηγύρισε μόνο χάρη στη συγκεκριμένη καμπάνια. Αντιθέτως, απέσπασε 1 Gold και 1 Bronze Lion για το σποτ «Entrance» της Heineken, ενώ με Bronze Lion ανταμείφθηκε και η συνέχειά του, το «Date». Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι, πέρα από το γραφείο της W&K στο Άμστερνταμ, με βραβείο αποχώρησαν και αυτά του Πόρτλαντ, της Νέας Υόρκη και του Λονδίνου.

Συνολικά απονεμήθηκαν 14 Gold, 30 Silver και 57 Bronze Lions. Βραβεύτηκαν, δηλαδή, μόλις το 3,1% των έργων που δήλωσαν συμμετοχή. Όσο για τις χώρες με την καλύτερη επίδοση, αυτές ήταν οι Η.Π.Α. με 27 βραβεία, η Αργεντινή με 11 και η Μεγάλη Βρετανία με 10.

Πηγή: marketingweek.gr
 

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP