Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Εκπαίδευση - Κατάρτιση Εκπαίδευση - Κατάρτιση > Γενική και Ειδική Διδακτική Οικονομικών Επιστημών (ΑΕΙ και ΤΕΙ) - Ψυχοπαιδαγωγική


Γενική και Ειδική Διδακτική Οικονομικών Επιστημών (ΑΕΙ και ΤΕΙ) - Ψυχοπαιδαγωγική

Γενική και Ειδική Διδακτική Οικονομικών Επιστημών (ΑΕΙ και ΤΕΙ) - Ψυχοπαιδαγωγική

ΜΠΡΙΝΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
€44,64  €40,18 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 4
Χρονολογία έκδοσης: 10 2006
ISBN: 9603516627
Σχήμα: 17x24
Σελίδες: 471
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Κωδικός βιβλίου: 2009
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ
Περιγραφή
Περιλαμβάνει τόσο τη θεωρητική προσέγγιση της γενικής και ειδικής διδακτικής των οικονομικών επιστημών και της ψυχοπαιδαγωγικής όσο και την επίλυση των θεμάτων των προηγούμενων διαγωνισμών του ΑΣΕΠ. Η συγγραφέας παρουσιάζει μέσα από ποικίλα παραδείγματα το πώς πρέπει να οργανώνεται και να εφαρμόζεται μια διδασκαλία, ενώ παράλληλα παρέχει βασικές ψυχοπαιδαγωγικές γνώσεις για την αποτελεσματικότητα της. Παράλληλα, το πλεονέκτημα του βιβλίου είναι ότι περιέχει προτάσεις σύμφωνα με την επιστήμη της διδακτικής μεθοδολογίας, επιτρέποντας στον υποψήφιο εκπαιδευτικό να αναπτύξει προσωπική διδακτική και ψυχοπαιδαγωγική κρίση και να τις χρησιμοποιήσει ανάλογα.
 
Περιεχόμενα>>  
ΕΙΣΑΓΩΓΗ 15


ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ


ENOTHTA 1
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ
1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ 19
2. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ 20
3. ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ 20
3.1 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ 20
3.2 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ 21
3.3 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ 21
3.4 ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ 22
3.5 ΟΡΙΣΜΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 22
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 22
5. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ 23
6. ΟΙ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ 23
7. ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΙΣ 23
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 23
8. ΒΑΣΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ 25


ENOTHTA 2
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΙΧΟΙ:
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ. ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
1. ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 27
2. ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ 28
3. ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 29
4. ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ 33
5. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 36
6. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ 36
7. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ 37
7.1 ΕΙΔΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ 37
7.2 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ 37
7.3 ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΤΑ BLOOM
ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 38
7.4 ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
«ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ» ΚΑΙ «ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ» 40


ENOTHTA 3
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
1. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 43
2. ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 45
2.1 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 45
2.2 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 45
2.3 ΕΙΔΗ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ 45
3. ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 46
4. ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 48
5. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 48
5.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ 48
5.2 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 48
5.3 ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ - ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 50
5.4 ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ 50
5.5 ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 50
6. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 53
7. ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ»
ΚΑΙ «ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ» 55
8. ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ 69
8.1 TO ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
«ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ», «ΑΡΧΕΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ» ΤΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ
«ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ» ΤΗΣ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ 70
8.2 ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΓΙΑ
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 74
8.3 ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ 75
9. ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Γ΄ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
Γ΄ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 76
9.1 ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Γ΄ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 76
9.2 ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Γ΄ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 82

ENOTHTA 4
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΡΑΞΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
1. ΠΡΑΞΗ 113
2. ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΑΞΕΩΝ 113
3. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ 114
4. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΦΥΛΛΟΥ ΠΡΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ «ΑΡΧΕΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ» ΚΑΙ «ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ» 116
4.1 ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ 116


ENOTHTA 5
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
1. Η ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT - ΕΙΣΑΓΩΓΗ 135
2. ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ (ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ) 142
3. ΣΤΑΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 143
4. ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 153
5. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΑΡΧΕΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ-Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ» ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT ΚΑΙ
ΤΗΣ ΠΑΙΓΝΙΩΔΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 160
6. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ 168
7. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΑΡΧΕΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ» 170
8. ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ 175
9. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ» 176
10. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΘΕΩΡΙΑΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ» 177
11. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 180
12. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΣΤ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 186
13. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΙΣ «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΘΕΩΡΙΑΣ» ΚΑΙ «ΑΡΧΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ» 190


ENOTHTA 6
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ(ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ) 199



ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ


ENOTHTA 1
Η ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ 209


ENOTHTA 2
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 213


ENOTHTA 3
- ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
- Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 227



ENOTHTA 4
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ 237


ENOTHTA 5
Η ΜΑΘΗΣΗ 245


ENOTHTA 6
ΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 279


ENOTHTA 7
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ 285


ENOTHTA 8
ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ 299



ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ
ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (Α.Ε.Ι. & Τ.Ε.Ι. - ΚΛΑΔΟΙ ΠΕ9 ΚΑΙ ΠΕ18) (ΕΤΗ 1998-2005) 335


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 465
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
1Γενική και Ειδική Διδακτική Οικονομικών Επιστημών (ΑΕΙ και ΤΕΙ) - Ψυχοπαιδαγωγική - ΜΠΡΙΝΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
€44,64 €40,18
 
 
 
^BACK TO TOP